Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dieeten tot 30 mei voor het streefgewicht... Wie doet er mee??!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

JaJa_Jamila001
23-03-2010, 14:24

Dag dames! Ik ben al een paar jaar bezig om die kilo's eraf te krijgen maar het lukt gewoon echt niet! Maaarr dat heb ik natuurlijk ook aan mezelf te danken, ik eet zoveel ongezonde dingen, kan er niettt vanaf blijven! :jammer: Maar vanaf vandaag ben ik bereid om mijn kilo's eraf te werken! We moeten natuurlijk wel mager en gezond de zomer in :hihi: Wie doet er mee om op 30 mei 2010 op je streefgewicht te zitten??? *Wat ik ga proberen is om gewoon 3 keer per dag te eten uiteraard, maar alle maaltijden gezond proberen te houden, dus vooral veel groente! *Tussendoortjes: alleen fruit *half uur minimaal per dag sporten. Het is nu lekker weer aan het worden dus even hardlopen buiten kan geen kwaad! *hiernaast ga ik iedere dag vermelden wat ik eet, en ik hoop dat jullie dat ook gaan doen :o Jaja_jamila001 Huidig gewicht: 67,5 Streefgewicht: 58 Lengte: 1.70 m. Chocolaatje_ Gewicht: 67,5 kilo Streefgewicht 58 kilo Fruitella Lengte: 1.63m Gewicht: 67.4kg Streefgewicht: 58 kg Sisouu gewicht 65 kilo lengte 1.75 m streefgewicht: 58 kilo Nawal1991 Gewicht: 59 kilo Lengte: 1.65 m Streefgewicht: 49 kilo Dametje.. Gewicht 66 kilo Lengte: 1.66 m Streefgewicht 56 kilo Biba_ Huidig gewicht: 65,5 kilo Streef gewicht: 58 kilo Lengte: 1.74 m Saartje11 Gewicht: 75 kilo Lengte: 1.60 m Streefgewicht: 60/65 kilo Sje1 Gewicht: 59 kilo Streefgewicht 54 kilo Miminites Gewicht: 71 kilo Lengte 1.58 m Streefgewicht: 55 kilo Mimi_o_mimi Gewicht: 71 kilo Lengte: 1.67 m Streefgewicht: 65 kilo Datum streefgewicht: 30 mei 2010 Succes meiden! We blijven elkaar motiveren en steunen! InshaAllah zullen we het halen!!:banana:

saartje11
23-03-2010, 14:35
ik doe mee ook mee huidig gewicht 75 wil graag naar de 60 maar ben al blij met 65 lengte 160

Wereldbol
24-03-2010, 09:51
Ik doe ook mee meiden!!

JaJa_Jamila001
24-03-2010, 10:47
Welkom dames! Ik zet op het eind van de dag alles wat ik heb gegeten, en jullie gaan dat ook doen éh :o

insaf18
24-03-2010, 12:56

ik vind jullie echt raar! Waarom willen jullie in zo'n korte periode al resultaat zien? het is beter da je elke maand 2 kilo verliest en er langer overdoet. pak da je elke maand 2 kilo zou afvallen dan verlies je in een jaar 24 kilo, dat is toch prachtig! En dan blijf je ook slank dan zal je daarna niet meer zo snel bijkomen.

MamaVanM
24-03-2010, 23:17
Ik doe mee alleen ga ik nu het ziekenhuisdieet volgen. Ik begin morgen. Ik ben ook wel eens afgevallen met dit dieet.

HM-Freakjes
25-03-2010, 07:47
ik vind jullie echt raar! Waarom willen jullie in zo'n korte periode al resultaat zien? het is beter da je elke maand 2 kilo verliest en er langer overdoet. pak da je elke maand 2 kilo zou afvallen dan verlies je in een jaar 24 kilo, dat is toch prachtig! En dan blijf je ook slank dan zal je daarna niet meer zo snel bijkomen. Niet zo negatief, mens:moe:. Zoveel mensen is het gelukt dmv trainen/fitness/sportschool etc in een korte periode.Verschilt per persoon en ken een paaaaaar gevallen die aan zijn gekomen daarna:goedzo: De rest ziet er top uit!

JaJa_Jamila001
25-03-2010, 09:05
ik vind jullie echt raar! Waarom willen jullie in zo'n korte periode al resultaat zien? het is beter da je elke maand 2 kilo verliest en er langer overdoet. pak da je elke maand 2 kilo zou afvallen dan verlies je in een jaar 24 kilo, dat is toch prachtig! En dan blijf je ook slank dan zal je daarna niet meer zo snel bijkomen. Dag dame, er zijn inderdaad meiden die ook aankomen, maar dat komt omdat zij opeens terug gaan naar hun oude eetgewoontes en er niet meer zoveel om geven. Er zijn ook degelijk wel dames die in zo een korte tijd afvallen en het ook behouden omdat zij zich meer aan hun ´nieuwe´ leefstijl aanpassen. Ik doe mee alleen ga ik nu het ziekenhuisdieet volgen. Ik begin morgen. Ik ben ook wel eens afgevallen met dit dieet. Ik heb dat ook een keer gedaan, maar niet zolang volgehouden helaas :( Dus ik probeer het nu gewoon met het sporten en minder, veeeel minder snoepen :o

