Bekijk originele versie : Steunbetuiging aan de Marokkanen in Antwerpen!
De Marokkanen in Antwerpen slaan en terroriseren joden aldaar. Zij denken, ze pakken ons broeders in Palestina, wij pakken ze hier. Geef ze maar eens geen ongelijk!
Ik heb een zeer diepe respect voor jullie! Soekran broeders in Antwerpen!.
Dit is toch niet normaal
Ben je helemaal van de pot af gerukt ofzo
Dus jij vind dat als de joden islamieten doden dan mogen wij dat hier in europa ook doen, tenminste in elkaar slaan.
Wees blij dat die regel hier niet geld anders waren al die islamieten hier in NL en Belgie nu allemaal al gebombardeerd door de joden met al die zelfgemaakte bommen.
Als je zo graag wilt vechten of doden ga naar palestine ipv hier in europe je te wreken door geweld te gebruiken
Laten wij dan hier de moslims gaan pakken voor alles wat ze die arme Sudanezen aandoen... :rolleyes:
Kill all the blacks
Kill all the reds
And if there's a war between the sexes
Then there'll be no people left
abdelito
07-07-2004, 16:40
het zijn niet de moslims die de Sudanezen vermoorden en verkrachten.
je meot niet alles geloven wat er in de medie komt te staan.
Origineel gepost door abdelito
En wat Amnesty International meldt,
En Human Right Watch,
En het Internationale Rode Kruis...
Dream on, baby, dream on.... :rolleyes:
abdelito
07-07-2004, 16:58
het zijn allemaal christenen. als je spreekt van een Islamitische bron dan heb je gelijk. en als die Islamitische bron zegt dat het moslims zijn die mensen martelen en verkrachten... ddan zijn het geen moslim, want dat mag niet in de Islam
het zijn allemaal christenen. als je spreekt van een Islamitische bron dan heb je gelijk. en als die Islamitische bron zegt dat het moslims zijn die mensen martelen en verkrachten... ddan zijn het geen moslim, want dat mag niet in de Islam
Alle drie de organisaties zijn onafhankelijk - niet gelieerd aan welke godsdienst dan ook.
En dat van die moslims - ach ja, zo lust ik er nog wel een paar. Ze mogen ook niet oordelen, geen rente betalen, niet in een niet-Islamitisch land wonen, niet vreemdgaan... hoeveel moslims zijn er eigenlijk op de wereld?
luis_in_de_pels
07-07-2004, 17:11
Wat er nu in de media staat is wel degelijk waar. In Sudan zijn het Arabische Milities die gesteund door de Islamitische regering complete bloedbaden aanrichten in Darfur. In de afgelopen paar maanden zijn daar méér zwarten gedood door deze schoften dan er de laatste 10 Paar palestijnen zijn gesneuveld in die gruwelijke oorlog om Palestina.
Misschien wil je het niet geloven. Maar open toch je ogen maar ens. in dit geval zijn het molsims die grote slachtingen aanirchten. Het totale dodental van de afgelopen jaren staat al op 100.000.
luis_in_de_pels
07-07-2004, 17:15
En nu nog even on-topic.
Saima, je draait steeds verder door. Mooi man, kunnen we weer lachen.
Khanoussi
07-07-2004, 17:46
afteltopic
dat iemand dat wijf nog aand8 geeft:rolleyes:
Origineel gepost door nadieh
Voel jij je eigen wel lekker??? Jij bent rijp voor een ban, helaas ben ik geen moderator.
nadieh,
Trek het je niet te veel aan.
Iedereen met meer dan 100 berichten weet wie Saima is.
Het is school vakantie en dit is haar mannier om de zomer door te komen.
heb wel eens begrepen dat ze een hele moeilijke jeugd gehad heeft....
En om eerlijk te zijn, vind ik dit een hele milde posting van Saima.
Gr
Rnaj
Origineel gepost door rnaj
nadieh,
Trek het je niet te veel aan.
Iedereen met meer dan 100 berichten weet wie Saima is.
Het is school vakantie en dit is haar mannier om de zomer door te komen.
heb wel eens begrepen dat ze een hele moeilijke jeugd gehad heeft....
En om eerlijk te zijn, vind ik dit een hele milde posting van Saima.
Gr
Rnaj
:hihi: ze moet ergens haar frustraties uiten en tjah the best way=internet:D
:jammer: je valt in de herhaling
ibtisamc
07-07-2004, 20:08
Origineel gepost door 666Saima666
De Marokkanen in Antwerpen slaan en terroriseren joden aldaar. Zij denken, ze pakken ons broeders in Palestina, wij pakken ze hier. Geef ze maar eens geen ongelijk!
Ik heb een zeer diepe respect voor jullie! Soekran broeders in Antwerpen!
Dat zijn helemaal geen marokkanen die de joden in antwerpen afkloppen maf wijf!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.