Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarschuwing....

Pagina's : [1] 2

me_ilhem20
06-07-2004, 18:29

Hee voor de mensen die nog naar marokko gaan..... Wees alert op dieven onderweg, het is nu ook in spanje en frankrijk aan de gang. Ze doen zich als agenten voor en brengen je naar een afgelegen plek en slaan daar hun gang. Er zijn inmiddels 2 mensen terug gekeerd, die halverwege spanje zaten.. al hun geld is afgenomen. En zijn broke trug. Verder zorg voor gezelschap die met je meegaan dus 2 auto's ofso, met meer man sta je sterker. Het ergste bij mij is dat ik samen met een zus ga ryden geen mannen die meegaan behalve paps.. :( 3 dames en ouders wajemma. Dus ik knijp hem nu zo erg... maar ik vertrouw op lah taalaa. Oke verder in marokko moet je nog alerter zijn want daar zijn de ergste dieven. Ik vertrek aanstaande zaterdag inshalah. Voor degenen die nog gaan trik salama en lah ieawen koum. :zwaai:

LaLa_SoFiA
06-07-2004, 18:34
Stop 's nachts dan bij een tankstation ofzo....Overdag is de weg vol dus dan kan je eigelijk niet zoveel gebeuren..... Trik slama en allah i hoeslek 3la gir..!!

me_ilhem20
06-07-2004, 18:38
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Stop 's nachts dan bij een tankstation ofzo....Overdag is de weg vol dus dan kan je eigelijk niet zoveel gebeuren..... Trik slama en allah i hoeslek 3la gir..!! amien thanx voor de tip.. maar ik denk dat we aanschuiven bij andere marokkanen bij een parkeergelegenheid gebeuren. :zwaai:

CatherinaZjones
06-07-2004, 18:39
Ghair Incha'Allah.. deze dieven in spanje en frankrijk zijn daar jaarlijks.. Dus inderdaad.. goed opletten.. auto dichthouden.. en stel je voor ze doen zich voor als politie agenten en willen dat je aan de kant gaat.. blijf doorrijden tot je bij een benzine pomp komt.. En stop daar duidelijk bij een restaurantje of bij de pomp zelf.. zo staat alles op camera & zijn er meerdere mensen in de buurt.. trust me!! Stel het zijn wel echte agenten.. en ze vragen waarom je niet meteen bent gaan stoppen.. kun je ze uitleggen waarom toch ;) en zijn het nepperds.. ghair incha'Allah :kwaad:

me_ilhem20
06-07-2004, 19:19

Origineel gepost door La__Haine Gewoon doua safar doen. Twakel op Allah swt en inchallah komt alles goed. Trik salama en inchallah komen jullie goed en veilig aan zonder problemen. Moge Allah swt over jullie waken en het kwaad uit jullie buurt houden. En alle moslims die op reis gaan natuurlijk ook. Amien. Prettige vakantie nog! AMIEN.... JIJ OOK EEN FIJNE VAKANTIE MEID.... :zwaai:

me_ilhem20
06-07-2004, 19:20
Origineel gepost door CatherinaZjones Ghair Incha'Allah.. deze dieven in spanje en frankrijk zijn daar jaarlijks.. Dus inderdaad.. goed opletten.. auto dichthouden.. en stel je voor ze doen zich voor als politie agenten en willen dat je aan de kant gaat.. blijf doorrijden tot je bij een benzine pomp komt.. En stop daar duidelijk bij een restaurantje of bij de pomp zelf.. zo staat alles op camera & zijn er meerdere mensen in de buurt.. trust me!! Stel het zijn wel echte agenten.. en ze vragen waarom je niet meteen bent gaan stoppen.. kun je ze uitleggen waarom toch ;) en zijn het nepperds.. ghair incha'Allah :kwaad: INSHAALAH BESLEMAA AGTIEEEEE :zwaai:

Jeblia_Tetouania
06-07-2004, 19:21
klopt! Heb pas gehoord dat mensen terug zijn omdat hun paspoort is meegenomen door die zogenaamde agenten! Ciao

me_ilhem20
06-07-2004, 19:23
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania klopt! Heb pas gehoord dat mensen terug zijn omdat hun paspoort is meegenomen door die zogenaamde agenten! Ciao JAH DATBEDOEL IK ERG MAN... :zwaai:

lady_khadija
06-07-2004, 19:38
ik ga helaas niet....:traan1: ik wens de rest een goeie reis en een fijne vakantie....:)

chilli
06-07-2004, 19:54
doe alle duren goed dicht enz.en als ze vragen om mee te komen ni doen+altijd een telefoon bij de hand hebben voor politie+geld verstop die op en plaats die niemand kent mijn pa doet da altijd want wij zijn al eens bestolen geweest +er is iemand onder de kar gekropen. dus lah i aauwen kum!! ps: merci voor de tip want ik ga ook naar maroc ik zal het zeggen tegen men pa!

me_ilhem20
06-07-2004, 22:03
Origineel gepost door chilli doe alle duren goed dicht enz.en als ze vragen om mee te komen ni doen+altijd een telefoon bij de hand hebben voor politie+geld verstop die op en plaats die niemand kent mijn pa doet da altijd want wij zijn al eens bestolen geweest +er is iemand onder de kar gekropen. dus lah i aauwen kum!! ps: merci voor de tip want ik ga ook naar maroc ik zal het zeggen tegen men pa! :zwaai: fijne vakantie meid...

me_ilhem20
06-07-2004, 22:04
Origineel gepost door lady_khadija ik ga helaas niet....:traan1: ik wens de rest een goeie reis en een fijne vakantie....:) jij ook een fijne vakantie meid :zwaai:

me_ilhem20
06-07-2004, 22:05
Origineel gepost door Only_brown_eyes heeeeeeeey ik heb nix te vertellen duss let maar niet op mij ik wou aleen maar vragen hoe het met jullie gaat en elhamdoelilah als het goed gaat nou besleaaal mensen XxX bredaa girly gaat goed meid thanx... beslemma :zwaai:

DaNGeRouZLy
06-07-2004, 22:09
Origineel gepost door Only_brown_eyes heeeeeeeey ik heb nix te vertellen duss let maar niet op mij ik wou aleen maar vragen hoe het met jullie gaat en elhamdoelilah als het goed gaat nou besleaaal mensen XxX bredaa girly :haha: Alhamdoulilah alles goed met mij en met jou? :zwaai: Voor iedereen die naar marokko gaan trik Salama en moge Allah jullie beschermen xXx Aminaatje :zwaai:

me_ilhem20
06-07-2004, 22:17

Origineel gepost door DaNGeRouZLy :haha: Alhamdoulilah alles goed met mij en met jou? :zwaai: Voor iedereen die naar marokko gaan trik Salama en moge Allah jullie beschermen xXx Aminaatje :zwaai: AMIEN JIJ EEEN FIJNE VAKANTIE HIERO :zwaai:

Pagina's : [1] 2