JaJa_Jamila001
25-03-2010, 09:09
Beste mensen, 4 jaar geleden ben ik 25 kilo in een maand afgevallen door mezelf te verhongeren en alleen 1 keer per dag ijsbergsla te eten. ik was toen 1,56 en 96 kilo en ik werd 1.80 en 73 kilo. maar jammer genoeg ben ik nu al anderhalve jaar gestopt met boksen en hardlopen en ben ik weer 20 kilo aangekomen, grotendeel spieren maar ook voornamelijk vet. en sinds een maand geleden heb ik weer het initiatief genomen om weer te gaan boksen en elke dag 3 kwartier te gaan hardlopen. Tevens ben ik vandaag met het product begonnen animal cuts om mij te ondersteunen bij het vetverlies. Mijn week zit er zo uit. Ma, di, wo, vrijdag: ochtend 1 pack animal op lege maag en 3 kwartier hardlopen, in de namiddag nog een pack animal op lege maag en daarna een intensieve bokstraining. donderdag en weekend: ochtend 1 pack animal op lege maag en een uur hardlopen en in de namiddag weer een 1 pack animal op lege maag. en daarna krachttraining van een uur. Aan mijn eten zal ik weinig veranderen, slechts een beetje letten dat ik niet te veel vettige eten naar binnen slurp en dat ik tevens niet na 8 uur eet dus 4 uurtjes voordat ik slaap. Mijn gegevens van nu: 1.83, 96 kilo, vetpercentage 19% 19% van de 96 kilo = afgerond 18 kilo aan vet. Mijn doel: het bereiken van een vetpercentage 10 % dat komt erop neer dat ik 10 kilo zal moeten afvallen. startdatum: 24 maart 2010 Streefdatum: 24 mei 2010 Elke zondag zal ik jullie op de hoogte houden, MVG.. Hakkow23 Ah wat jammer dat het er weer allemaal aan zit! Maar het voordeel dat je hebt is dat je MashaAllah lang bent! Nou jij probeert dus nog een week eerder die 10 kilo eraf te krijgen, :hihi: InshaAllah zal het lukken! :kus:

Sisouu
25-03-2010, 09:12
Ik doe ook mee!, lengte 1.75 gewicht 65 kilo streefgewicht; 58 kilo @mei Ik was er al mee bezig, is wel moeielijk hoor, van al dat lekkers af te blijven!, maar ik nu het lekker weer is, beginnen met joggen!

JaJa_Jamila001
25-03-2010, 09:14
Gisteren heb ik zwaar gezondigt :huil: Smorgens heb ik een broodje tonijn gehad met W.icky :jammer: Met lunch heb ik gebak gegeten en thee gedronken(kon er niets aan doen, iemand was jarig! Ze3ma excuus :giechel: ) Daarna heb ik een kapitein koek gehad en 1 energiedrank :jammer: Ik kwam pas laat thuis van werk dus in de avond heb ik 4 aardappeltjes gehad met grote bonen, en gekookte wortels. En daarna heb ik een paar celebrations gegeten :huil: Maar vandaag ga ik weer meer mijn best doen inshaAllah, ik heb nog niets gegeten :o Morgen volgt weer een verslagje :kus:

Larachia_O
27-03-2010, 16:32
Ik doe ook mee Ik weeg nu 60 en ik ben 1.58 streefgewicht: minimaal 54

kwtr
27-03-2010, 23:28
ik doe ook mee dames ik was deze hele week goe dbezig en vandaga heb ik chips gegeten(w) maar morge ga ik er weer tegen aan ik wil mezelf gaan verhongeren alleen komkommer en ijsbergsla eten maar aan de andere kant is het heel erg slecht

Sje1
05-04-2010, 10:20
Salaam dames, Ik wil ook meedoen.. Op moment weeg ik 59 kilo en ik wil naar de 54 kilo. Binnen ongeveer 7 weken, dus tot 30 mei wil ik dat zijn afgevallen. Ik heb erg veel moeite met afvallen, het gaat er moeilijk af. Km op dames, we kunnen het !!!

JaJa_Jamila001
05-04-2010, 12:58

Dag dames daar ben ik weer! Ik reageerde niet meer omdat ik zo slecht at, en dat is niet echt slim om dat hier neer te zetten, dan krijg ik er alleen maar meer honger van :giechel: En dat is het probleem altijd bij mij geweest, het volhouden! Maar vandaag op deze maandag ga ik weer verder inshaAllah! In de avond zal ik hier neerzetten wat ik heb gegeten :o We can do it!! :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15