Bekijk originele versie : auto invoeren naar marokko niet meer voor vrouwen?
Ik hoorde dat je niet meer een auto mag invoeren op je moeders naam die met pensioen is. En dat je het alleen kunt invoeren op je vaders naam.
Is dit zo of niet
Opzoek-meid
24-03-2010, 11:26
onzin, het kan gewoon nog. als je aan de voorwaarden voldoet is er geen probleem
oke bedankt ik hoorde het gisteren dat het vanaf 1 januari veranderd is
Opzoek-meid
24-03-2010, 13:55
oke bedankt ik hoorde het gisteren dat het vanaf 1 januari veranderd is
nee de regeling is juist versoepeld sinds 1 januari. je moet gewoon de juiste papieren hebben
Miss_Oujdia
24-03-2010, 14:13
Nee is hoor..
is niet waar..
hahaha mensen maken hun eigen regels..
xx
Ik hoorde dat je niet meer een auto mag invoeren op je moeders naam die met pensioen is. En dat je het alleen kunt invoeren op je vaders naam.
Is dit zo of niet
Ze moet in het bezit zijn van een rijbewijs en kunnen aantonen dat ze met pensioen is.
Ze moet kunnen aantonen dat ze inkomsten heeft en een rijbewijs is niet nodezakelijk omdat ze kan zeggen dat ze door haar kinderen en of klein kinderen vervoerd wordt.
Opzoek-meid
25-03-2010, 00:10
Ze moet in het bezit zijn van een rijbewijs en kunnen aantonen dat ze met pensioen is.
nee hoor geen rijbewijs nodig, pensioen is genoeg
oke dus ze moet kunnen aantonen dat ze pensioen heeft en rijbewijs is dus niet noodzakelijk gelukkig maar want kreeg eergisteren telefoontje van kennis die zei dat het algemeen bekend is dat vanaf 1 januari niet meer mogelijk is om op vrouw's naam auto in te voeren.
Opzoek-meid
25-03-2010, 12:08
oke dus ze moet kunnen aantonen dat ze pensioen heeft en rijbewijs is dus niet noodzakelijk gelukkig maar want kreeg eergisteren telefoontje van kennis die zei dat het algemeen bekend is dat vanaf 1 januari niet meer mogelijk is om op vrouw's naam auto in te voeren.
nee mensen praten maar, ken iemand die het pas heeft laten doen op de naam van de vrouw.
nee mensen praten maar, ken iemand die het pas heeft laten doen op de naam van de vrouw.
oke super bedankt zat al helemaal te stressen hoe ik dat nu moest aanpakken de auto is al gekocht dus dan zou ik daar mee zitten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.