Bekijk originele versie : Geen tijd voor mij
tatata_matata
07-07-2004, 11:35
Salaam mensen van het goede leven...
Er zit me enige tijd iets dwars....en dat is mij vriend/ aanstaande verloofde.....hij doet de laatste tijd heel vreemd....of misschien trek ik te snel een conclusie.........ik heb het vaak met hem over gehad....maar zijn enige antwoord is dat hij het te DRUK heeft.......het probleem wat me dwars zit.....is van het feit....dat hij geen tijd heeft voor me....we hadden afgesproken...dat hij voor dat ik op vakantie ga me hand zou komen vragen....dat was de afspraak....allebei de families weten ervan....dus dat hij mij voor gek houdt....betwijfel ik.....ik ben zo type als mij iets dwars zit....het ook gelijk zeg....dus recht voor de raap....maar hij is meer een makkelijke type die je geen pijn wil doen....dus niet zeggen wat hem dwars zit....tot ik het vraag...juliie denken van wat het probleem nu is.....nou dat is dat hij bij elke afspraak niet komt opdagen.....en belt niet eens af...echte marokaan dus....en laat hij mij voor jan klaase wachten.....ik heb het duizend keer met hem gehad....maar zijn enige antwoord ik heb eenmaal een drukke baan......ik heb niet eens tijd voor mezelf...laat staan voor jou......deze woorden hebben mij gisteren erg pijn gedaan....ik doe zoveel moeite voor hem..terwijl hij dat nooit doet....Ik Hou Van Hem...en Hij Ook Van Mij.....maar waarom heeft hij geen tijd voor mij.....er zijn zeer belangrijke ontwerpen die ik met hem wil hebben....en dat niet door de telefoon gaat....maar mensen...wat wil hij nou precies.....ik ben echt aan het twijfelen nu....of ik met hem verder ga of niet.......
Azzzizzz
07-07-2004, 12:06
als jullie relatie daadwerkelijk zoveel punten kent als je in je verhaal heb gezet, dan weet ik het niet.
normaal zet je er een punt achter, en jij zet heel veel puntjes tussen.
diesel49
07-07-2004, 12:13
Origineel gepost door tatata_matata
Salaam mensen van het goede leven...
Er zit me enige tijd iets dwars....en dat is mij vriend/ aanstaande verloofde.....hij doet de laatste tijd heel vreemd....of misschien trek ik te snel een conclusie.........ik heb het vaak met hem over gehad....maar zijn enige antwoord is dat hij het te DRUK heeft.......het probleem wat me dwars zit.....is van het feit....dat hij geen tijd heeft voor me....we hadden afgesproken...dat hij voor dat ik op vakantie ga me hand zou komen vragen....dat was de afspraak....allebei de families weten ervan....dus dat hij mij voor gek houdt....betwijfel ik.....ik ben zo type als mij iets dwars zit....het ook gelijk zeg....dus recht voor de raap....maar hij is meer een makkelijke type die je geen pijn wil doen....dus niet zeggen wat hem dwars zit....tot ik het vraag...juliie denken van wat het probleem nu is.....nou dat is dat hij bij elke afspraak niet komt opdagen.....en belt niet eens af...echte marokaan dus....en laat hij mij voor jan klaase wachten.....ik heb het duizend keer met hem gehad....maar zijn enige antwoord ik heb eenmaal een drukke baan......ik heb niet eens tijd voor mezelf...laat staan voor jou......deze woorden hebben mij gisteren erg pijn gedaan....ik doe zoveel moeite voor hem..terwijl hij dat nooit doet....Ik Hou Van Hem...en Hij Ook Van Mij.....maar waarom heeft hij geen tijd voor mij.....er zijn zeer belangrijke ontwerpen die ik met hem wil hebben....en dat niet door de telefoon gaat....maar mensen...wat wil hij nou precies.....ik ben echt aan het twijfelen nu....of ik met hem verder ga of niet.......
Jij bent een typische Marokkaanse vrouw! Kijk eens in de spiegel en denk eens goed na! Laat je vriend met rust en als hij niks van jou hoort dan zal hij kontakt met jou opnemen. Te veel druk is te veel stress! :kwaad:
Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 12:32
Zoals diesel49 zegt laat hem een tijdje met rust, als hij geen contact met je opneemt dan zet je er een punt achter ook al is het moeilijk!
Zoals jij het nu vertelt kom je sorry als ik je beledig hopeloos over!
Hij laat je zitten bij elke afspraak, 1 of 2 keer en hij komt niet opdagen oke tot daar aan toe maar meerdere keren zoals jij aangeeft, dan zou ik als ik jou was komende afspraken ook niet opdagen makkelijk toch?
Succes
Ciao
Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 12:33
Origineel gepost door bolleke
Het is duidelijk dat hij niet van je houd,druk of niet druk!!!
Aljeblieft als je van iemand houd,maak je daar tijd voor klaar zo simpel is het!
Ik kan me niet voorstellen als ik een vriend had waar ik veel van hou dat ik daar geen tijd voor vrij maak!
Laat staan huwelijksplannen...
Dus meid ofwel zeg je het hem heel duidelijk wat je dwars zit of wel kan hij gaan....
Je kan niet altijd tijd maken voor degene waarvan je houdt!!!!!
Als je geen tijd hebt betekent het ook niet dat hij of zij niet van je houdt!
Ciao
maar je probeert toch...als het niet zo erg was had ze geen topic geopend dus hij maakt zelden tijd voor haar.
En iets laten weten als hij er niet kan zijn vind ik maar een kleine moeite,maar dat doet hij ook niet dus ik stel me vragen of hij het wel echt meent met haar.
Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 12:37
Origineel gepost door bolleke
maar je probeert toch...als het niet zo erg was had ze geen topic geopend dus hij maakt zelden tijd voor haar.
