Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen als je de jurken niet mooi vind bij een bezoek bij de negaffa???....

chahidaatje
06-07-2004, 19:47

wa salaam 3alaikoum, He meiden, ik vraag me af he, je gaat op zoek naar een negaffa nou je belt ze en maakt een afspraak om te kijken naar haar jurken.. En je vind ze niet mooi wat zou jij dan zeggen, zou je eerlijk zijn of??????...

Bent_Elbareh
06-07-2004, 20:27
gewoon eerlijk zijn, je gaat toch niet trouwen in jurken die je niet mooi vind.........en verder gaan zoeke!!!!!!

Metiua
06-07-2004, 20:43
ja gewoon eerlijk zijn, want als je dat niet bent en haar wel neemt zul je er echt spijt van krijgen.... maar wat je ook kan doen is je eigen jurken nemen..... veel succes

UndercoverAngel
07-07-2004, 09:17
Gewoon zeggen dat je nog een paar afspraken hebt bij andere Negaffa's en dat je haar belt als je besluit haar als Negaffa te nemen.. :) .:UcA:.

liefduifje
07-07-2004, 17:43

Origineel gepost door UndercoverAngel Gewoon zeggen dat je nog een paar afspraken hebt bij andere Negaffa's en dat je haar belt als je besluit haar als Negaffa te nemen.. :) .:UcA:. ik ook :D

misSanae
07-07-2004, 23:36
Ik ben toen mijn zus ging trouwen weleens met haar wezen kijken, zei zei dan gewoon dat ze eerst verder ging kijken. Een negaffa kiezen doe je niet snel, het kost veel geld dus daarvoor moet je goed kunnen rond kijken om de beste te kiezen. Als je ze echt lelijk vind kan je best eerlijk zijn, maar ja dat lijkt me wel moeilijk.

Poppetje_1
09-07-2004, 17:44
Lieve schat, Je trouw maar 1 keer als het goed is...dus waarom zou je in jurken trouwen die jezelf niet mooi vindt. Ik vindt dat je best mag zeggen dat je ze lelijk vindt.....het gaat nu even om jou en om wat jij mooi vindt. Van harte gefeliciteerd en moge allah swt je huwelijk zegenen inshallah. Xje

chahidaatje
09-07-2004, 21:50
Ik ben zelf best wel verlegen dus ja, daarom vroeg ik het ook. Maar in ieder geval thanx meiden nu weet ik tenminste wat ik moet zeggen, en dat het helemaal niet raar is.... grt Chahida

DaNGeRouZLy
10-07-2004, 16:39
gewoon zeggen tfoe zo lelijk :hihi:

shoumisha
10-07-2004, 16:57
Origineel gepost door DaNGeRouZLy gewoon zeggen tfoe zo lelijk :hihi: :lol: