Bekijk originele versie : Ik kan het niet :(
11029384756
20-03-2010, 22:12
Wanneer ik een leuke jonge ontmoet hier, dan praten we verder op msn enzo. En na een paar dagen dan merk ik dat het echt een leuke jongen is met een mooi innerlijk en een goed toekomst heeft. Maar wanneer hij zijn fotos liet zien, werd ik helemaal stil.
Hij was gewoon echt Zoo lelijk. Ik wil niet faya doen ofzo, en ik vind dit echt erg.
Hij had 1 dikke vette wenkbrauw ( te vegelijken met een dikke zwarte rups). En flaporen en geen mooi vorm gezicht. Het was gewoon vreselijk. Maar ik probeerde om het te negeren en dat uiterlijk niet helemaal telt, maar ik kon het niet..
Ik ben zelf ook niet perfect maar ik vroeg hem toen dus of hij er wataan wilde doen (watdus erg overbodig is. Ik weet: shame on me) en toen kregen we ruzie etc en hebben elkaar geblokt en verwijderd.
Ik snap echt niet wat er met me is. Waarom doe ik zo? Het is al de 2e keer. :jammer:
Wat moet ik doen..? Ik wil niet dat het nog eens gebeurd.
Meiske-NL
20-03-2010, 22:25
Hahahahahaha!! Lieve schat toch, laat het gewoon. Je moet niet iemand leren kennen van het internet van dan heb je 99,9% kans dat het niet jouw type is hoe lief die ook is.
Je lijkt mij wel. Maar, zit er niet over in. Je moet je wel tot een persoon aangetrokken voelen, anders ga je alles uit medelijden doen.
Iedereen zeurt wel dat innerlijk het belangrijkste is, maar niemand wil - als het erop aankomt - wakker worden naast een onaantrekkelijk persoon. Het is belangrijk dat er chemie is, fysical hè, anders kan je er vergif op innemen dat het contact, de relatie of het huwelijk binnen de kortste keren strandt. :)
Wanneer ik een leuke jonge ontmoet hier, dan praten we verder op msn enzo. En na een paar dagen dan merk ik dat het echt een leuke jongen is met een mooi innerlijk en een goed toekomst heeft. Maar wanneer hij zijn fotos liet zien, werd ik helemaal stil.
Hij was gewoon echt Zoo lelijk. Ik wil niet faya doen ofzo, en ik vind dit echt erg.
Hij had 1 dikke vette wenkbrauw ( te vegelijken met een dikke zwarte rups). En flaporen en geen mooi vorm gezicht. Het was gewoon vreselijk. Maar ik probeerde om het te negeren en dat uiterlijk niet helemaal telt, maar ik kon het niet..
Ik ben zelf ook niet perfect maar ik vroeg hem toen dus of hij er wataan wilde doen (watdus erg overbodig is. Ik weet: shame on me) en toen kregen we ruzie etc en hebben elkaar geblokt en verwijderd.
Ik snap echt niet wat er met me is. Waarom doe ik zo? Het is al de 2e keer. :jammer:
Wat moet ik doen..? Ik wil niet dat het nog eens gebeurd.
Sluit me aan bij de dames...
Maarre heb je echt aan hem gevraagd of hij er iets aan kan veranderen?
Oh damn, wat zielig voor hem. Echt erg :gniffel:
11029384756
20-03-2010, 22:59
Jaa ik vroeg of hij alleen dat stukje boven zn neus weg wilde halen. Maar hij wiegerde en ik ging door zeuren. Dus toen zei hij iets ( ik weet niet meer wAt) en dat maakte me boos. Dus toen zei ik: Weet je wat, fuckyou, je bent kk lelijks wist je dat? Etc etc :jammer:
Maar hij is ook lelijk maar ik had het nie moeten zeggen! Ik word vrij snel agressief en dan begin ik zulke dingen te zeggen. Echt shit man..
Maar hij is wel vreselijk koppig en eigenwijs omg ik haat hem!!
Marja, het is moeilijk om tegenwoordig een jongen te ontmoeten die er redelijk uitziet en goed opgeleid is. :(
Jaa ik vroeg of hij alleen dat stukje boven zn neus weg wilde halen. Maar hij wiegerde en ik ging door zeuren. Dus toen zei hij iets ( ik weet niet meer wAt) en dat maakte me boos. Dus toen zei ik: Weet je wat, fuckyou, je bent kk lelijks wist je dat? Etc etc :jammer:
Maar hij is ook lelijk maar ik had het nie moeten zeggen! Ik word vrij snel agressief en dan begin ik zulke dingen te zeggen. Echt shit man..
