Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokaantjes opgepakt in weert

Pagina's : [1] 2 3

moppi
06-07-2004, 13:05

ja k heb de bron niet maar net gehoort op Nl2 maar het ging dus om een marokkaanse man die een gezin heeft wordt verdacht mee te helpen met de aanslagen in madrid. zijn broer is ook opgepakt maar dan wegens de aanslagen die in casablanca ... zodra k de bron gevonden heb plak k het weer op;)

asma_201
06-07-2004, 13:08
ik heb een vraag voor jou het heeft niks met de discussie te maken: ben je nederlands of marokaans?

moppi
06-07-2004, 13:13
waarom heeft het voor mij niks met de discussie te maken? Ik bepaal zelf wel wanneer ik mee wil doen.

Khanoussi
06-07-2004, 13:15
Titel klopt niet helemaal , er is 1 iemand opgepakt , jouw titel brengt het vermoeden dat het hier om meerdere mensen gaat. /ontopic goed zo , opzouten met die terroristen

said_denhaag
06-07-2004, 13:20

in de afgelopen winter zijn duizende nederlanders op gepakt in het buiten land ,wegens sex met minderjarigen , in de winter nog wel en aan gezin de meeste nederlanders in de zomer op vakantie gaan ,zal het wel veel erger worden ,dus mensen jullie zijn gewarschuwd voor de kaaskopen

moppi
06-07-2004, 13:24
Origineel gepost door Khanoussi Titel klopt niet helemaal , er is 1 iemand opgepakt , jouw titel brengt het vermoeden dat het hier om meerdere mensen gaat. /ontopic goed zo , opzouten met die terroristen jah maar zijn broer was ook opgepakt alleen dan voor de aanslagen in casablanca

moppi
06-07-2004, 13:25
Origineel gepost door said_denhaag in de afgelopen winter zijn duizende nederlanders op gepakt in het buiten land ,wegens sex met minderjarigen , in de winter nog wel en aan gezin de meeste nederlanders in de zomer op vakantie gaan ,zal het wel veel erger worden ,dus mensen jullie zijn gewarschuwd voor de kaaskopen blablabla waar komt ie onzin vandaan? said-taza zeker :rolleyes:

Jeblia_Tetouania
mooi op naar de volgende terroristen!!!!! Ciao

rnaj
:hihi: Weert, het centrum van moslim terrorisme in Nederland..... :hihi: moet er erg om lachen...

moppi
06-07-2004, 13:28
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania mooi op naar de volgende terroristen!!!!! Ciao :D opgeruimd staat netjes :rolleyes:

moppi
06-07-2004, 13:29
Origineel gepost door rnaj :hihi: Weert, het centrum van moslim terrorisme in Nederland..... :hihi: moet er erg om lachen... centrum van moslim terrorisme? :confused: nooit van gehoort!

said_denhaag
06-07-2004, 13:31
Origineel gepost door moppi blablabla waar komt ie onzin vandaan? said-taza zeker :rolleyes: nou het is zeker geen onzin ,heb het zo vaak op nu.nl gelezen ,vraag trouwens klonbyz voor meer informatie als die nog leeft tenminste :giechel:

said_denhaag
06-07-2004, 13:32
Origineel gepost door moppi :D opgeruimd staat netjes :rolleyes: ruim je zelf op dan ,waar wacht je op .

Noena
06-07-2004, 13:34
Wanneer krijgen we het vervolg van het verhaal?..

moppi
06-07-2004, 13:34

Origineel gepost door said_denhaag ruim je zelf op dan ,waar wacht je op . ik ben geen terrorist :rolleyes: ik snap niet waarom je boos wordt het zijn toch terroristen stel voor dat ze jou eens gaan opblazen of je familie :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3