Bekijk originele versie : Hoe komt het dat......?
SaraZena
04-12-2002, 01:02
Jonge marokkaanse meiden al zo vroeg aan trouwen denken?
Ik lees hier heel vaak dat meiden van 15 - 16- 17 jaar al over trouwen praten en fantaseren.
Kan iemand mij dat uitleggen? :confused:
Ik dacht namelijk aan heeeeeeeele andere dingen op die leeftijd :D
Toufik19
04-12-2002, 01:04
Origineel gepost door SaraZena
Ik lees hier heel vaak dat meiden van 15 - 16- 17 jaar al over trouwen praten en fantaseren.
15 jaar?meen je dat echt????waar is de tijd naartoe??????vroeger trouwden we toen we 9 waren.
SaraZena
04-12-2002, 01:16
Origineel gepost door Toufik19
15 jaar?meen je dat echt????waar is de tijd naartoe??????vroeger trouwden we toen we 9 waren.
:p
El_BouheliYA
04-12-2002, 01:26
:D hahahahaha.....ik denk ook al aan trouwen...ik zeg eerlijk....en ik ben 19...Hoe zou dat komen??...Ja...Het hoort gewoon bij je toekomst...soenna del hayat.....:D....en aangezien een meisje weet dat ze nooit openbaar een VRIEND mag hebben , denkt zij aan trouwen.....Jongens (sommige die denken daar minder snel aan ) omdat ze natuurlijk veel LEUKS buiten te doen hebben zonder dat ze trouwen.....hahahahaha
Itsjustme
04-12-2002, 09:23
die missen wat ofzo what the f*ck is wrong with them???
salaaam,
Ik ben zelf ook jong getrouwd en mijn vrouw is net zo oud als ik ben. Het is inderdaad sounat elhayat en een invulling van de islam. Maar denk er niet te luchtig overtrouwen doe je niet zomaar. Het is belangrijk dat je elkaar begrijpt en zorgt voor een goede communicatie. Ook heb je veel verantwoordelijk heden. Maar als je het allemaal weet dan is er niets mis mee met vroeg trouwen.
Ik was 22 en mijn vrouw ook.
Itsjustme
04-12-2002, 10:11
cambou vind ik een mooie leeftiijd mn zus en zwager zijn oook op die leeftijd getrouwd ze zijn inmiddels alweer 10 jaar getrouwd soo gaat hard anywayz maar 17 -18?? dat gaat wel erg ver
jawhara1
04-12-2002, 10:16
ik was 18 toen ik mijn verloofde leerde kennen en na 4 maanden is hij de hand komen vragen en nu gaan we in april trouwen dan zijn we 2,5 jaar samen ik ben dan 21 en hij 27
Ik vind ook dat de meisjes (het zijn echt nog meisjes) zo vroeg willen trouwen. Ze verwarren een huwelijk met verkering. Dat vind ik doodzonde voor ze. Want wat krijg je namelijk, ze staan binnen een jaar weer op de stoep bij pa & ma.
Mijn advies aan de meiden onder 21 jaar. Geniet van je (vrijgezelle, onbezorgde) leventje, maak een goede studie af en ga dan pas aan een huwelijk denken.
Er komt echt veel bij kijken dan alleen maar lief zijn tegen elkaar en leuke dingen doen.
Je kunt een huwelijk vergelijken met een bedrijf beginnen, doe je toch ook niet van de een op de andere dag. Het betekent investeren, investeren en nog eens investeren, geduld hebben voor elkaar enz. enz.
Thellaw..
