Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames & heren!!

Pagina's : [1] 2

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 13:14

Slm, Er gaan hier heel veel geruchten over de marokkaanse dames & heren. De ene zegt dat de ander zegt dit, er komt van beide groepen veel leugens, ze beweren vanalles en nog wat. En nu wil ik van jullie beide partijen jullie mening over de marokkaanse dames en heren. Hoe denken jullie over elkaar? :) Btw. ik vindt de marokkaanse jongens eerder deugen dan de meiden. De meiden zijn helaas helaas niet te vertrouwen. Waarheid is ver tezoeken bij hun. En Marokkaanse jongens vindt ik vaker eerder open dan de meiden. Bij hun kom je 10% waarheid tegen van de 100%. :) (Ieder zijn eigen mening) En nu die van jullie!!

PobriSita
07-07-2004, 13:16
Origineel gepost door MaRoCCaiNe Slm, Er gaan hier heel veel geruchten over de marokkaanse dames & heren. De ene zegt dat de ander zegt dit, er komt van beide groepen veel leugens, ze beweren vanalles en nog wat. En nu wil ik van jullie beide partijen jullie mening over de marokkaanse dames en heren. Hoe denken jullie over elkaar? :) Btw. ik vindt de marokkaanse jongens eerder deugen dan de meiden. De meiden zijn helaas helaas niet te vertrouwen. Waarheid is ver tezoeken bij hun. En Marokkaanse jongens vindt ik vaker eerder open dan de meiden. Bij hun kom je 10% waarheid tegen van de 100%. :) (Ieder zijn eigen mening) En nu die van jullie!! ben het een beetje met je eens :moe:

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 13:17
Origineel gepost door Schatjee :moe:! :rolleyes:

MocrowGirlBella
:jammer: Allebei een p0t nat.....

Azzzizzz

Origineel gepost door MaRoCCaiNe Slm, En nu wil ik van jullie beide partijen jullie mening over de marokkaanse dames en heren. Hoe denken jullie over elkaar? :) En nu die van jullie!! En who the hell mag jij dan wel niet zijn, om zo zich zo vereeerd te voelen om ons dit te vragen. zoals in ieder cultuur en in ieder land roddelen we over elkaar. wij doen dat onderling, en jullie lezen de Story en de Prive, wij betalen er niet voor, Gratis Roddelen of niet. zie daar, wie is dan wijzer bezig.

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 13:18
Origineel gepost door PobriSita ben het een beetje met je eens :moe: Jij zegt abe3da eerlijk je mening. Zul je niet zeggen van anderen. ;)

Nissrine_1983
07-07-2004, 13:19
Origineel gepost door MocrowGirlBella :jammer: Allebei een p0t nat..... Jah, dat vind ik ook. Je hebt erge jongens zowel als meiden. Jongens kunnen ook dom doen net zoals meiden. :rolleyes:

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 13:21
Origineel gepost door Azzzizzz En who the hell mag jij dan wel niet zijn, om zo zich zo vereeerd te voelen om ons dit te vragen. zoals in ieder cultuur en in ieder land roddelen we over elkaar. wij doen dat onderling, en jullie lezen de Story en de Prive, wij betalen er niet voor, Gratis Roddelen of niet. zie daar, wie is dan wijzer bezig. Ik lees je berichten wel vaker, en jij meent je heel wat he? :rolleyes: Ik vroeg alleen om een mening hoe wij onderling over elkaar denken!! Heb het niet over roddelen maar over een mening!! Ieder zijn eigen mening. Btw. heb je niks zinnigs temelden dan afkraken zoek dan de klaagmuur op!! Ciao :rolleyes:

lhouceimagirl1
07-07-2004, 13:23
Origineel gepost door MocrowGirlBella :jammer: Allebei een p0t nat..... ik sluit me helemaal bij jou aan ;)

MocrowGirlBella
Origineel gepost door Nissrine_1983 Jah, dat vind ik ook. Je hebt erge jongens zowel als meiden. Jongens kunnen ook dom doen net zoals meiden. :rolleyes: Juist yah.....en je heb ook weer het tegenovergestelde van allebei de geslachten dus :goedzo: meiden en jongens:hoera: Alleen die zijn nergens te vinden:jammer: :zwaai:

Azzzizzz
Origineel gepost door MaRoCCaiNe Ik vroeg alleen om een mening hoe wij onderling over elkaar denken!! Ciao :rolleyes: Waarom praat je hier over wij, en in je bericht zeg je : ZE beweren van Alles... waarom Ze, als jij erbij hoort

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 13:28
Origineel gepost door Azzzizzz Waarom praat je hier over wij, en in je bericht zeg je : ZE beweren van Alles... waarom Ze, als jij erbij hoort Denk wat je wil en *** wat je wil, kan me geen ene moer schelen :rolleyes: En kom niet met die onnozele vragen met ''waarom'', ze3ma je weet het beter! :rolleyes: Als je een mening hebt, zet neer (Niet verplicht als je je aangevallen voelt) Als je geen mening hebt, so please get loesoe van mijn topic!! :)

Schatjee
07-07-2004, 14:42
Origineel gepost door MaRoCCaiNe :rolleyes: :moe:!

MaRoCCaiNe
07-07-2004, 14:47
Origineel gepost door Schatjee :moe:! Nou ja zeg! :hihi:

LaLa_SoFiA
07-07-2004, 14:48

Ik ben het wel met je eens hoor....Maar tochhh zou ik niet zonders ons volk kunnen..!!

Pagina's : [1] 2