Bekijk volle/desktop versie : effe voorstellen..



Pagina's : [1] 2

05-03-2002, 21:18
salaam mensen ... oke.. dit is mijn 2e berichtje.. hieroo.. en hopelijk niet de laatste.. nou ik hoop hier vaker te kunnen komen.. om mijn tijd een beetje te verdoen.. oke.. ik ben 19 jaar ik studeer in tilburg.. en ik woon in eindhoven.. nou dat is wel effe genoeg.. ..


ben ik hier welkom ??/

05-03-2002, 21:22


Ben je welkom.....

Hmmm ff kijke in de administratie

Ga terug van waar je vandaan Komt als je nog 1 keer komt ga ik met je Hoofd Voetballen

Aangenaam Dodi.. ik ben Bent Dagilia Woon in Amsterdam ben 15 jaar 1 van de jongste ook wel 1 van de brutaalste hier ..... Plus een FAn vaN ABDENOUr is een Goeie man hier op deze site... maar Ik verzeker je het zal wel tof Zeg gewoon wat je Vind denkt .. Alles En Dat was hem

Als er wat is GEEF maar een Gil...
Bent Dagilia

05-03-2002, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady
Maar natuurlijk ben jij hier welkom!!!
Join tha club

Ben jij niet ook van het prikbord???

See ya around

Kizzz van mij
ja zegt ie.. ben jij niet de highclass.. van ilse.. de CLASSY??........... ?? ja ik ben het die van het prikbord..

05-03-2002, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ben je welkom.....

Hmmm ff kijke in de administratie

Ga terug van waar je vandaan Komt als je nog 1 keer komt ga ik met je Hoofd Voetballen

Aangenaam Dodi.. ik ben Bent Dagilia Woon in Amsterdam ben 15 jaar 1 van de jongste ook wel 1 van de brutaalste hier ..... Plus een FAn vaN ABDENOUr is een Goeie man hier op deze site... maar Ik verzeker je het zal wel tof Zeg gewoon wat je Vind denkt .. Alles En Dat was hem

Als er wat is GEEF maar een Gil...
Bent Dagilia
aangenaam BENT dagilia.. hmm ... wel een strakkkkkkkk buikie moet ik zeggen........

05-03-2002, 21:27



Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady


nee ik ben niet die gek van de ilse chat hahaha, iedereen verward ons met elkaar maar ja, no problemo!!!
hmm keej dan.. twas maar een question.. .........sorry...

05-03-2002, 21:28
Welkom...je gaat de tijd van je leven krijgen hier op marokko.nl!!! ehum...het lijkt net of ik hier loop te promoten?!
Any way.....have fun!!! :boogie:

Groetjessss

05-03-2002, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door JustAgirl
Welkom...je gaat de tijd van je leven krijgen hier bij de forum van marokko.nl!!! ehum...het lijkt net of ik hier loop te promoten?!
Any way.....have fun!!! :boogie:

Groetjessss
well....... thanxx a lot.. .......... I will have fun..........like always......... .. mevr.. promootster(hopelijk goed getypt)

05-03-2002, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady


Hahaha, maakt niet uit joh! Je verwarde me met HighClassy van ilse, I love that girl! Als het nou iemand zou zijn die ik niet mocht tja...dan zou het een ander verhaal zijn ...hahahaha, maar ja anywayzzz ik hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen, by the way what happened to prikbord??? Vind je het daar niet leuk meer of is het te weinig voor je? Hahahaha, see ya around!!
nee .. ik dacht effe een keer wat anders...........

08-03-2002, 09:41
Hallo ik ben Hayet en kom uit Breda.Ik ben 18 jaar en ik zou graag willen weten waar je vandaan komt uit Eindhoven?Gewoon interesse,ik ben niet verliefd op jou of zo,xxxx Miss Temsamen

08-03-2002, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?



ik kom uit woensel.. Hayet.. woensel noord...... om precies te zijn....
uhh was me vergeten in te loggen........

18-04-2003, 21:54
Ik ben Samira en ben 15 jaar en kom uit amsterdam west

18-04-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door Samiralover15
Ik ben Samira en ben 15 jaar en kom uit amsterdam west
Shit je bent wel heel erg ver terug gegaan...

18-04-2003, 22:08



Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Shit je bent wel heel erg ver terug gegaan...
hahahaha:melig: daGt ik ook al

18-04-2003, 22:08
08-03-2002 :schok:

18-04-2003, 22:12
Hij is gisteren verjaart..dus dodietje..hip hip hoera

Gelukkige 21ste verjaardag :boogie:



Pagina's : [1] 2