Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : salam

maroccain_dream
23-03-2010, 21:53

mijn zwager heeft gisteren aan mijn pc zitten klooien en vandaag doen de boxen het niet. weet iemand hoe ik dit weer terug moet zetten. alvast bedankt, m_d

maroccain_dream
23-03-2010, 21:55
je krijgt groen ervoor

NadorinoCrysis
23-03-2010, 22:14
Voor XP: Ga naar Start-Uitvoeren, typ dxdiag. Kies Ok, noteer dan Systeemfabrikant en Systeemmodel. Voor Vista: Ga naar Start/Zoeken, typ dxdiag, klik opdat DX logootje en notter zoals bovenstaande systemen.

maroccain_dream
23-03-2010, 22:25
Voor XP: Ga naar Start-Uitvoeren, typ dxdiag. Kies Ok, noteer dan Systeemfabrikant en Systeemmodel. Voor Vista: Ga naar Start/Zoeken, typ dxdiag, klik opdat DX logootje en notter zoals bovenstaande systemen. heb vista eerste stap is gelukt maar staat alles doet het gewoon terwijl ik geen geluid heb:maf: windows media player wil nu ook niet meer openen enz

NadorinoCrysis
23-03-2010, 22:31

heb vista eerste stap is gelukt maar staat alles doet het gewoon terwijl ik geen geluid heb:maf: windows media player wil nu ook niet meer openen enz Aa de hand van de systeemfabrikant en systeemmodel, kunnen we de juiste drivers vinden. Tabblad Geluid is taboe.

maroccain_dream
24-03-2010, 08:29
Aa de hand van de systeemfabrikant en systeemmodel, kunnen we de juiste drivers vinden. Tabblad Geluid is taboe. ik heb slecht nieuws voor ik snap er niks van wat je allemaal zegt.:jammer:

NadorinoCrysis
24-03-2010, 14:27
ik heb slecht nieuws voor ik snap er niks van wat je allemaal zegt.:jammer: :jammer: http://imgur.com/hnR6T.png

maroccain_dream
25-03-2010, 11:22
:jammer: http://imgur.com/hnR6T.png systeemfabrikant: hewlett-parckard systeemmodel: HP pavilon dv7 notebook pc zo

Dakduif
25-03-2010, 12:08
Ik doe het altijd zo: 1. Zoek op google naar het programma Everest Home Edition 2. Download en installeer Everest. 3. Open Everest en ga in het rijtje links naar Multimedia (Daar vind je de naam van je audiodriver) 4. Kopieer de naam van je audiodriver en zoek/vind het op google. 5. Download/installeer je audiodriver en geniet van je geluid.

maroccain_dream
25-03-2010, 12:12
Ik doe het altijd zo: 1. Zoek op google naar het programma Everest Home Edition 2. Download en installeer Everest. 3. Open Everest en ga in het rijtje links naar Multimedia (Daar vind je de naam van je audiodriver) 4. Kopieer de naam van je audiodriver en zoek/vind het op google. 5. Download/installeer je audiodriver en geniet van je geluid. downloaden van dingen lukt mij eigenlijk nooit en hij heeft gwn eat gedaan der mee dat moet toch gwn trg gedraaid kunnen worden

Dakduif
25-03-2010, 12:14
Wat lukt jou wel?

maroccain_dream
25-03-2010, 12:16
Wat lukt jou wel? :hihi: met computer niet veel maar ja heb geen geluid kan geen muziek luisteren is saai zo achter de pc:jammer:

Dakduif
25-03-2010, 12:18
Je kunt altijd zelf nog geluid produceren door te trommelen op je monitor.

maroccain_dream
25-03-2010, 12:20
Je kunt altijd zelf nog geluid produceren door te trommelen op je monitor. zelfs dat kan ik niet:hihi: