UmmKhadija
17-03-2010, 19:58
Alhamdoellilah! Asalaamoe alaikoum, Ik ben op zoek naar een huisgenote die met mij me flat wil gaan delen in Den Haag inshaAllah. Eisen : Een moslima ( met godsvrees en goede aklaaq ) Netjes privacy gericht Wat kan ik aanbieden : Een kamer met de oppervlakte van ongeveer 11 m2 ( niet gemeubileerd ) Een aangrenzend balkonnetje Gezamenlijk woonkamer Gezamenlijk douche Gezamenlijk toilet Gezamenlijk keuken Huur 300 euro per maand Helaas kan men zich niet inschrijven. Vooraf + Borg Betalen ( 300 + 300 ) De zuster kan er wonen tot mijn man zich bij mij komt vestigen ( dit jaar zal dat nog niet gebeuren, allahoe allam ) Kan zijn dat ik voor een tijd naar me man vertrek en dan zal de zuster het huis alleen voor zichzelf hebben, of er zal een tijdelijke huisgenote gezocht worden of ik laat op wens van de zuster het huis aan haar alleen en dan zal er over een nieuwe huurprijs onderhandeld worden inshaAllah. Men kan mij bereiken op deze email mocht men geïnteresseerd zijn. hajar_al_hollandia@live.nl Barakalofiekoem Met vriendelijke groet,