Bekijk originele versie : Ik ben onzeker
Mijn grootste belemmering is mijn onzekerheid.. verschrikkelijk.. ik snap niet waar het vandaan komt.. ik wil mezelf opsluiten en nooit meer naar de buitenwereld treden.. omdat ik me voor mezelf schaam. ik haat mezelf..
riffiagirl001
25-03-2010, 09:39
yak labas?? wil je dr over praten? je kan me altijd pmen ;)
farah680
25-03-2010, 10:10
Waar ben je precies onzeker over dan?
ewarachida
25-03-2010, 14:16
Waarover dan..??Gooi het eruit
performer
25-03-2010, 14:19
vertel vertel..
Ik ben niet gewend om met mensen te zijn.. Ik weet me niet hoe ik me dan moet gedragen, wat ik moet zeggen etc. Daarom mislukken alle vriendschappen bij mij. Ik ben vaak gewoon te zwak om sociaal contact te onderhouden. Geen kracht om te praten. En als ik dan iets zeg, is het met een verotte krakende piepstem. Daardoor word ik nog onzekerder. Ik ben altijd bang met mensen, bang dat ik niet goed overkom, je kan het zien aan me gezicht.. Ik straal gewoon die angst en onzekerheid uit.. :(
performer
25-03-2010, 14:41
Ik ben niet gewend om met mensen te zijn.. Ik weet me niet hoe ik me dan moet gedragen, wat ik moet zeggen etc. Daarom mislukken alle vriendschappen bij mij. Ik ben vaak gewoon te zwak om sociaal contact te onderhouden. Geen kracht om te praten. En als ik dan iets zeg, is het met een verotte krakende piepstem. Daardoor word ik nog onzekerder. Ik ben altijd bang met mensen, bang dat ik niet goed overkom, je kan het zien aan me gezicht.. Ik straal gewoon die angst en onzekerheid uit.. :(
En wassila, steund ze je niet?
je moet meer naar je mooie eigenschappen kijken dan naar je lelijke.
Onzekere mensen zien alleen maar hun zwakke kanten en kijken nooit naar hun sterke punten, niemand is perfect dus..
als je je onzeker voelt straal je dat ook uit, mensen kunnen dat zien.
probeer dat te vermijden.
Onzekere mensen zien alleen maar hun zwakke kanten en kijken nooit naar hun sterke punten, niemand is perfect dus..
klopt
Je hoeft ook niet met iedereen vrienden te zijn
begin gewoon met 1 persoon waar jij je op je gemak bij voelt zodat je jezelf kan zijn!
Je hoeft ook niet met iedereen vrienden te zijn
begin gewoon met 1 persoon waar jij je op je gemak bij voelt zodat je jezelf kan zijn!
klopt:D
en voor die gene die jou niet accepteren zoals je bent, moet je je al helemaal niet druk om maken.
G, hou ermee op. Stamp jezelf niet de grond in.
Je bent onzeker, maar maak het niet erger dan dat het is. Je kan wel met mensen omgaan, maar let alleen op wat je zegt. Soms denk je niet na en daardoor kunnen dingen verkeerd overkomen bij anderen.
Vriendschappen zij nou eenmaal gedoemd te mislukken. Hou je niet te veel vast aan dat soort dingen, aan 'vrienden' die je net hebt leren kennen en jou kwetsen, want als jij dat doet zal jij alleen nog meer onzeker worden, jou kennende.
Wat zeg ik dan verkeerd bijvoorbeeld? Wat kan ik veranderen als mensen daardoor niet meer met me om willen gaan en mij niet verbeteren?
En over bepaalde mensen maak ik me al geen zorgen meer. ;) het zegt meer iets over hun dan over mijzelf. Ik pas niet bij hun, so be it.
Wat moet ik precies vermijden dan?
Wat moet ik precies vermijden dan?
de gedachte dat je minder bent dan de rest. Denk aan je sterke punten en vergeet de zwakke punten.
Het gaat niet in 1 keer lukken maar op den duur zie je je swakke punten niet meer.
Uitverkorene
25-03-2010, 16:11
Meid ik herken mezelf in je verhaal. Precies hetzelfde. Soms heb ik weken dat ik niet eens naar buiten ga. Maar sindsdien krijg ik hulp van de uwv en doe aan een cusus die zulke mensen helpen. Het helpt me goed en beetje bij beetje krijg ik weer zelfvertrouwen. Als je vragen hebt mag je me pmen.
xx
uitverkorene
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.