Bekijk originele versie : welke meid wilt nooit hoofddoek dragen?
DINIM3AK
04-12-2002, 00:08
zijn er ook meiden die nooit hoofddoek wilen gaan dragen?
en zijn er ook meiden die altijd van die strakke kleding willen blijven dragen totdat het niet meer kan? (vet) :zwaai:
Ikke ga DENK ik nooit een hoofddoek dragen, maar ga wel altijd in allah blijven geloven.
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:12
Hahahahaha ......Ik hoop niet dat er zulke meiden tussen zittenn....maar ach jaaa....Who am I....;)
OOOOh en ik draag geen strakke hoerige kleding voor de duidelijkheid he.
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:15
Origineel gepost door Nesma
OOOOh en ik draag geen strakke hoerige kleding voor de duidelijkheid he.
Nesma ( dit is geen aanval hoor)....
Maar strax ga je dood?..Ik bedoel maar allah ie hfed, heb je dan nog niet voldaan aan de regels van het geloof....de Islam.....Je zegt dat je erin gelooft en ik begrijp je wel hoor...maar denk je ff serieus echt dat je hem NOOIT zal dragen??.....
imn dat geval Allah ie Hdiek meid...:)
Origineel gepost door El_BouheliYA
Nesma ( dit is geen aanval hoor)....
Maar strax ga je dood?..Ik bedoel maar allah ie hfed, heb je dan nog niet voldaan aan de regels van het geloof....de Islam.....Je zegt dat je erin gelooft en ik begrijp je wel hoor...maar denk je ff serieus echt dat je hem NOOIT zal dragen??.....
imn dat geval Allah ie Hdiek meid...:)
Neeeeeee zo bedoel ik het niet, maar je weet sommige mensen vatte het anders op. Maar ik durf het zo niet te zeggen. Maar nu zekers niet. Ik heb echt respect voor de meiden die het nu doen. Maar nu wil ik effe m´n hare showen. :D ;)
Maar kan goed dat ik hem over tien jaar ga dragen. Je weet maar nooit.
Neeeeeee zo bedoel ik het niet, maar je weet sommige mensen vatte het anders op. Maar ik durf het zo niet te zeggen. Maar nu zekers niet. Ik heb echt respect voor de meiden die het nu doen. Maar nu wil ik effe m´n hare showen. :D ;)
Maar kan goed dat ik hem over tien jaar ga dragen. Je weet maar nooit.
Misschien ben je morgen Dood,
Je weet maar nooit
(dit is niet aanvallend bedoelt!)
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:22
OOh okeeeeeeeeeeeeee dan begrijp ik het volkomen, je imen is nog niet zo sterk....;)...daar heb jij niet alleen last van ..allah ie hdiena...!!!.....incha'allah komt het goed
Ja maar je wordt toch niet verbandt omdat je geen hoeefddoek draagt. Dat is echt niet de belangerijkste in de islam. Ik weet er niet zoveel van als de4 meeste hier, maar dat weet ik wel. Als ej maar 5x per dag bid en mee doet aan de ramadan etc. TOCh
Ja maar je wordt toch niet verbandt omdat je geen hoeefddoek draagt. Dat is echt niet de belangerijkste in de islam. Ik weet er niet zoveel van als de4 meeste hier, maar dat weet ik wel. Als ej maar 5x per dag bid en mee doet aan de ramadan etc. TOCh
Ja, je moet je aan de vijf zuilen houden.
Maar de Islam vraagt heel wat meer van je...Denk zelf als je meer te weten gaat komen over de islam..het dan wel allemaal duidelijk zal worden..en dat in principe een hijab/hoofddoek er ook bij hoort..:)
El_BouheliYA
04-12-2002, 00:28
Schat natuurlijk zijn de 5 zuilen het belangrijkste waar je je aan moet houden...maar voor de vrouw geldt dat de hoofddoek ook een heleeee belangrijke regel is!!!...Als je deze niet draagt, zul je hiervoor ook gestraft worden (allah oe 3lem)....Ik heb ooit horen zeggen dat een vrouw die geen hoofddoek draagt, de geur van Jenna ...(het paradijs) niet eens zal kunnen ruiken.....dus laat staan binnentreden...maar allah oe 3lem....en allah weet het het best!!!
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ja, je moet je aan de vijf zuilen houden.
Maar de Islam vraagt heel wat meer van je...Denk zelf als je meer te weten gaat komen over de islam..het dan wel allemaal duidelijk zal worden..en dat in principe een hijab/hoofddoek er ook bij hoort..:)
Ja dat snap ik. Maar je moet het zo bekijken het klikt misschien wel DOM, maar ik ben pas 16 snappie. En inshallah zal ik er later anders over denken en wel een hoofddoek gaan dragen en meer aan m´n gelooof gaan doen.
DINIM3AK
04-12-2002, 00:29
Origineel gepost door El_BouheliYA
Schat natuurlijk zijn de 5 zuilen het belangrijkste waar je je aan moet houden...maar voor de vrouw geldt dat de hoofddoek ook een heleeee belangrijke regel is!!!...Als je deze niet draagt, zul je hiervoor ook gestraft worden (allah oe 3lem)....Ik heb ooit horen zeggen dat een vrouw die geen hoofddoek draagt, de geur van Jenna ...(het paradijs) niet eens zal kunnen ruiken.....dus laat staan binnentreden...maar allah oe 3lem....en allah weet het het best!!!
anti machi bohalia!!
anti 3andki la3kal! :zwaai:
SaraZena
04-12-2002, 00:30
ik wil nooit een hoofddoek dragen.
Ik hou erg van strakke kleren en veel bloot en dat wil ik ook kunnen dragen als ik 80 jaar oud ben.
Isj lauk tog :zwaai:
DINIM3AK
04-12-2002, 00:31
Ja dat snap ik. Maar je moet het zo bekijken het klikt misschien wel DOM, maar ik ben pas 16 snappie. En inshallah zal ik er later anders over denken en wel een hoofddoek gaan dragen en meer aan m´n gelooof gaan doen.
ik hoop het voor je anders ............................ :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.