Bekijk originele versie : Saaaiii
Abden_nour
03-12-2002, 23:05
Ik weet het klinkt als een cliche maarruhh Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii
Abden_nour
03-12-2002, 23:09
Ben je mijn echo ofsjoow kameraadski
:stout: the one and only :hihi: ;)
maar ik ga nu slapie doen.. doewieeeee
ga ga je moeder in de keuken helpen met afwassen..:hihi:
Het is niet saai het is maar wat je erzelf van maakt!!
sihemB :D
-xxx-Rachida
03-12-2002, 23:16
Oke.....ophouden met het openen van topics met 'het is zoooo saai' als titel ....als het saai is hebben JULLIE het zo gemaakt......sjow kappen nou:p
Abden_nour
03-12-2002, 23:20
eyy schoonheid rachida ik opende zulke topics toen ze nog bij jullie thuis niet internet hadden ontdekt dus kom niet met jou brutale mond jongedame.En nesma ikke nieuw Ik stam af van de eerste generatie yasmina gasten tot marokko.nl,maar ik had een vakantie genomen van pak weg een half jaar en nou ben ik terug onder het zelfde gevaarlijke avater maar een andere naam .Vroeger was het Abdenour de grote voomalig Mister Yasmina ik had toen ter tijde Emshoom van z'n troon gestoten dusssee toon respect voor jullie grote papa
Origineel gepost door Abden_nour
eyy schoonheid rachida ik opende zulke topics toen ze nog bij jullie thuis niet internet hadden ontdekt dus kom niet met jou brutale mond jongedame.En nesma ikke nieuw Ik stam af van de eerste generatie yasmina gasten tot marokko.nl,maar ik had een vakantie genomen van pak weg een half jaar en nou ben ik terug onder het zelfde gevaarlijke avater maar een andere naam .Vroeger was het Abdenour de grote voomalig Mister Yasmina ik had toen ter tijde Emshoom van z'n troon gestoten dusssee toon respect voor jullie grote papa
OOOOOOOOOOohhhhhhh sorry hoor maar ik ben wel nieuw denk nu een maandje of twee lid. :D
Origineel gepost door Abden_nour
uhhhhhhh..toen hadden we ook internet..
tenzij je het tegen die ANDERE rachida hebt!:)
Abden_nour
03-12-2002, 23:23
Nee toen ik hier was hadden ze bij jullie net vuur en het wiel uitgevonden dus ik EIS meer erkenning
Hehehe.........jij weet het zo goed ..zal je wel meegemaakt hebben..:)
Abden_nour
03-12-2002, 23:26
Ja ik ben jullie grootvader tuurlijk ik heb jullie opgevoed
oh ok..vandaar..ewa..grootvader..welkom dan..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.