Bekijk originele versie : Geen tijd voor mij
tatata_matata
07-07-2004, 11:39
Salaam mensen van het goede leven...
Er zit me enige tijd iets dwars....en dat is mij vriend/ aanstaande verloofde.....hij doet de laatste tijd heel vreemd....of misschien trek ik te snel een conclusie.........ik heb het vaak met hem over gehad....maar zijn enige antwoord is dat hij het te DRUK heeft.......het probleem wat me dwars zit.....is van het feit....dat hij geen tijd heeft voor me....we hadden afgesproken...dat hij voor dat ik op vakantie ga me hand zou komen vragen....dat was de afspraak....allebei de families weten ervan....dus dat hij mij voor gek houdt....betwijfel ik.....ik ben zo type als mij iets dwars zit....het ook gelijk zeg....dus recht voor de raap....maar hij is meer een makkelijke type die je geen pijn wil doen....dus niet zeggen wat hem dwars zit....tot ik het vraag...juliie denken van wat het probleem nu is.....nou dat is dat hij bij elke afspraak niet komt opdagen.....en belt niet eens af...echte marokaan dus....en laat hij mij voor jan klaase wachten.....ik heb het duizend keer met hem gehad....maar zijn enige antwoord ik heb eenmaal een drukke baan......ik heb niet eens tijd voor mezelf...laat staan voor jou......deze woorden hebben mij gisteren erg pijn gedaan....ik doe zoveel moeite voor hem..terwijl hij dat nooit doet....Ik Hou Van Hem...en Hij Ook Van Mij.....maar waarom heeft hij geen tijd voor mij.....er zijn zeer belangrijke ontwerpen die ik met hem wil hebben....en dat niet door de telefoon gaat....maar mensen...wat wil hij nou precies.....ik ben echt aan het twijfelen nu....of ik met hem verder ga of niet.......
Een ding moet je weten. Een man die je echt wil, zet alles opzij voor jou. En als deze persoon geen tijd voor je heeft, zegt dat wel genoeg. Een man moet moeite voor je doen.
Ik zou zeggen, neem zelf ook geen contact op met hem, en wacht het af, kijk wat hij doet.
Het is moeilijk als je van iemand houd. Maar wat moet je met iemand die jou niet wil.
We horen wel hoe het afloopt.
succes
shakirabouss
07-07-2004, 13:35
okay......WAT EEN ASSHOLE....
a latif klootzak zeg!!!! met zn kutopmerkingen tfou alih!!!!
tatata_matata
07-07-2004, 14:18
Origineel gepost door Nietbelangrijk
Beste meid,
Het zal niet leuk zijn wat ik je ga zeggen maar het is volgens mij wel de waarheid, dit is een teken dat hij niks meer met je wil. Ze zijn bijna nooit mans genoeg om dit tegen de desbetreffende persoon te zeggen.
Zet er voor jezelf een punt achter en hou de eer aan jezelf.
Als hij echt van je houdt zal je dat gauw genoeg merken.
Liefs en veel sterkte toegewenst!
Dankje voor je reactie....dat is het nou....als ik ik tegen hem zeg...zo kan het niet verder.....en ik heb hier geen zin.....probeert hij het altijd goed te maken....dus met andere woorden hij wil mij niet kwijt.....maar ik ben echt ten einde raad....
tatata_matata
07-07-2004, 14:20
Origineel gepost door soulfa
Een ding moet je weten. Een man die je echt wil, zet alles opzij voor jou. En als deze persoon geen tijd voor je heeft, zegt dat wel genoeg. Een man moet moeite voor je doen.
Ik zou zeggen, neem zelf ook geen contact op met hem, en wacht het af, kijk wat hij doet.
Het is moeilijk als je van iemand houd. Maar wat moet je met iemand die jou niet wil.
We horen wel hoe het afloopt.
succes
Dat klopt.....als hij tijd wou maken voor me....had hij dat allang gedaan...maar tergeefs...pas gisteren zei hij of hijmij kon zien....maar toen had ik geen tijd......het nooit goed met mannen....
UndercoverAngel
07-07-2004, 14:21
Origineel gepost door el_misry88
BLABLABLA
Wat loop je alle Topic's te verkrachten met je domme site.. Er zijn ook andere manieren om reclame te maken.. :jammer:
.:UcA:.
lela_Hanan
07-07-2004, 17:23
Origineel gepost door tatata_matata
Er zit me enige tijd iets dwars....en dat is mij vriend/ aanstaande verloofde.....hij doet de laatste tijd heel vreemd....of misschien trek ik te snel een conclusie.........ik heb het vaak met hem over gehad....maar zijn enige antwoord is dat hij het te DRUK heeft.......het probleem wat me dwars zit.....is van het feit....dat hij geen tijd heeft voor me....we hadden afgesproken...dat hij voor dat ik op vakantie ga me hand zou komen vragen....dat was de afspraak....allebei de families weten ervan....dus dat hij mij voor gek houdt....betwijfel ik.....ik ben zo type als mij iets dwars zit....het ook gelijk zeg....dus recht voor de raap....maar hij is meer een makkelijke type die je geen pijn wil doen....dus niet zeggen wat hem dwars zit....tot ik het vraag...juliie denken van wat het probleem nu is.....nou dat is dat hij bij elke afspraak niet komt opdagen.....en belt niet eens af...echte marokaan dus....en laat hij mij voor jan klaase wachten.....ik heb het duizend keer met hem gehad....maar zijn enige antwoord ik heb eenmaal een drukke baan......ik heb niet eens tijd voor mezelf...laat staan voor jou......deze woorden hebben mij gisteren erg pijn gedaan....ik doe zoveel moeite voor hem..terwijl hij dat nooit doet....Ik Hou Van Hem...en Hij Ook Van Mij.....maar waarom heeft hij geen tijd voor mij.....er zijn zeer belangrijke ontwerpen die ik met hem wil hebben....en dat niet door de telefoon gaat....maar mensen...wat wil hij nou precies.....ik ben echt aan het twijfelen nu....of ik met hem verder ga of niet.......
