Bekijk originele versie : Bereken je life expectancy
ClassyCasaouia
07-07-2004, 00:43
Met andere woorden, hoe oud zou jij worden als je leeft volgens jouw levenstyle, dus volgens je eetgewoonte, alcoholgebruik, bewegings manieren etc. Ik word 95 Insha ALLAH! :) Ja ja ik leef gezond. Dat wou ik ff met jullie delen :D
http://www.bbc.co.uk/apps/ifl/health/gigaquiz?infile=health_calculator&path=calculator_living
arab_blondje
07-07-2004, 01:16
allah (SWT) die weet wanneer wij gaan overlijden!!!......en daarbij vergeleken is zo;n testje nietss.........misschien ben je morgen wel overleden lah oe ahlam!!!.....maaaaaar natuurlijk moeten we aan onze levenswijze denken....dat zekerrrrr!!!.......maar incha allah word je 95!!!......
beslamaaaaaaaaaaaaaaa
ClassyCasaouia
07-07-2004, 17:40
Origineel gepost door arab_blondje
allah (SWT) die weet wanneer wij gaan overlijden!!!......en daarbij vergeleken is zo;n testje nietss.........misschien ben je morgen wel overleden lah oe ahlam!!!.....maaaaaar natuurlijk moeten we aan onze levenswijze denken....dat zekerrrrr!!!.......maar incha allah word je 95!!!......
beslamaaaaaaaaaaaaaaa
Weet ik :hihi: Allah 3alem. Het is ook maar een indicatie, dat had ik er volgens mij wel duidelijk bij gezet :o
Beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ClassyCasaouia
07-07-2004, 17:41
Origineel gepost door NeshWaha
Your life expectancy is 90.4 years
Read on to find out about risk factors - and how small changes can make a big difference in your overall health! Remember, this is not an exact diagnostic tool and does not predict exact life expectancy.
En toen kwam er een vrachtwagen en reed me over hahahaha!
Grappige test hoor, maar niet iets om teveel waarde aan te hechten!
Oefff Allah ye nezjiek a gti!!
PowerQueen
08-07-2004, 11:15
76.6 :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.