Bekijk originele versie : linksys WRT54G
Yesmina_
20-03-2010, 14:09
Hallo,
Ik heb al een lange tijd de router linksys WRT54G, alleen heb ik er een probleem mee!
Elke keer wanneer alle laptops zijn uitgeweest; dus dat er niemand in huis is die zijn/haar pc heeft aanstaan, moet ik de router resetten. Dit betekent dus ook dat ik die router niet kan beveiligen omdat hij elke dag gereset/opnieuw opgestart moet worden!
Wie kan mij hierbij helpen?
gr. Yesmina
Yesmina_
22-03-2010, 21:28
Het kan zijn dat er een soort van "standby modus" ingeschakeld word als er geen gebruikt van gemaakt wordt.
Heb je geprobeerd om de router alleen uit en aan te zetten ipv van te resetten?
Nou sinds kort trek ik ipv steeds te resetten, het stroomkabeltje eruit. Omdat ik dacht dat als je elke dag reset dat ding wel zou gaan flippen. Dus nu trek ik altijd het stroomkabeltje eruit. Want elke keer wanneer ik de pc aandoe is er alleen lokaal verbinding.
WitteWijk
22-03-2010, 22:01
Hallo,
Ik heb al een lange tijd de router linksys WRT54G, alleen heb ik er een probleem mee!
Elke keer wanneer alle laptops zijn uitgeweest; dus dat er niemand in huis is die zijn/haar pc heeft aanstaan, moet ik de router resetten. Dit betekent dus ook dat ik die router niet kan beveiligen omdat hij elke dag gereset/opnieuw opgestart moet worden!
Wie kan mij hierbij helpen?
gr. Yesmina
Hallo,
Welke internet provider heb je?
Heb je al eens geprobeerd om een firmware update uit te voeren voor je router?
Yesmina_
22-03-2010, 22:05
Ik heb telfort, en nee ik zou bij god niet weten wat dat is!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.