Origineel gepost door SaraZena
ja klopt, ik ken ook sommige meisjes die nu al zouden willen trouwen ze vinden 18 jaar al een goed leeftijd om te trouwen, nou ik niet ik ben zelf 18 maar ik zou nu nog niet willen trouwen, kijk die mensen denken dat ze er klaar voor zijn omdat ze waarschijnlijk helemaal verliefd zijn op iemand (of niet) maar dat is helemaal niet zo je bent nog jong je kan nog zoveel doen bijv: studeren en dan pas trouwen, ik wil insjahalah eerst nog een tijdje studeren, en als het aan mij ligt over ee jaar of 4/5 trouwen.
groetjes
zakia_1984
04-12-2002, 10:53
Laat al die dames onder de 21 maar eens eerst orde op zaken stellen voordat ze op zoek gaan.
kickboxgirl
04-12-2002, 11:34
JA MEIDEN ZE WULLEN TROUWEN WAT WIL JE ER AAN DOEN LAAT HUN TROUWEN OP HUN JONGSTE DAT IS HUN KEUZE ZE DENKEN AAN EEN TOEKOMST DENK IK ZE WILLEN EEN HUIS HEBBEN EEN MAN MAAR JA DAT KUN JE OOK LATER HEBBEN MAAR ZE WILLEN DENK IK VEILIG VOELEN OF ZO.IK HAD EEN VRIENDIN EN IS GETROUWD OP DER 16JR.
DAT VOND IK GEWOON NIET NORMAAL MAAR ZE WOU HET ZELF.
JA IK VIND HET EIGENLIJK HELEMAAL VERKEERD MAAR ALS ZE WILLEN TROUWEN GAAN ZE MAAR TROUWEN MAAR 1 DING KOM NIET LATER TERRUG NAAR JE OUDERS VAN HET LUKT NIET OF ZO.
EERST JE TOEKOMST AFMAKEN DAN AAN TROUWEN DENKEN.
JE BENT NIET EENS GEGROEID EN JE WIL TROUWEN.
NOU EIGEN KEUSE EIGEN LEVEN
DOEI DOEI
relaxabee
05-12-2002, 18:12
Origineel gepost door 187
wat een kontprater ben jij zeg!!
trouwens wat doe je hier nog moet jij niet naar kardas.nl!!!
heeeeeeeeeeee,
wat zeg je nou!!!
kardas.nl bestaat helemaal niet, ik zou kard geddech.tu proberen!
:cool: do you get it???
bslamma,
:toink:
ZE WILLEN NIET TROUWEN MAAR ZE WILLEN GEWOON FF MEEMAKEN HOE DAT IS DIE HENNA OP DE HANDEN EN VOETEN EN FF OP DIE BRUIDSTEOL TE ZITTEN...........
EN DAT KAN HOOR ZE KUNNEN GEWOON BIJ MIJ LANGS KOMEN......KOOP IK SPECIAAL EEN TAKSIT AVOOR HUN (VUILNIS ZAK)
HENNAA (GEWOON MET IZA HAHA) DE BRUIDSTOEL(DE GFT AFVAL BAK)EN NATUURLIJK DE BRUIDSJAPON (EEN DOORZICHTIGE VUILNIS ZAK) EN NATUURLIJK DE MAN (EEN ZWIJN )
SAFFIIEE WIE WIL ER NOG TROUWEN :D
=emsoem=
SaraZena
08-12-2002, 23:11
Origineel gepost door emsoem
ZE WILLEN NIET TROUWEN MAAR ZE WILLEN GEWOON FF MEEMAKEN HOE DAT IS DIE HENNA OP DE HANDEN EN VOETEN EN FF OP DIE BRUIDSTEOL TE ZITTEN...........
EN DAT KAN HOOR ZE KUNNEN GEWOON BIJ MIJ LANGS KOMEN......KOOP IK SPECIAAL EEN TAKSIT AVOOR HUN (VUILNIS ZAK)
HENNAA (GEWOON MET IZA HAHA) DE BRUIDSTOEL(DE GFT AFVAL BAK)EN NATUURLIJK DE BRUIDSJAPON (EEN DOORZICHTIGE VUILNIS ZAK) EN NATUURLIJK DE MAN (EEN ZWIJN )
SAFFIIEE WIE WIL ER NOG TROUWEN :D
=emsoem=
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.