Bekijk originele versie : Getrouwde vrouwen worden altijd dikker.
Leila1982
07-07-2004, 07:42
Het is mij opgevallen dat veel meiden die voor hun huwelijk slank waren nu heel erg vet zijn. Waarom zie je dat meestal bij ons en niet bij Nederlanders?
Deels komt het door zwangerschappen en het thuis zitten waardoor je gaat eten, omdat je je verveelt. Maar ik ken niemand die na het huwelijk niet is aangekomen.
Ik ben nu ruim zeven maanden zwanger en ik weeg al 12 kilo meer, maar hoe ga ik dat na de bevalling eraf halen?
Ja ik weet het, veel sporten en gezond eten, maar dan nog is het moeilijk om het eraf te krijgen denk ik.
Zijn er nog meer dikkerdjes met dit probleem?
lilchakir
07-07-2004, 08:35
ik zal je even uit de wereld helpen ik ben nu ruim 17 jaar getrouwd en ik weeg precies net zoveel als toen ik nog niet getrouwd was heb 3 kinderen waar van ik bij alle zwangerschappen mega veel van ben aangekomen de laatste zwangerschap was dat ik zelfs 23 kilo zwaarder was en wat denk je ik weeg weer precies net zoveel dus .ik denk dat het een deel aanleg is ik wou dat ik wat kilootjes bleef behouden van mijn zwangerschappen dus niet . :confused:
Ik ben 4 weken geleden bevallen. Ik was meer als 20 kilo aangekomen. Er is inmiddels 14 kilo vanaf. Ik haal geen chips en zoetigheid in huis, en elke avond doe ik oefeningen. Er moet nog wel wat vanaf, maar dat gaat me zeker lukken. Het is wat je er zelf aan doet.
DaNGeRouZLy
07-07-2004, 09:03
mensen willen een kind baren met de wil van Allah en verwachten dat er niks aan hun lichaam verandert:jammer:
oke je hoeft ook geen tien tonner te worden ofzo maar een paar extra kilo`s wat maakt het uit, als je gezondheid maar niet in gevaar komt.
xXx Aminaatje
Mocro4eva
07-07-2004, 10:15
Sommige vrouwen komen inderdaad aan en andere weer niet. Ik denk dat het een beetje aan de leefstijl ligt.
[QUOTE]Origineel gepost door Leila1982
Ik was zelfs afgevallen (mashakil) :( !!!
Ben nu 4 kilo aangekomen omdat ik zwanger ben.....
misSanae
07-07-2004, 10:23
k denk dat het er ook aanligt of je de aanleg hebt om dik te worden. Mijn zus is zes weken geleden bevallen en zit nu alweer op haar eigen gewicht en ik ken weer andere die na de bevalling gewoon dik blijven.Je moet het er af trainen en niet te veel eten ofzo.
Azzzizzz
07-07-2004, 10:40
Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af..
en de anticonceptiepil levert ook een prima bijdrage aan het dikworden.
Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 11:01
Origineel gepost door Azzzizzz
Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af..
en de anticonceptiepil levert ook een prima bijdrage aan het dikworden.
Niets alle pillen leveren een bijdrage aan het dik worden, je moet gewoon de pil vinden die zeg maar bij je past!
Verder gewoon veel sporten, als je zwanger bent dan kom je bijna altijd aan, das het probleem niet als het maar eraf kan als je bevallen bent!
Ciao
Atlas_Gebergte
07-07-2004, 11:39
Het is gewoon je aanleg, ik ben nu ook een jaar getrouwd en heb dezelfde gewicht voordat ik ging trouwen, hoewel ik wel wat dikker wil worden, komt er niks van jammer genoeg.
ik ben nu al 10 maanden getrouwd, en ik ben ook 6 kilo bijgekomen. ik ben beginnen fitnessen. Hopen dat het helpt!!
Azzzizzz
07-07-2004, 12:12
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania
Niets alle pillen leveren een bijdrage aan het dik worden, je moet gewoon de pil vinden die zeg maar bij je past!
Verder gewoon veel sporten, als je zwanger bent dan kom je bijna altijd aan, das het probleem niet als het maar eraf kan als je bevallen bent!
Ciao
Sorry hoor, als ik wat verkeers zei
maar een arts schrijft een bekend merk pil voor, en een gemiddeld marokaantje slikt deze dan ook gewoon, en neemt de bijwerkingen voor haar rekening.,
omdat ze niet weet dat er meer varianten zijn en wat jij zegt dat ze moet shoppen zeg maar.
en wat betreft de pil die bij mij past, die heb ik gevonden : XtcPil, word je juist mager van.
Jeblia_Tetouania
07-07-2004, 12:17
Origineel gepost door Azzzizzz
Sorry hoor, als ik wat verkeers zei
maar een arts schrijft een bekend merk pil voor, en een gemiddeld marokaantje slikt deze dan ook gewoon, en neemt de bijwerkingen voor haar rekening.,
omdat ze niet weet dat er meer varianten zijn en wat jij zegt dat ze moet shoppen zeg maar.
en wat betreft de pil die bij mij past, die heb ik gevonden : XtcPil, word je juist mager van.
Kijk je uit met je xtcpil;)
Ciao
Toen ik zwanger was van mijn dochter, was ik ook wat aangekomen!
Vooral mijn billen/borsten en mijn buik, en mijn boven benen!
Tijdens de bevalling heb ik gezond gegeten, en na de bevalling ben ik wezen sporten joggen en vooral kickbokslessen hebben erg geholpen (buikoefeningen) etc.... En dronk veel water in die tijd!
Ik zelf ben streetdancer en daarvoor was ik ook iedere keer in de weer en trainde ik automatisch mijn lichaam tijdens t werk...
Dikke billen heb ik nog steeds!
Ps. Weet je wat veel moeders doen, die blijven lang borst voeding geven dan veranderen je borste in theezakjes dus dat moet je niet doen! :)
al_tetouania
08-07-2004, 00:11
Origineel gepost door Leila1982
Het is mij opgevallen dat veel meiden die voor hun huwelijk slank waren nu heel erg vet zijn. Waarom zie je dat meestal bij ons en niet bij Nederlanders?
Deels komt het door zwangerschappen en het thuis zitten waardoor je gaat eten, omdat je je verveelt. Maar ik ken niemand die na het huwelijk niet is aangekomen.
Ik ben nu ruim zeven maanden zwanger en ik weeg al 12 kilo meer, maar hoe ga ik dat na de bevalling eraf halen?
Ja ik weet het, veel sporten en gezond eten, maar dan nog is het moeilijk om het eraf te krijgen denk ik.
Zijn er nog meer dikkerdjes met dit probleem?
sommige denken ...geloof ik ...ik heb een man wa saffie...ze letten er dan niet meer op of ze nou wel of nie dik zijn ...:wijs:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.