Bekijk originele versie : probleem wie kan me helpen hiermee
ohwjaahjoh
20-03-2010, 00:48
dag mensen
ik heb een versie van msn messenger welke alleen rechtsonder het bureaublad te zien is. windows live messenger staat bij mij niet bij mn configuratiescherm en ook niet op mijn bureaublad en noch bij start. in ieder geval hij deed het gewoon en ik kon op msn. nu is er iets heel raars gebeurd. gisteren viel ik in slaap en trok k uit slaperigheid gewoon stekker vvan mn lappie uit het stopcontact zonder hem uit te schakelen, echt stom:moe:
vandaag zette ik em aan en kreeg een zwarte scherm met tekst. zette em uit en toen weer aan. internet doet et gewoon maar mijn msn messenger doet het niet. als ik me wil aanmelden staat dat de service niet beschikbaar is. ook toen ik op hotmail wou en inlogde, kreeg ik een scherm met certificaat verloren ofzo, je kon klikken op toch doorgaan (niet aanbevolen) en dat heb ik gedaan en zo ben ik in mijn mail gekomen.
heeft iemand hier ervaring mee of weet wat er aan de hand is en wat ik zou moeten doen???
gr.
ohwjaahjoh
20-03-2010, 14:22
niemand????
NadorinoCrysis
20-03-2010, 17:46
Dat krijg je nou ervan als je Windows niet normaal uitschakelt.
Het beste is naar Configscherm/Software/MSN Messenger en kies voor herstellen.
Over de certificaat heb ik er geen weet van.
ohwjaahjoh
20-03-2010, 22:46
Dat krijg je nou ervan als je Windows niet normaal uitschakelt.
Het beste is naar Configscherm/Software/MSN Messenger en kies voor herstellen.
Over de certificaat heb ik er geen weet van.
heyhey bedankt voor je reactie!
maar zoals ik al zei msn messenger staat niet bij mn software vreemd genoeg:confused: ik zou niet weten hoe ik het zou moeten verwijderen/herstellen. weet je hier wat op?
gr.
ohwjaahjoh
22-03-2010, 21:40
iwa ik heb het opgelost weetje wat het probleem was:moe:
mijn klok en datum stonden niet goed zodra ik die goed had gezet deed alles weer normaal:hihi:
maar toch bedankt voor je reactie en je hulp:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.