Marja, het is moeilijk om tegenwoordig een jongen te ontmoeten die er redelijk uitziet en goed opgeleid is. :(
Pff, control yourself! Je hoeft hem niet te beledigen omdat hij zichzelf accepteert zoals hij is. Gewoon zeggen dat je hem niet aantrekkelijk vindt. Klinkt ook hard, maar het is tenminste eerlijk. En het is jouw mening...
En oh ja: ik weet niet waar jij woont en waar je komt, maar ik ken genoeg jongens die er leuk uitzien en hoogopgeleid zijn :hihi:
Oei, erg hard. Maar goed, laten we hopen dat je hem nooit meer tegenkomt, noch op msn of in het echt :haha:
11029384756
20-03-2010, 23:14
@ Noir_ : ik woon in Adam.. Er zijn hier ook mooiboys maar ik ga ze niet aanspreken..
Ow ja, ik had dat ook kunnen zggen maar ja, ik was boos he.
Weet je wat? Ik word gewoon een Non :)
hhaha is het niet zo dat men hoge verwachtingen heeft van een perssoon na bepaalde aantal gesprekken en wanneer men elkaars foto ziet er achter komt dat er helemaal geen klik is ?
vlotte babel plus leuke karakter is maar de helft van de kklik want wie beweert uiterlijk nie belangrijk liegt of ontkent
Gevoeligeboy
21-03-2010, 02:20
Marokkaanse meisje en hun droom eisen
als je wilde dat hij wat aan zijn uiterlijk verzorging ging doen moest je dan niet na eerst msn gesprek zeggen en op beleefde manier
je zegt het zelf ik ben ook niet mooiste wat als een mooiere jongen tegen jou zegt doet dat en dit
11029384756
21-03-2010, 13:32
Nou, ik ben in ieder geval wel mooier dan hem. Ik verzorg mezelf prima: epileer, wax, make up, nette kleding etc.
Als een jongen tegen mij zegt of ik iets wil veranderen, dan zou ik het misschien doen. Ligt eraan wat he. Maar als ik een dikke boggel neus zou hebbeb en hij vraagt of ik een neuscorecctie wil nemen (mijn kosten) dan zeg ik nee. Bedoel je dit zo ongeveer, GevoeligeBoy?
als je wilde dat hij wat aan zijn uiterlijk verzorging ging doen moest je dan niet na eerst msn gesprek zeggen en op beleefde manier
je zegt het zelf ik ben ook niet mooiste wat als een mooiere jongen tegen jou zegt doet dat en dit
Eisen?
Wat is er mis met een partner willen die je aantrekkelijk vindt? Niks lijkt mij... Het is vanzelfsprekend dat men voor zichzelf zorgt. Dat zij er op zo'n vervelende manier wat van heeft gezegd, keur ik ook niet goed. Maar je kan jezelf niet dwingen iemand aantrekkelijk te vinden als alles aan je lichaam zegt: nee, er is geen klik. Of moet ze met hem verder gaan onder het mom van: stel dat hij knapper was en tegen mij had gezegd dat ik aan mezelf moet werken? :maf:
P.S.: waarom 'Marokkaanse' meisjes en hun droomeisen? Denk je dat Turkse, Nederlandse of Surinaamse meisjes (om maar wat nationaliteiten te noemen) geen bepaalde voorkeuren hebben wat betreft het uiterlijk van hun partner? :rolleyes:
11029384756
21-03-2010, 18:38
Eisen?
Wat is er mis met een partner willen die je aantrekkelijk vindt? Niks lijkt mij... Het is vanzelfsprekend dat men voor zichzelf zorgt. Dat zij er op zo'n vervelende manier wat van heeft gezegd, keur ik ook niet goed. Maar je kan jezelf niet dwingen iemand aantrekkelijk te vinden als alles aan je lichaam zegt: nee, er is geen klik. Of moet ze met hem verder gaan onder het mom van: stel dat hij knapper was en tegen mij had gezegd dat ik aan mezelf moet werken? :maf:
P.S.: waarom 'Marokkaanse' meisjes en hun droomeisen? Denk je dat Turkse, Nederlandse of Surinaamse meisjes (om maar wat nationaliteiten te noemen) geen bepaalde voorkeuren hebben wat betreft het uiterlijk van hun partner? :rolleyes:
Ik had het eerst heel vriendelijk en beschaamd gezegd. Maar na een tijdje begon hij stoer te doen en mij te irriteren en TOEN pas begon ik hem uit te schelden..
:kwaad: ikhaathem
Centraal
21-03-2010, 19:14
Haha, zo lees je nog eens wat hier.
Tetouania_88
21-03-2010, 19:32
Haha, zo lees je nog eens wat hier.
Zehmaa lachen.. zekrr jij was het :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.