Bekijk originele versie : ik neem het even op voor de vrouwen
BoubkerC
06-07-2004, 15:55
weetje wat ik snap maar
als een meisje ontmaagd is of ze gaat met een jongen dan is zij een **** maar als een jongen naar hem of haar naartoe gaat wat is hij? ik nie snappen Mannen en vrouwen zijn toch gelijk als ik naast een meisje ga zitten zegt me pa wie is dat ik zeg gewoon klasgenoot maar als het me zus was naast een jongen Zdaf a qahba waarom doe je zo dit en dat mensen moeten altijd denken MANNEN VROUWEN ZIJN GELIJK het staat be3da in de wet en ook in de regels van ISLAM
HalveWaarheid
06-07-2004, 15:57
Vrouwen zijn duivels!
BoubkerC
06-07-2004, 15:58
halve waarheid probleem is jij bent de grootste duivel
mister_ano
06-07-2004, 16:00
mannen zijn duivelaanbidders???
Op deze wereld lijkt alles zo oneerlijk(is het ook).....maar dat is niet voor lang.....het recht zal zegevieren op De Dag Des Oordeels....de Rechtvaardige Rechter swt zal rechtspreken.
ps een dienaar kan geen duivel zijn
Verlegenmeid
06-07-2004, 16:00
Origineel gepost door BoubkerC
weetje wat ik snap maar
als een meisje ontmaagd is of ze gaat met een jongen dan is zij een **** maar als een jongen naar hem of haar naartoe gaat wat is hij? ik nie snappen Mannen en vrouwen zijn toch gelijk als ik naast een meisje ga zitten zegt me pa wie is dat ik zeg gewoon klasgenoot maar als het me zus was naast een jongen Zdaf a qahba waarom doe je zo dit en dat mensen moeten altijd denken MANNEN VROUWEN ZIJN GELIJK het staat be3da in de wet en ook in de regels van ISLAM
Eindelijk iemand die het snapt...ik hoop dat jij je kinderen later op deze manier (gelijkheid) zal opvoeden.. :zwaai:
HalveWaarheid
06-07-2004, 16:02
halve waarheid probleem is jij bent de grootste duivel
Tuurlijk!
Verlegenmeid
06-07-2004, 16:07
Origineel gepost door HalveWaarheid
Tuurlijk!
mannen met zulke antwoorden verheffen zich boven de vrouw, en denken met alles weg te komen....(allah ziet alles, vergeet dat niet) ;)
HalveWaarheid
06-07-2004, 16:10
Origineel gepost door Verlegenmeid
mannen met zulke antwoorden verheffen zich boven de vrouw, en denken met alles weg te komen....(allah ziet alles, vergeet dat niet) ;)
:rolleyes:
Missy_Cheima
06-07-2004, 16:12
weetje wat ik snap maar
Heb jij geen leestekens op je toetsenbord?
BoubkerC
06-07-2004, 16:14
hoe bedoel je missy cheima
Missy_Cheima
06-07-2004, 16:16
hoe bedoel je missy cheima
Punten, komma's, aanhalingstekens, vraagtekens, uitroeptekens..
Leest een beetje gaar zonder leestekens. :maf:
BoubkerC
06-07-2004, 16:21
hahaahah is moeilijk
Missy_Cheima
06-07-2004, 16:22
hahaahah is moeilijk
:D
BoubkerC
06-07-2004, 16:27
hmmmm ben je gebanned waarom me to omdat ik me vrienden ging helpen omdat ze werden uitgescholden
Missy_Cheima
06-07-2004, 16:33
hmmmm ben je gebanned waarom me to omdat ik me vrienden ging helpen omdat ze werden uitgescholden
Ik weet geeneens meer waarom ik gebannen ben. :confused:
Volgens mij had ik een discussie met een moderator. :watte?:
Mohiem iets in die trant. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.