Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Broersssss

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
06-07-2004, 17:11

Asalaam Aleikum. IK snap echt niet waarom alle broers zich netals ''zwefers'' gedragen. Ze willen dat wij (zusjes) de goede weg volgen maar ondertussen zitten zij 24uur op straat. IK vind zelf dat broers juist een goeie voorbeeld moeten achter laten, maar dat doen ze juist niet. en ik weet dat er mensen zijn die nu gaan reageren: van ze willen je beschermen. Daar ben ik ook bewust van, maar ik vind zelf dat ze het op een slechte manier doen. Ze hebben zelf niet door wat ze ons aan doen dooor de te gaan schelden en te gaan slaan. want daar berijk je ook helemaal niks mee. EN het erge is dat ze je gaan wantrouwen, want ze hebben een VERMOEDE dat je met iets fouts bezig bent. Aub zeg ze hebben alleen maar een vermoede en dan is het al weer gebeurt. ze moeten gewoon met harde bewijzen komen, dan pas hebben ze het recht om te gaan schelden en te gaan slaan. WAT VINDEN JULLIE ERVAN??.

Omaima0
06-07-2004, 17:14
Juist ipv dat ze je laten zien wat goed en slecht s doen ze t zelf slecht en wilen ze dat jij alles goed doet.!!! tazzzzzzzzzzz en ik vind dat je broer helemaal geen recht heeft omje uitteschelden of teslaan! kom op zeg! dat mogen alleen je ouders doen! :zwaai:

Omaima0
06-07-2004, 17:18
ah ja maar dat zien ze neit! (niet alle broers zijn zo) ;) wassalaam Omaima

Omaima0
06-07-2004, 17:21
Origineel gepost door La__Haine Mn broers bemoeien zich nooit met mijn leven. En ik ook niet met die van hun. Ze gaan me ook niet zo echt serieus in de gaten houden, ik denk dat het hen niet boeit wat ik doe. Want ze weten dat het niet aan hun is om op mij te letten maar aan me ouders. Bij ons thuis is het iedereen gelijk voor de wet. Maar toch weet ik dat ik op hen kan rekenen als ik hulp nodig heb. :goedzo: bij mij netzo! ;)

CatherinaZjones
06-07-2004, 17:34

Origineel gepost door naima_dabombie IK zie de ''vieze'' meiden op straat en die worden niet door hun broer in de gaten gehouden. maar de ''normale'' meisjes zijn wel de dupe van al die aggressie. Nou, nou wat voor vooroordeel is dat nou weer.. :rolleyes: Er zijn genoeg NORMALE meiden die normale broers hebben hoor.. en deze zogenaamde 'vieze' meiden in jouw ogen.. zijn meisjes die waarschijnlijk JUIST zulke broers hebben... en toch stiekem via via ergens ronddwalen en omkleden en al.. :jammer: meid denk ff goed na voor je wat zegt.. By the way.. ik ben een normale meid alhamdoelilah ik doe in mijn ogen niets verkeerd en in die van mijn ouders ook niet.. Mijn broer en ik waren toen we klein waren echte maatjes.. daarna kwam de pubertijd.. en alhamdoelilah nu een jaartje zo.. nu we beiden volwassen aan het worden zijn.. hebben we weer goed contact.. samen de stad in, samen winkelen .. alhamdoelilah ben blij met mn broer.. hij let niet op mijn zaken en ik niet op de zijne.. wij weten beiden dat we ons eigen leventje hebben.. zolang men maar geen verkeerde dingen doet.. want dan wijzen we elkaar erop.. en als dan de ruzie begint.. praten we niet meer met elkaar.. en bemoeien we ons er niet meer mee..

LaLa_SoFiA
06-07-2004, 19:45
Ik heb geen broers

lady_khadija
06-07-2004, 19:49
ik ook niet... zou wel eentje willen....:(

Nissrine_1983
06-07-2004, 19:53
Ik heb geen broers... :traan1:

LaLa_SoFiA
06-07-2004, 19:55
Origineel gepost door lady_khadija ik ook niet... zou wel eentje willen....:( Ik ook....

lady_khadija
06-07-2004, 19:57
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Ik ook.... maar dan een hele lieve broer die alles voor je koopt....:maf: en altijd voor je klaarstaat als je hem nodig hebt.... en hij moet wel knappe vrienden hebben...:maf:

