Bekijk volle/desktop versie : effe voorstellen..



Pagina's : [1] 2

05-03-2002, 21:18
salaam mensen ... oke.. dit is mijn 2e berichtje.. hieroo.. en hopelijk niet de laatste.. nou ik hoop hier vaker te kunnen komen.. om mijn tijd een beetje te verdoen.. oke.. ik ben 19 jaar ik studeer in tilburg.. en ik woon in eindhoven.. nou dat is wel effe genoeg.. ..


ben ik hier welkom ??/

05-03-2002, 21:22


Ben je welkom.....

Hmmm ff kijke in de administratie

Ga terug van waar je vandaan Komt als je nog 1 keer komt ga ik met je Hoofd Voetballen

Aangenaam Dodi.. ik ben Bent Dagilia Woon in Amsterdam ben 15 jaar 1 van de jongste ook wel 1 van de brutaalste hier ..... Plus een FAn vaN ABDENOUr is een Goeie man hier op deze site... maar Ik verzeker je het zal wel tof Zeg gewoon wat je Vind denkt .. Alles En Dat was hem

Als er wat is GEEF maar een Gil...
Bent Dagilia

05-03-2002, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady
Maar natuurlijk ben jij hier welkom!!!
Join tha club

Ben jij niet ook van het prikbord???

See ya around

Kizzz van mij
ja zegt ie.. ben jij niet de highclass.. van ilse.. de CLASSY??........... ?? ja ik ben het die van het prikbord..

05-03-2002, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ben je welkom.....

Hmmm ff kijke in de administratie

Ga terug van waar je vandaan Komt als je nog 1 keer komt ga ik met je Hoofd Voetballen

Aangenaam Dodi.. ik ben Bent Dagilia Woon in Amsterdam ben 15 jaar 1 van de jongste ook wel 1 van de brutaalste hier ..... Plus een FAn vaN ABDENOUr is een Goeie man hier op deze site... maar Ik verzeker je het zal wel tof Zeg gewoon wat je Vind denkt .. Alles En Dat was hem

Als er wat is GEEF maar een Gil...
Bent Dagilia
aangenaam BENT dagilia.. hmm ... wel een strakkkkkkkk buikie moet ik zeggen........

05-03-2002, 21:27



Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady


nee ik ben niet die gek van de ilse chat hahaha, iedereen verward ons met elkaar maar ja, no problemo!!!