Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hechten jullie veel waarde aan de marokaanse cultuur?

Pagina's : [1] 2

MisterAdil
06-07-2004, 18:10

hechten jullie veel waarde aan de marokaanse cultuur?

HalveWaarheid
06-07-2004, 18:11
Waar heb je et over man!

MisterAdil
06-07-2004, 18:12
wat snap je niet?

MisterAdil
06-07-2004, 18:15
oke duidelijk dus geloof gaat voot bij jou.Iemand anders nog?Ikvraag dit vanwege een werktsuk dat ik moet inleveren over marokanen en de islam.dus vandaar.

Safatjuh
06-07-2004, 19:12

nee niet punt

Benkiro
06-07-2004, 19:12
IN elk Islamitisch samenleving zijn Islam en cultuur hevig met mekaar verwoven... (helemaal zelf bedacht, cool he?) :hihi:

lady_khadija
06-07-2004, 19:14
Origineel gepost door Benkiro IN elk Islamitisch samenleving zijn Islam en cultuur hevig met mekaar verwoven... (helemaal zelf bedacht, cool he?) :hihi: :hihi: jij erg shlim....:maf:

Angelface
06-07-2004, 22:04
Origineel gepost door Benkiro IN elk Islamitisch samenleving zijn Islam en cultuur hevig met mekaar verwoven... (helemaal zelf bedacht, cool he?) :hihi: Zeker cool kardes :p

tatouzient
06-07-2004, 22:07
ik denk da iedereen een beetje cultuur gericht is, al was t de taal die je thuis spreekt, de gewoontes die je hanteert op feesten (bv een hennafeest, 7de dag (huwelijk), een besnijdenis, etc...) in de eerste instantie ben ik moslima, lhmd, dan ben ik marokkaanse en deze van riffijnse afkomst...

lhouceimagirl1
06-07-2004, 22:10
zekerrrrrrrrr, en ik wil het ook aan mijn kinderen inchalah door geven, ze veel over hun vader land vertellen en ze vaker naar maroc laten gaan.

DaNGeRouZLy
06-07-2004, 22:14
het land zelf ~taal~ eten ~gezelligheid- enz----> ja :Iluvu: maar er zijn ook zaken waar ik absoluut niks mee te maken wil hebben en dan bedoel ik datgene van de cultuur wat vierkant indruist tegen de Islam.

saidas
08-07-2004, 01:36
ik hou m eniet echt aan de marokkaanse cultuur natuurlijk neem ik gewoontes over etc maar mij gaat het meer om de regels van de islam of ik die ik probeer na te streven. maar soms weetje niet wat de regels van de islam zijn en die van cultuur want men heeft wel eens de neiging omdat door elkaar t e houden

mister_ano
08-07-2004, 10:22
Ik hecht niet zoveel aan marokkaanse cultuur....deze druist vaak van elke kant tegen de islamitische...dus voor mij de islamitische cultuur.

Nihat
08-07-2004, 11:07
Mister ano je hebt inderdaad gelijk. Eerst het geloof en daarna jen cultuur................................ maar zelf ben ik niet echt gehecht aan de maarokaanse cultuur!!!!!!!!!!!!!!! Ga een keer naar Maroc dan weet je precies wat ik bedoel!!!!!!!!!!! Allemaal debielen daar zeg!!!!!!!!!!!!!! Voorrrraaaal die ouderwetse vrouwtjes.....zij kunnen echt tekeer gaan als je in hun ogen iets doet wat niet past zehme in onze cultuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AlPacinoMontana
08-07-2004, 13:15

Origineel gepost door mister_ano Ik hecht niet zoveel aan marokkaanse cultuur....deze druist vaak van elke kant tegen de islamitische...dus voor mij de islamitische cultuur. je hebt gelijk man hetzelfde geld voor mij

Pagina's : [1] 2