Beste meid,
Het is zeker vreemd hoe hij zich gedraagt..was dat altijd zo? ...
Hij probeert je steeds opzij te schuiven!!! Jullie willen je binden aan elkaar maar meneertje heeft het " druk" kifash?
Meissie wat ik je adviseer is om eens een goed gesprekje met hem te voeren, want zo kan het niet langer doorgaan. JIJ moet op nummer 1 staan en niet zijn baan..!!! En insha'allah komt het goed...
Succes zina..
eselaam ouelekoum, nou meid als hij zegt dat hij geen tijd voor je heeft dan weet je toch wel hoe laat het is. ik hoop niet dat dit zijn bedoeling is, maar dit is typisch een manier om iemand af te wijzen, en zo een persoon heeft niet het lef om het op een eerlijke manier te zeggen. ik wens je nog veel sterkte,maar alleen als dit geen haram relatie is.
tangia21
07-07-2004, 21:35
kijk het kan waar zijn dat hij geen tijd heeft,maar hij MOET jou tijd geven hoe dan ook.Hoe moet het dan straks als jullie getrouwd zijn?je moet een goed gesprek voeren met hem en hem duidelijk maken ,als hij niet om jou hand komt vragen dat je dan een punt achter zet.Als hij dan blijft zeggen ik heb daar geen tijd voor dan verbreek je contact met hem en zeg hem duidelijk LAAT HET HOREN WANNEER JE TIJD HEBT!!! dat zou hem denk ik wel aan het denken zetten.maar als hij dan nog niets doet (jou tenhuwelijk vragen bijvoorbeeld) dan moet ik je zeggen helaas dat deze jongeman jou niet meer wilt of hij heeft een ander
didi_ino
01-08-2004, 14:14
Je moet hem niet meer bellen en niks van je laten horen, totdat hij je zelf opbelt om te zeggen hoe het met je is. En als hij met je wilt afspreken zeg je ik kan niet totdat hij vraagt waarom en je het hem duideljk maakt.. en anders gaan maa niet naar de afgesproken plek, ergens in een hoekje kijken of hij er staat of niet, en als hij er niet is dan weet jij genoeg dat hij niet de ware voor je is...
Er zijn zat andere mannen die jou willen, en die mans genoeg zijn om voor hun vriendin te kiezen en goed te behandelen zoals een heer zou moeten doen, en niet afspreken en jouw vriendin daar laten wachten... Dat is associaal....
[QUOTE]Origineel gepost door tatata_matata
Er zit me enige tijd iets dwars....en dat is mij vriend/ aanstaande verloofde.....hij doet de laatste tijd heel vreemd....of misschien trek ik te snel een conclusie.........ik heb het vaak met hem over gehad....maar zijn enige antwoord is dat hij het te DRUK heeft.......het probleem wat me dwars zit.....is van het feit....dat hij geen tijd heeft voor me....we hadden afgesproken...dat hij voor dat ik op vakantie ga me hand zou komen vragen....dat was de afspraak....allebei de families weten ervan....dus dat hij mij voor gek houdt....betwijfel ik.....ik ben zo type als mij iets dwars zit....het ook gelijk zeg....dus recht voor de raap....maar hij is meer een makkelijke type die je geen pijn wil doen....dus niet zeggen wat hem dwars zit....tot ik het vraag...juliie denken van wat het probleem nu is.....nou dat is dat hij bij elke afspraak niet komt opdagen.....en belt niet eens af...echte marokaan dus....en laat hij mij voor jan klaase wachten.....ik heb het duizend keer met hem gehad....maar zijn enige antwoord ik heb eenmaal een drukke baan......ik heb niet eens tijd voor mezelf...laat staan voor jou......deze woorden hebben mij gisteren erg pijn gedaan....ik doe zoveel moeite voor hem..terwijl hij dat nooit doet....Ik Hou Van Hem...en Hij Ook Van Mij.....maar waarom heeft hij geen tijd voor mij.....er zijn zeer belangrijke ontwerpen die ik met hem wil hebben....en dat niet door de telefoon gaat....maar mensen...wat wil hij nou precies.....ik ben echt aan het twijfelen nu....of ik met hem verder ga of niet....... [/QUOTE
Laat hem nu maar eens moeite voor jou doen,dus bel hem niet en en loop niet achter hem aan,dan zal je snel genoeg merken of hij serieus met je is!
zo niet wees niet getreurd dan heeft hij je gewoon gebruikt!
en ben je beter af zonder hem!
en als hij wel serieus met je is en hij belt je let op!
DAN EIS JE DAT HIJ NU JE HAND GAAT VRAGEN zo niet dan KAP JE MET DEZE RELATIE!
want dan gebruikt hij je gewoon!
RELATIES voor het huwelijk zijn Niet toegestaan
en zuster dan ben jij bij allah beter af!
bescherm jezelf en je EER!
sterkte
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.