_SiMa_FoR_LiFe_
06-07-2004, 20:24
ik heb 4 broers (Tbarkellah)....eentje daarvan is soms serieus bijv...Hij zegt Vandaag zag ik een hele mooie marokaans meisje...Ik dacht Oké leuk...hoor'm Ze heeft mooie bedekte hoofddoek aan enzz..zegt hij dan Dat moet jij ook doen!!! Alleen jij hebt rare gedachten. :confused:..Alle 3 andere die zijn lief :p...wil je wat kom maar naar mij toe....koopt parfum voor me enz...maar die ené :kwaad: HAAT IK!!!! Terwijl hij vroeger laat thuis kwam van een disco ofzzz...en altijd wel een lijst had van meisjes....:jammer:....Nu ze3ma mij leren om met een hoofddoek te dragen enzz....Als ik het wil doe IK het ZELF...maar dat begrijpt hij eenmaal niet :jammer:.....Je hebt nadelen en voordelen bij broers :p... Sima.

MaRoCCaiNe
06-07-2004, 20:24
Origineel gepost door naima_dabombie Asalaam Aleikum. IK snap echt niet waarom alle broers zich netals ''zwefers'' gedragen. Ze willen dat wij (zusjes) de goede weg volgen maar ondertussen zitten zij 24uur op straat. IK vind zelf dat broers juist een goeie voorbeeld moeten achter laten, maar dat doen ze juist niet. en ik weet dat er mensen zijn die nu gaan reageren: van ze willen je beschermen. Daar ben ik ook bewust van, maar ik vind zelf dat ze het op een slechte manier doen. Ze hebben zelf niet door wat ze ons aan doen dooor de te gaan schelden en te gaan slaan. want daar berijk je ook helemaal niks mee. EN het erge is dat ze je gaan wantrouwen, want ze hebben een VERMOEDE dat je met iets fouts bezig bent. Aub zeg ze hebben alleen maar een vermoede en dan is het al weer gebeurt. ze moeten gewoon met harde bewijzen komen, dan pas hebben ze het recht om te gaan schelden en te gaan slaan. WAT VINDEN JULLIE ERVAN?? Broers die slaan en schelden? :confused: Komt mij niet bekend voor. Ze zijn juist alles voor mij, ik beteken heel wat voor hun en hebben alles voor mij over elhamd. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, zoals jij ze beschijft!!

maroclady4you
06-07-2004, 21:40
Origineel gepost door naima_dabombie Asalaam Aleikum. IK snap echt niet waarom alle broers zich netals ''zwefers'' gedragen. Ze willen dat wij (zusjes) de goede weg volgen maar ondertussen zitten zij 24uur op straat. IK vind zelf dat broers juist een goeie voorbeeld moeten achter laten, maar dat doen ze juist niet. en ik weet dat er mensen zijn die nu gaan reageren: van ze willen je beschermen. Daar ben ik ook bewust van, maar ik vind zelf dat ze het op een slechte manier doen. Ze hebben zelf niet door wat ze ons aan doen dooor de te gaan schelden en te gaan slaan. want daar berijk je ook helemaal niks mee. EN het erge is dat ze je gaan wantrouwen, want ze hebben een VERMOEDE dat je met iets fouts bezig bent. Aub zeg ze hebben alleen maar een vermoede en dan is het al weer gebeurt. ze moeten gewoon met harde bewijzen komen, dan pas hebben ze het recht om te gaan schelden en te gaan slaan. WAT VINDEN JULLIE ERVAN?? k heb geen broers doesch k heb geen idee..!!:jammer:

Habibinur
06-07-2004, 21:42
Weet je waarom broers zo overdreven beschermend zijn? Ze willen niet dat hun zusjes behandeld worden zoals zij andere meiden behandelen! Ik haat het als mijn broer zich met mij bemoeit, gelukkig staan mijn ouders het niet toe :giechel: lekker puh voor hem

maroclady4you
06-07-2004, 21:48

Origineel gepost door Habibinur Weet je waarom broers zo overdreven beschermend zijn? Ze willen niet dat hun zusjes behandeld worden zoals zij andere meiden behandelen! Ik haat het als mijn broer zich met mij bemoeit, gelukkig staan mijn ouders het niet toe :giechel: lekker puh voor hem Tja aan de ene kant is het toch fijn zo een broer te hebben als je erge ruzie hebt met een jongen of een jongen heeft je geslagen of uitgescholden je broer staat dan neem ik aan altijd voor je klaar nigh ehlel?? :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6