Bekijk originele versie : Hoofddoek!!!
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:10
Mijn goeie vriendin is omdat ze een hoofddoek draagt vandaag gewoon naar huis gestuurd van haar werk..een nieuwe Regel ofzo, dit kunnen ze toch niet maken.... :kwaad:
Aanklacht indienen of niet???
Me vriendin denkt er namelijk aan om het maar te laten zitten maar ik vind het echt niet kunnen en wil hoogstpersoonlijk die mensen zelf die hoekjes laten zien !!!!.... :(
Ik zou ze Aanklagen!
Advocaat huren en dan mogen ze gaan LIJDEN!
SaraZena
04-12-2002, 00:12
aanklagen die handel!!!!!! :kwaad:
NaDoR.ZiNa
04-12-2002, 00:12
Slachten die mensen 1 voor 1 !!!!
Nee maar ff serieus zoiets kunnen ze egt niet maken joh wat denken ze wel niet!!
ewa ik zo gewoon een aanklacht indienen en ontslag nemen ;)
suc6 :zwaai:
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:13
Ja toch!! Ik bedoel...we staan echt STERK in onze schoenen ,die mensen hebben geen poot om op te staan , toch?....
SaraZena
04-12-2002, 00:14
ze kunnen niet zo maar van de een op de andere dag besluiten dat een hoofddoekje maar even verboden is op de werkvloer.
En anders moet zoiets in haar contract staan en anders hadden ze een bijlage moeten maken over kledingvoorschriften en zo.
mag ik vragen welk bedrijf dat is?
Origineel gepost door El_BouheliYA
Ja toch!! Ik bedoel...we staan echt STERK in onze schoenen ,die mensen hebben geen poot om op te staan , toch?....
Jawel, ze zullen heel veel poten hebben om op te staan!
Maar toch Aanklagen die handel!
SaraZena
04-12-2002, 00:17
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
leg dat eens uit als je wilt
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:18
Origineel gepost door SaraZena
ze kunnen niet zo maar van de een op de andere dag besluiten dat een hoofddoekje maar even verboden is op de werkvloer.
En anders moet zoiets in haar contract staan en anders hadden ze een bijlage moeten maken over kledingvoorschriften en zo.
mag ik vragen welk bedrijf dat is?
Het is gewoon een supermarkt....kan niet de naam vermelden vanwege de privacy....,maare...er staat niks in het contract , die werkgever kwam opeens Nu met die regel....maar hij dacht dat ze het niet zo nauw zou opnemen en naar hem zou luisteren...met andere woorden Hoofddoek afdoen.....dat deed ze dus niet..en nu is ie waarschijnlijk heel bang..want hij probeerde nog excuus aan te bieden!!!
leg dat eens uit als je wilt
Als er twee partijen zijn, waarvan haar tegenpartij een bedrijf is.Dan zullen ze zeker weten wel 'wat' of 'iets' hebben.
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:19
Maar toch Aanklagen die handel!
Maar op welke Grond dan...niks schriftelijks....niks mondeling ..alleen NU pas!!! op zo'n wrede manier!! jeetje 3la baschar!!!
ewa klaag dan aan...
of laat haar een grote be.k geven..ze zullen er wel bang van worden..ik bedoel ze is toch Marokkaans?
SaraZena
04-12-2002, 00:23
Als er twee partijen zijn, waarvan haar tegenpartij een bedrijf is.Dan zullen ze zeker weten wel 'wat' of 'iets' hebben.
ja maar de andere partij, de werknemer in dit geval, heeft ook wat te zeggen, die heeft ook rechten.
ik zou naar de rechtshulp gaan. Die kunnen haar vast en zeker wel verder helpen.
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:23
Ja ze is marokkaans....maar incha'allah gaan we ze ff hard aanpakken die 7ayewen!!! allah ie ster...
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:25
ja maar de andere partij, de werknemer in dit geval, heeft ook wat te zeggen, die heeft ook rechten.
ik zou naar de rechtshulp gaan. Die kunnen haar vast en zeker wel verder helpen.
als het goed is heeft de werknemer veeeeeel meer rechten op dit gebied!!...maar die rechtshulp is ook een goed idee..we zullen wel ff wat laten zien ....;)...thanx meid!!!.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.