Bekijk originele versie : Zweetlucht....
Dames Ik Heb Dringende Hulp Nodig Voor Mijn Vriendin Meskiena
Mischien Kunnen Julie Mij Helpen Met Tips,want Zij Is Ten Einde Raad!!!
Meskiena Ze Doet Elke Dag Genoeg Deo Op En Een Lekker Luchtje,maar Vandaag Meskina Spraken Haar Collegas Haar Aan,ze Zeiden,dat Ze Naar Zweet Rook En Ook Naar Baklucht!terwijl Zij Heel Hygienisch Is!!!!
Wat Kan Zij Hiertegen Gebruiken,en Wat Kan Ze Op Haar Kleren Spuiten?
Chokran Chokran Chokran!!!!!!!!!
beauty22
25-03-2010, 16:40
Baklucht? wat is dat voor lucht:hihi: Misschien moet ze andere deo gaan gebruiken ofzo die wat sterker is?
Baklucht? wat is dat voor lucht:hihi: Misschien moet ze andere deo gaan gebruiken ofzo die wat sterker is?
HAH JA MET BAKLUCHT BEDOELEN ZE DUS ALS JE GEKOOKT HEBT MET JE KLEREN AAN DAT JE DAT DAN RUIKT,FRITUURLUCHT ZAAMA
MAAR JA ZE GEBRUIKT SANEX 24 UUR:confused:
DahiaLaisa
25-03-2010, 16:52
Ze moet elke ochtend douchen, en er is een deo zonder parfum en alcohol..
In een groene flesje die schijnt heel goed te werken..
En een luchtje spuiten op der kleding..
Als dat niet helpt dan zou k haar advisieren om naar de huisarts te gaan..
Suc6
riffiagirl_84
25-03-2010, 16:53
Hmm, niet met haar kleding in de keuken staan, maar eerder met n huispak. De kleding die ze die dag aanhad gelijk de was in. Tjah voor de rest dagelijks douchen, propere kleren aantrekken, deo en n luchtje gebruiken... En als het iemand is die overmatig transpireert, raad ik haar odorex aan.
Ze moet elke ochtend douchen, en er is een deo zonder parfum en alcohol..
In een groene flesje die schijnt heel goed te werken..
En een luchtje spuiten op der kleding..
Als dat niet helpt dan zou k haar advisieren om naar de huisarts te gaan..
Suc6
O DANK JE WEL,MAAR WEET JE OOK TOEVALLIG DE NAMEN VAN DEZE DINGEN DIE JE OPNOEMT?
EN ZE DOUCHT ALTIJD VOOR HET SLAPEN GAAN OMDAT ALS ZE OPSTAAT MOET ZE BLIKSEMSNEL HAAR 3 KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN,JE WEET WEL AANKLEDEN,ONTBIJTEN RENNEN RENNEN EN DAN HEEFT ZE GEEN TIJD OM ECHT ONDER DE DOUCHE TE STAAN:(
Hmm, niet met haar kleding in de keuken staan, maar eerder met n huispak. De kleding die ze die dag aanhad gelijk de was in. Tjah voor de rest dagelijks douchen, propere kleren aantrekken, deo en n luchtje gebruiken... En als het iemand is die overmatig transpireert, raad ik haar odorex aan.
NOU MESKIENA IK WEET DAT ZODRA ZE THUIS KOMT ZE GELIJK HAAR PIAMA AAN DOET!EN HAAR KLEREN HANGT ZE AAN DE KAPSTOK IN HAAR KAMER.
EN WELKE ODOREX?
MESKINA ZE ZAT ECHT TE HUILEN ,ZE SCHAAMDE ZICH DAT HAAR COLLEGAS DAT OVER HAAR ZEIDEN,ZE ZEIDEN ZELFS DAT ZE HET ROKEN ZODRA ZE HAAR JAS UITDEED EN DAT GELOOF IK DUS NIET WANT IK BAADA MERK ER BIJ HAAR NIETS AAN!!!!!!!!!
riffiagirl_84
25-03-2010, 17:12
NOU MESKIENA IK WEET DAT ZODRA ZE THUIS KOMT ZE GELIJK HAAR PIAMA AAN DOET!EN HAAR KLEREN HANGT ZE AAN DE KAPSTOK IN HAAR KAMER.
EN WELKE ODOREX?
MESKINA ZE ZAT ECHT TE HUILEN ,ZE SCHAAMDE ZICH DAT HAAR COLLEGAS DAT OVER HAAR ZEIDEN,ZE ZEIDEN ZELFS DAT ZE HET ROKEN ZODRA ZE HAAR JAS UITDEED EN DAT GELOOF IK DUS NIET WANT IK BAADA MERK ER BIJ HAAR NIETS AAN!!!!!!!!!
Odorex extra dry depper. Neem n kijkje op www.odorex.nl...
Odorex extra dry depper. Neem n kijkje op www.odorex.nl...
ow ok dank je wel!
heb je nog een tip voor wat voor spray ze op haar kleren kan spuiten?zodat het lekker fris ruikt?
en hebben julie ook nog een tip voor een lekkere type bodylotion?
mevr0uwtjelief
25-03-2010, 17:44
Wat gek je weet precies wat ze doet, bij elke stap. :confused:
Wat gek je weet precies wat ze doet, bij elke stap. :confused:
nouuuu vind je het gek?het is mijn hartsvriendin en tevens ook mijn buurvrouw:ego:
dan is het natuurlijk niet meeer dan normaal dat je alles over mekaar weet;)
NeelieferNiet
25-03-2010, 21:45
Dit is echt ideaal. http://www.deoleen.nl/producten.html
Na het douchen op je oksels smeren en je ruikt de rest van de dag niks.
Gebruik het zelf ook.
Dit is echt ideaal. http://www.deoleen.nl/producten.html
Na het douchen op je oksels smeren en je ruikt de rest van de dag niks.
Gebruik het zelf ook.
chokran!!!!maar gauw gaan proberen ben benieuwd of het bij haar gaat helpen:goedzo:
mevr0uwtjelief
25-03-2010, 23:26
nouuuu vind je het gek?het is mijn hartsvriendin en tevens ook mijn buurvrouw:ego:
dan is het natuurlijk niet meeer dan normaal dat je alles over mekaar weet;)
Het is geen ramp als het over je zelf gaat. Stinken en zweten is menselijk. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.