Bekijk originele versie : wat voor rechten heeft hij?!!! graag hulp
farida22
19-03-2010, 14:10
mijn zwager kan niet zien met zijn linkeroog en die oog ziet er klein uit.
Hij werkt momenteel in een magazijn, terwijl hij bank en verzekeringen heeft gedaan. Maar werk vinden in die branche is moeilijk voor hem.
Wat voor voorzieningsrechten heeft hij?
Ik heb UWV al gebeld en die hebben geen voorziening voor hem.
Mijn zwager hoorde van een vriend dat hij 400 euro ofzo kon krijgen iedere maand weet iemand daar wat van af?
Opzoek-meid
19-03-2010, 14:14
mijn zwager kan niet zien met zijn linkeroog en die oog ziet er klein uit.
Hij werkt momenteel in een magazijn, terwijl hij bank en verzekeringen heeft gedaan. Maar werk vinden in die branche is moeilijk voor hem.
Wat voor voorzieningsrechten heeft hij?
Ik heb UWV al gebeld en die hebben geen voorziening voor hem.
Mijn zwager hoorde van een vriend dat hij 400 euro ofzo kon krijgen iedere maand weet iemand daar wat van af?
Dat ligt eraan , wat is zijn inkomen nu bij die magazijn? Kun je wat meer vertellen over zijn situatie, is hij voor een deel arbeidsongeschikt verklaard? Als zijn inkomen te laag is kan hij zeker wel een aanvulling krijgen via het UWV of anders van de bijstand.
farida22
19-03-2010, 14:20
nee hij is niet arbeidsongeschikt verklaard omdat hij nooit bij uwv is geweest gelijk dit werk heeft gevonden. weet niet wat zijn inkomen is maar minder denk ik dan wat hij eigenlijk bij een bank zou verdienen.
Opzoek-meid
19-03-2010, 14:28
nee hij is niet arbeidsongeschikt verklaard omdat hij nooit bij uwv is geweest gelijk dit werk heeft gevonden. weet niet wat zijn inkomen is maar minder denk ik dan wat hij eigenlijk bij een bank zou verdienen.
Het gaat er niet om of hij minder verdient bij een bank, ze kijken naar wat zijn inkomen is en of die onder het sociaal minimum is. Als hij genoeg verdient dan kan uwv hem idd niet verder helpen. De situatie zou anders zijn als hij werkloos was vanwege zijn oog.
miss-Dior
19-03-2010, 19:17
ik ben arts afgestuurd en loop nu een krantenwijk.
weet iemand waar ik de rest krijg aangevuld.
graag serieuze reactie aub.:rolleyes:
Daar is indd een regeling voor, alleen valt hij niet onder die regeling, aangezien je met 1 slecht oog nog prima kunt functioneren in het verzekeringswezen.
farida22
20-03-2010, 16:39
bedankt voor de tips
Lella_Fatima
20-03-2010, 17:08
doe navraag bij CAK, misschien heeft hij recht op WMO
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.