Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige mensen ook....

Pagina's : [1] 2

Samiratoen
04-12-2002, 00:35

Er zijn veel dingen die ik niet weet... en die ook niet te weten zal komen. Maar op deze vraag moet er toch wel een antwoord en reden zijn.. Waarom zijn sommige marokkaanse heren zelfs in de maand Ramadan bezig met versieren etc.?! Het lijkt net of je juist deze maand je dak uit gaat, en gek doet.. Ik heb zelf een vriend van me erop aangesproken en hij gaf het toe.. Hij zei : "In deze maand heb ik zo een gevoel van, doe eens gek.." Ik probeer dit te snappen... maar er valt tot nu toe voor mij niets aan te snappen... :huil: Uitleg....plzzzzzzzzzzzzz!!! xx ps.. Dit geldt trouwens ook voor de dames...

Dida
04-12-2002, 00:36
uhhhhh wat dacht je van de verleiding van SJITAN?

Toufik19
04-12-2002, 00:47
laat ze maar doen.de rekening volgt

mrs_jamila
04-12-2002, 00:48
Origineel gepost door Toufik19 laat ze maar doen.de rekening volgt Inderdaad!

El_BouheliYA
04-12-2002, 00:53

Ja Oke de rekening volgt maar het is zo vervelend , ik bedoel HUn doen gek..maar Wij lijden eronder...Geen Respect mensen!! gewoon ff Normaal doen en denk aan het feit waarom je op deze wereld bent gezet !!!!...inderdaad met een DOEL!!!

Dida
04-12-2002, 00:55
Origineel gepost door El_BouheliYA Ja Oke de rekening volgt maar het is zo vervelend , ik bedoel HUn doen gek..maar Wij lijden eronder...Geen Respect mensen!! gewoon ff Normaal doen en denk aan het feit waarom je op deze wereld bent gezet !!!!...inderdaad met een DOEL!!! Hoezo Lijd jij eronder?

Toufik19
04-12-2002, 00:56
Origineel gepost door El_BouheliYA Ja Oke de rekening volgt maar het is zo vervelend , ik bedoel HUn doen gek..maar Wij lijden eronder...Geen Respect mensen!! gewoon ff Normaal doen en denk aan het feit waarom je op deze wereld bent gezet !!!!...inderdaad met een DOEL!!! doel van de overgrote meerderheid: erop los n*uken met elk wezen dat "vrouwelijk" heeft vermeld staan op de identiteitskaart en daarna van je vrouw eisen dat ze maagd is terwijl jij zelf het allang niet meer bent.inderdaad damn irritant

Dida
04-12-2002, 00:58
Origineel gepost door verwijderd sajtan zit opgesloten dus alles wat je doet komt uit je zelf Oh ja natuurlijk, zo..hmm dan maakt het nog erger!

El_BouheliYA
04-12-2002, 01:03
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Hoezo Lijd jij eronder? Die mannen die gek gaan doen juist in de ramadan vallen mij lastig...Als ze me aanspreken in de ramadan ben ik de Gene die zich op dat moment verrot schaamt omdat zo'n eikel zoiets durft te vragen of zo'n stap onderneemt..daarom lijd ik er wel eens onder maar ach ja...who caressss

El_BouheliYA
04-12-2002, 01:04
Origineel gepost door Toufik19 doel van de overgrote meerderheid: erop los n*uken met elk wezen dat "vrouwelijk" heeft vermeld staan op de identiteitskaart en daarna van je vrouw eisen dat ze maagd is terwijl jij zelf het allang niet meer bent.inderdaad damn irritant Zeker Irritant, maar dat niet het doel van waar het leven nou eigenlijk om hoort te gaan!!!....

Toufik19
04-12-2002, 01:06
Origineel gepost door El_BouheliYA Zeker Irritant, maar dat niet het doel van waar het leven nou eigenlijk om hoort te gaan!!!.... doel van het leven: zo leven dat je op je sterfbed beseft dat je niets hebt gedaan in deze wereld.

Dida
04-12-2002, 01:07
Origineel gepost door verwijderd ja zeker weten die mensen die alleen maar slechte dingen doen tijdens de ramadan dat zijn de duivels in levende lijfe zelf :kwaad: JA precies daar dacht ik dus ook aan ! :(

El_BouheliYA
04-12-2002, 01:09
Origineel gepost door Toufik19 doel van het leven: zo leven dat je op je sterfbed beseft dat je niets hebt gedaan in deze wereld. EHUM :eek:

Toufik19
04-12-2002, 01:11
Origineel gepost door verwijderd ja zeker weten die mensen die alleen maar slechte dingen doen tijdens de ramadan dat zijn de duivels in levende lijfe zelf :kwaad: zo zie je maar dat zonder de duivel er altijd een duivel is.jijzelf en die zijn de gevaarlijkste.wie kent je beter dan jijzelf?

El_BouheliYA
04-12-2002, 01:12

De mens is de DUIVEL.... scary hè....maar zo lijkt het!!!

Pagina's : [1] 2