Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je wordt verkracht..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

L7hobi_zina
06-07-2004, 17:20

Layhfed :( Natuurlijk, Maar had het hier laatst over met een vriendin.. Wat zou je dan doen? Op dat moment? -Zou je meteen naar het ziekenhuis gaan voor een onderzoek? (DNA)... -Naar een vriendin/vriend gaan? -Naar je ouders gaan? En vertellen? -Naar huis gaan en niks zeggen? :( -Anders?

Omaima0
06-07-2004, 17:22
Ik zou laihfed als t geuberd tgen mn ma zeggen! ;)

L7hobi_zina
06-07-2004, 17:23
Origineel gepost door La__Haine Ik heb nix gezegd ik was daar te jong voor. En als ik het nu ga zeggen dan gaan ze me niet geloven. Dus ja.. gelukkig is er Allah swt nog. Ik geloof jou niet! Whollah ... Jij bent de grootste leugenaar van deze site!! Sorry mensen moest er ff uit! :rolleyes:

L7hobi_zina
06-07-2004, 17:25
Origineel gepost door La__Haine Geloof wat je wil geloven zoals ik zei Allah swt is er nog. Da's het laatste waar ik over durf liegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leugenaar! En dan nog Allah erbij halen!! :jammer: Moge Allah jou vergeven!!

Zaroka
06-07-2004, 17:26

oh ik zou niet weten wat ik zou doen op dat moment, ik denk niet dat ik dat thuis zou durven vertellen, aan een vriendin misschien, maar thuis brr.. je weet maar nooit wat voor reactie je krijgt, wie weet zo iets in de aard van dat je het zelf hebt uitgelokt ofzo, oh my god, ik mag er niet aan denken!!

L7hobi_zina
06-07-2004, 17:27
Origineel gepost door Zaroka oh ik zou niet weten wat ik zou doen op dat moment, ik denk niet dat ik dat thuis zou durven vertellen, aan een vriendin misschien, maar thuis brr.. je weet maar nooit wat voor reactie je krijgt, wie weet zo iets in de aard van dat je het zelf hebt uitgelokt ofzo, oh my god, ik mag er niet aan denken!! Maar ben jij niet bang voor reacties van Thuis..? Schande voor familie Bla Bla Bla, Niemand wil je.. (en al die onzin)

CatherinaZjones
06-07-2004, 17:28
:hihi: Allahiegfed ofcourse :rolleyes: dat als eerste maar alsnog.. Pff ik weet niet.. ik denk dat ik meteen naar het politiebureau zou gaan en aangifte doen.. daarna zou ik denk ik door moeten naar het ziekenhuis.. en zou het in vertrouwen aan mijn moeder vertellen haar opbellen vanuit het ziekenhuis of politie bureau.. Ik hoop niet dat dit mij ooit zal overkomen...:( uberhaupt dat het iemand overkomt

Omaima0
06-07-2004, 17:29
Origineel gepost door Zaroka oh ik zou niet weten wat ik zou doen op dat moment, ik denk niet dat ik dat thuis zou durven vertellen, aan een vriendin misschien, maar thuis brr.. je weet maar nooit wat voor reactie je krijgt, wie weet zo iets in de aard van dat je het zelf hebt uitgelokt ofzo, oh my god, ik mag er niet aan denken!! of aan je zus ofzo?! ik zou eerst naar mn zus gaan en daarna naar mn ma! ;)

Qassam
06-07-2004, 17:31
Als je je bedekt volgens de richtlijnen van de islam, denk ik dat niemand zelfs je kant op kijkt, laat staan verkrachten wil :maf3: Maar als je er als een barbie bij loopt, tja...dan verwacht ik niets anders :maf3:

mocrolayd
06-07-2004, 17:31
Aan mij mijn moeder beste vriendin en zeker ook aan mijn vriend die horen dat te weten om rekening met me te kunnen houden , met te helpen en te steunen

Omaima0
06-07-2004, 17:32
Origineel gepost door Qassam Als je je bedekt volgens de richtlijnen van de islaam, denk ik dat niemand zelfs je kant op kijkt, laat staan verkrachten wil :maf3: Maar als je er als een berbie bij loopt, tja...dan verwacht ik niets anders :maf3: juist!

hamid007
06-07-2004, 17:34
Ik heb nix gezegd ik was daar te jong voor. En als ik het nu ga zeggen dan gaan ze me niet geloven. Dus ja.. gelukkig is er Allah swt nog. ik geloof haar wel . als ik in haar schoenen stond zou ik het ook niet zeggen .

CatherinaZjones
06-07-2004, 17:36
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=315343 mensen please :( jullie hulp

hamid007
06-07-2004, 17:37
ewa je hebt gelyk . jongens moeten van een meid af blyven dat klopt . helaas worden er toch meiden verkracht komt door al die films en boekjes . . meid mag niet verkracht worden . punt uit . af blyven alleen met haar toe stemming mag je haar raken .

hamid007
06-07-2004, 17:44

helaas zuster . maar het zyn niet alleen de meiden die verkracht worden . wat dacht je van de jongens . . word veel incest gepleegd. de laaste tyd meer . het leven is nooit eerlyk geweest . het waas de bedoeling van allah dat wy eerlyk tegen de wereld zyn . elkaar respecteren en van elkaar afblyven . helaas moeten wy mensen nog veel leren van deze wereld . we zyn er nog niet . respect begin by je zelf dan heb je dat automatich by anderen .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7