En iets laten weten als hij er niet kan zijn vind ik maar een kleine moeite,maar dat doet hij ook niet dus ik stel me vragen of hij het wel echt meent met haar.
Als meisje of jongen moet je weten waar je aan begint!
Heeft hij geen tijd voor je en vind jij dat erg heel erg dan begin je niet met trouwplannen lijkt mij, maar ach wie ben ik:moe:
Ciao
UndercoverAngel
07-07-2004, 12:49
Ik denk dat hij twijfelt en er niet mee door wil gaan.. Als hij echt van je houdt en met je wil trouwen en de rest van zijn leven met jou wil delen dan was hij degene die jou zou bellen en zou hij zeker op komen dagen als jullie hebben afgesproken of in ieder geval de moeite nemen om af te bellen..
Ik zou gewoon goed met hem praten en hem vragen wat hij precies wil.. :)
.:UcA:.
MocrowGirlBella
07-07-2004, 13:30
Origineel gepost door Azzzizzz
als jullie relatie daadwerkelijk zoveel punten kent als je in je verhaal heb gezet, dan weet ik het niet.
normaal zet je er een punt achter, en jij zet heel veel puntjes tussen.
:hihi:
Beetje teveel puntjes jah :maf:
lhouceimagirl1
07-07-2004, 13:36
van 1 keer 2x kan ik het wel van m pikken maar bij elke afspraak laat me zonder te bellen zondr nix ewa dan noem ik dat echt geen liefde samhai.
waar ik een hekel aan heb is afspraken niet na komen.
ik ga je niet zeggen dat je hem moet verlaten want dat moet jij zelf weten maar ik zal je zeggen iemand die zijn afspraken niet na komt niet te veel van m verwachten.
want zo iemand is ook niet aan trouwen toe, trouwen is geen spelletje.....
maar over wat je zei typisch marokkaans dat heeft totaal nix mee te maken want je hebt veel marokkanen die aan hun afspraken houden
Ik vindt dat anderen jou geen advies kunnen geven, je kan pas er pas over praten als je in het zelfde schuitje zit. Zij kunnen hem wel gaan oordelen, maar jij weet waarom je bij hem blijft. Ik zou er met hem over praten en natuurlijk uitzoeken of hij nou wel of niet wil trouwen. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
tatata_matata
07-07-2004, 14:27
Origineel gepost door Narscis
Ik vindt dat anderen jou geen advies kunnen geven, je kan pas er pas over praten als je in het zelfde schuitje zit. Zij kunnen hem wel gaan oordelen, maar jij weet waarom je bij hem blijft. Ik zou er met hem over praten en natuurlijk uitzoeken of hij nou wel of niet wil trouwen. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
Dankje schat....maar ik heb het ook met hem gehad....hij is echt van plan om te komen....daar niet van..hij heeft serieuze intentie.....maar....hij maakt gewoon geen tijd voor mij....en hij zweert altijd dat hij het echt druk heeft....en zei zelfs een keer...om met hem mee te gaan naar zijn werk...en zijn rooster eens bekijken....dus ik weet niet wat ik moet geloven....
tatata_matata
07-07-2004, 14:31
Origineel gepost door UndercoverAngel
Ik denk dat hij twijfelt en er niet mee door wil gaan.. Als hij echt van je houdt en met je wil trouwen en de rest van zijn leven met jou wil delen dan was hij degene die jou zou bellen en zou hij zeker op komen dagen als jullie hebben afgesproken of in ieder geval de moeite nemen om af te bellen..
Ik zou gewoon goed met hem praten en hem vragen wat hij precies wil.. :)
.:UcA:.
Hij twijfelt zeker niet....dat weet ik 100% zeker....we hebben echt serieuze plannen....hij heeft eenmaal een drukke baan....maar vind het alleen jammer dat hij geen tijd voor me maakt....en dat geeft mij een onzeker gevoel...en telefonisch belt hij mij altijd.......dus daar ligt het aan....
lhouceimagirl1
07-07-2004, 14:33
Origineel gepost door tatata_matata
Dankje schat....maar ik heb het ook met hem gehad....hij is echt van plan om te komen....daar niet van..hij heeft serieuze intentie.....maar....hij maakt gewoon geen tijd voor mij....en hij zweert altijd dat hij het echt druk heeft....en zei zelfs een keer...om met hem mee te gaan naar zijn werk...en zijn rooster eens bekijken....dus ik weet niet wat ik moet geloven....
schat jongens kunnen zoo veel beweren,
jongens voel je niet aangevallen ;)
maar waarom belt ie jou niet?
of kost dat ook al zoo veel moeite?
meid ik wil je niet bang maken ofzo maar je moet echt je verstand bij houden en niet te veel geloven
tatata_matata
07-07-2004, 14:34
Origineel gepost door St1nG
Je moet niet zeggen dat hij een echte marokkaan is, omdat hij zijn afspraken niet nakomt. Ik ben een marokkaanse man en kom mijn afspraken altijd na!!!
Maar ik begrijp wel waar hij mee bezig is. Nu het puntje bij paaltje komt. En er een hele grote verantwoordelijkheid op hem afkomt. Begint hij terug te krabbelen. En te twijfelen natuurlijk. Want nu is de vraag of hij het wel allemaal aan kan en heeft hij er wel zin in eigenlijk?
Trouwen is niet iets waar je mee kan spelen..
Ik hoop dat het uiteindelijk wel goed komt tussen jullie 2 inshallah!
beslama :)
Sorry het was niet mij bedoeling om iedereen over 1 kam te scheren...ik ben ook een persoon met een woord....en ik kom altijd mij afspraken na....maar heb echt bloedhekel aan personen die hun afspraken niet nakomen...zoals me vriend....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.