Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hirsi Ali-rappers nog 10 dagen vast

Pagina's : [1] 2

LZN
06-07-2004, 20:34

De rechter-commissaris in Den Haag heeft gisteravond besloten dat twee rappers van de groep DHC (Den Haag Connection) nog tien dagen in de cel moeten blijven, wegens het uiten van ernstige bedreigingen richting Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. EƩn rapper werd vrijgelaten, omdat hij nog niet zo lang bij de groep zit. Het Openbaar Ministerie wilde de rappers vervolgen wegens belemmering; artikel 121 van het Wetboek van Strafrecht. Dat stelt dat op het belemmeren van een parlementariƫr een straf van maximaal levenslang staat. De onderzoeksrechter vond echter dat van belemmering geen sprake is, wel van 'gewonde bedreiging'. De bedreiging hebben de rappers volgens justitie geuit in het nummer 'Hirsi Ali Diss'. Daarin rappen ze onder meer dat ze haar nek willen breken, dood willen schoppen, en dat een liquidatie bomba aktie op het Kamerlid in voorbereiding is. Verder bestaat de tekst uit een kannonade scheldwoorden en zware beledigingen. DHC heeft het nummer vorig jaar al gemaakt. Het wordt verspreid via internet. VVD-Kamerlid Hirsi Ali deed aangifte nadat NOVA haar met het nummer confronteerde. Met die aangifte is voor haar de zaak klaar en houdt ze zich verder afzijdig van deze zaak, meldde de VVD gisteren. ------------------------------------------------- Nou ja, er staat ze igg geen levenslang of igg lang te wachten in de cel, alhoewel ik 10 dagen nogsteeds erg overdreven vind....

asma_201
06-07-2004, 20:42
dit slaat echt nergens op.... en ze zeggen dat Nederland een vrij land is, dus niet!! die hirsi ali is echt zielig zehma ze is bang.....

rnaj
06-07-2004, 21:20
Origineel gepost door Corrie ------------------------------------------------- Nou ja, er staat ze igg geen levenslang of igg lang te wachten in de cel, alhoewel ik 10 dagen nogsteeds erg overdreven vind... Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet zo goed waarom ze nog vast moeten zitten. Dat ze te vergegaan zijn oke, dat vind ik ook..., maar ze kunnen nu toch wel gewoon naar huis..

AlHoceima_Leila
06-07-2004, 21:43
Nah man is niet leuk voor hun ze moeten gewoon lekker vrij gelaten worden !

Sephiroth
07-07-2004, 01:16

Origineel gepost door asma_201 dit slaat echt nergens op.... en ze zeggen dat Nederland een vrij land is, dus niet!! die hirsi ali is echt zielig zehma ze is bang..... Huh? Waar leef jij? Onder een steen ofzo? Tuurlijk kan je niet iemand met de dood gaan bedreigen. Het is geen Wilde Westen hier.

Junkie
07-07-2004, 01:24
Opsluiten in een diepe kerker en de sleutel weggooien. En die Hirshi Ali met een andere identiteit naar een ver land sturen. Twee vliegen in een klap.

Hussler
07-07-2004, 12:54
Origineel gepost door KohiNoor Waarom zitten die rappers vast? :confused: Ik vind dat er wel waarheid zit in die tekst, en zie ook geen bedreigingen of zoooo?? Tijd voor een brilletje of ben je gewoon analfabeet :confused:

Krik_Fit
07-07-2004, 14:43
nee nee ze moeten worden gestenigd:hihi:

loubna321
07-07-2004, 20:18
hahah krik-fit wollah jij bent gek

SCHULDIG
08-07-2004, 00:04
Origineel gepost door Krik_Fit nee nee ze moeten worden gestenigd:hihi: Hoe zou jij het vinden als ze het over jou hadden..??!! DHC :bril: Die tering hirsi-ali mag van mij in de hel branden..:) :zwaai:

beppie_truus
10-07-2004, 00:58
ik vind het echt idioot dat ze hier voor zo lang moeten zitten zowiezo belachelijk dat ze zijn aangehouden. ik denk dat ik morgen ook maar aangifte ga doen tegen jan mulder vanwege zijn uitlatingen in het programma villa bvd tegen dick advocaat. Het is makkelijk om kleine jongentjes op te pakken die het troetel buitenlandertje van de vvd heeft beledigt.

SCHULDIG
10-07-2004, 01:00
Origineel gepost door beppie_truus ik vind het echt idioot dat ze hier voor zo lang moeten zitten zowiezo belachelijk dat ze zijn aangehouden. ik denk dat ik morgen ook maar aangifte ga doen tegen jan mulder vanwege zijn uitlatingen in het programma villa bvd tegen dick advocaat. Het is makkelijk om kleine jongentjes op te pakken die het troetel buitenlandertje van de vvd heeft beledigt. :goedzo:

beppie_truus
10-07-2004, 01:08
Origineel gepost door SCHULDIG :goedzo: ga je mee naar het politie buro :D mischien moeten we collectief aangifte gaan doen tegen Jan Mulder ;)

beppie_truus
10-07-2004, 01:11
Origineel gepost door papa Mafketels die justitie hier. Alleen Marokkanen hard aanpakken en voor de echt grote boeven in de broek schijten. Stelletje mietjes. Tfoe :kwaad: De grote boeven die schieten elkaar af in het openbaar :hihi: De OM is te bang om zich daar mee te bemoeien dus pakken ze maar rappertjes op scooters die wat rappen voor de fun.

beppie_truus
10-07-2004, 01:24

Origineel gepost door papa Dat ook maar ik denk dat het ze geeneens kan schelen wat die grote boeven doen. Ze kunnen ze toch nooit pakken en er valt weinig plezier aan te beleven als ze wel worden aangehouden. Dan nemen ze Moscowitz als advocaat en die pleit ze vrij of zorgt voor strafvermindering waardoor justitie weer voor aap staat. Kijk maar naar Peter R. de Vries, die lacht ze ook zo vaak uit omdat het gewoon bureaucratische sukkels zijn die maar wat doen. Het OM is inderdaad een grote joke aan die grote criminelen durven ze niet te komen omdat top advocaten zoals moscowitz die gasten met een paar duizend euro zo vrij krijgen met als extra'tje het voor schut zetten van justitie. nee het OM denkt 2 keer na voordat ze een echte crimineel aanpakken, ze gokken liever op het oppakken van pubers die kunnen ze nog aan.

Pagina's : [1] 2