Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : psycholigisch testje

Chaimaa
03-12-2002, 20:06

niks bijzonders volgens mij kent iedereen hem al maar kijk toch maar :rolleyes: Tel het aantal F-en in de volgende tekst: FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS. En hoeveel zijn het er? Nu komt de uitslag: Hoeveel telde je er? 3? Fout! Het zijn er 6 zes en dat is geen geintje!! Lees het eerst nog een keer! De reden staat nog verder onderaan. Je hersenen kunnen het woord OF niet verwerken. Ongelooflijk he? Iemand die alle 6 de F-en in één keer ziet, bij de eerste poging, is een genie. Drie is normaal. Raar he?!!

SugarLeeHooper
03-12-2002, 20:16
Ik wist het wel hoor.... :p ;) ....

Dida
03-12-2002, 20:19
Ja ik telde er ook Zes :)

Chaimaa
03-12-2002, 20:23
haha ik ook...ewa werkelijk zijn wij te slim voor deze foefjes :D

Dida
03-12-2002, 20:25

Origineel gepost door GEBROKEN ik voel me een nerd :( alleen voelen????

-xxx-Rachida
03-12-2002, 20:31
Van een mooi bord kun je niet eten.......zegt mijn moeder altijd:D

Dida
03-12-2002, 20:32
Origineel gepost door GEBROKEN oke oke kwa uiterlijk ook moet ik toegeven :( ..maar ja ik heb het geluk dat de meisjes niet naar het uiterlijk kijken maar naar het innerlijk AHUM :rolleyes: Zo jij hebt zeker GELUK, dat het meiden zich alleen maar interesseren om INNERLIJK :goedzo: He maar jij bent toch ook Nerd van innerlijk???

Chaimaa
03-12-2002, 20:35
Origineel gepost door -xxx-Rachida Van een mooi bord kun je niet eten.......zegt mijn moeder altijd:D intelligent mommy :D

NA3_NA3
03-12-2002, 20:40
Origineel gepost door Chaimaa niks bijzonders volgens mij kent iedereen hem al maar kijk toch maar :rolleyes: Tel het aantal F-en in de volgende tekst: FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS. En hoeveel zijn het er? Nu komt de uitslag: Hoeveel telde je er? 3? Fout! Het zijn er 6 zes en dat is geen geintje!! Lees het eerst nog een keer! De reden staat nog verder onderaan. Je hersenen kunnen het woord OF niet verwerken. Ongelooflijk he? Iemand die alle 6 de F-en in één keer ziet, bij de eerste poging, is een genie. Drie is normaal. Raar he?!! hey dat is wel een goede, ik las er inderdaad eerst 3, damn!

Onslaught
03-12-2002, 20:43
dank je chaima snap het :D

Mouna1986
03-12-2002, 20:44
eerlijk ik telde er 3! :zwaai: