Bekijk originele versie : Herdenking vermoorde Mohammed uit Antwerpen in Amsterdam!!!
BentDagilia
03-12-2002, 18:36
Hai...
Vandaag werd ik aangesproken door een man die ons mededeelde dat er Zaterdag 7 december om 15 uur In zuidoost bij de belgische consulaat een herdenking is ter nagedachtenis van Mohammed, de jongen die afgelopen week is vermoord door zijn buurman... Allah i rhmoe...
Ik hoop dat veel mensen er zullen zijn en dat het vredig zal verlopen.. ook de jongens van de AEL zullen er zijn... Komen mensen..
Door omstandigheden kan ik er niet bij zijn helaas maar anders was ik een van de eerste....
Bent Dagilia :zwaai:
SweetRose
03-12-2002, 18:41
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hai...
Vandaag werd ik aangesproken door een man die ons mededeelde dat er Zaterdag 7 december om 15 uur In zuidoost bij de belgische consulaat een herdenking is ter nagedachtenis van Mohammed, de jongen die afgelopen week is vermoord door zijn buurman... Allah i rhmoe...
Ik hoop dat veel mensen er zullen zijn en dat het vredig zal verlopen.. ook de jongens van de AEL zullen er zijn... Komen mensen..
Door omstandigheden kan ik er niet bij zijn helaas maar anders was ik een van de eerste....
Bent Dagilia :zwaai:
Dat vind ik :goedzo:
meskin Allah i rhmoe..!!....
ik ben voorbije week door de schapenstraat (de straat waar hij doodgeschoten werd :( ) en wholah ik kreeg er kippevel van..echt waar ik voel zo met hem en zijn familie mee ....:huil:
Lady_moi
03-12-2002, 18:43
ik was daar toevallig ook :stout:
BentDagilia
03-12-2002, 18:43
Ik ben echt blij dat dit wordt gehouden maar veel mensen zijn bang voor rellen... Omdat der veel emoties zullen loskomen.. Ik hoop dat we ons gedeist kunnen houden...
Voor jouw zal het helemaal erg zijn het is nog in de buurt ook nog bij jouw... meid doe rustig aan en weet dat jullie steun hebben van de marokkanen In HOLLAnda ;)
Bent Dagilia... KOP OP HE
SweetRose
03-12-2002, 18:47
Ik ben echt blij dat dit wordt gehouden maar veel mensen zijn bang voor rellen... Omdat der veel emoties zullen loskomen.. Ik hoop dat we ons gedeist kunnen houden...
Voor jouw zal het helemaal erg zijn het is nog in de buurt ook nog bij jouw... meid doe rustig aan en weet dat jullie steun hebben van de marokkanen In HOLLAnda ;)
Bent Dagilia... KOP OP HE
en weet je wat me stoort aan die belgen..dat ze zeggen zovan..: maar ja zeg..elke dag maken marokkanen belgen af enzo....en nu één keer dat een belg een marokkaan doodschiet breken ze heel borgerhout af...pffff iwaa dan word ik echt :maf2: want als ik met die belgen van mijn klas een discussie aanga over marokkanen..gegarandeerd..dat eindigd in een gevecht met stoele en banken...:D
maar ja..ik zeg tegen hen..wat jullie ook zeggen..wat de rest ook doet..Mohammed komt toch niet terug :(
dan zwijgen ze.......
Islamgirl_1
03-12-2002, 18:48
Asalamoe3 laykoem,
vind het echt erg dat hij is vermoord, en voor wat???????
moge Allah hem belonen met het paradijs inscha allah
ik hoop dat die man die hem heeft vermoord in de bak weg rot.
en familie leden hou jullie sterk Allah is groot.
Ma3asalma jullie zuster
BentDagilia
03-12-2002, 18:54
Zin in midar het ligt heel gevoelig.. het heeft een heel gemeenschap geraakt.. ik bedoel het is algemeen bekend dat Marokkaanen zich heel aangesproken voelen als er wat gebeurt met iemand van dezelfde afkomst... ik bedoel ik merk het bij mezelf ik kan ook echt woedend worden omdat hij het niet verdiende.. niemand eigenlijk maar weet je de Manier waarop hij is vermoord is Creul... eerlijk ik werd para toen ik het hoorde en tachtig andere mensen die ik kende ook.. daranaats is nederland een niet zo rasistisch land als Belgie ik bedoel het komt op tv over alsof jullie in een groot gevangenis leven??? Is daar sprake van???
Bent Dagilia
salam,
ik zelf woon ook in belgie,maar een paar km van antwerpen.Allah ira7mo en ik hoop inderdaad dat de dader zijn straf krijgt,maar ja,jullie kennen de wet,HIJ IS PSYCHISCH GESTOORD,dat zeggen ze altijd,tot er en migrant zoals ze ons al sinds dinsdag noemen,een belg dood schiet dan kan het ni dat die psychisch gestoord is.
Ik hoop dat het al wat beter gaat met zijn famillie en inchallah Allah(swt) zal hen bijstaan.
beslama
SweetRose
03-12-2002, 19:10
Zin in midar het ligt heel gevoelig.. het heeft een heel gemeenschap geraakt.. ik bedoel het is algemeen bekend dat Marokkaanen zich heel aangesproken voelen als er wat gebeurt met iemand van dezelfde afkomst... ik bedoel ik merk het bij mezelf ik kan ook echt woedend worden omdat hij het niet verdiende.. niemand eigenlijk maar weet je de Manier waarop hij is vermoord is Creul... eerlijk ik werd para toen ik het hoorde en tachtig andere mensen die ik kende ook.. daranaats is nederland een niet zo rasistisch land als Belgie ik bedoel het komt op tv over alsof jullie in een groot gevangenis leven??? Is daar sprake van???
Bent Dagilia
je hebt gelijk..niemand verdiend het om dood te gaan zonder dat zijn tijd is gekomen...ik heb moeten wenen echt waar..mijn moeder vond het zooooo erg alsof het haar eigen zoon was echt waar...
pff en als je dan naar school gaat en je hoort dan zoiets..dan denk je el effe van tfoeee wat een land...wat voor mensen zijn dit nou..hebben die wel hersenen enzo..maar ja..wat ik ook doe..ze blijven bij hun standpunt...!!!
ik denk dat belgië een meer rasictiser land is omdat Vlaams Blok hier hoog scoort...maar ik weet het echt niet...
BentDagilia
03-12-2002, 19:12
Zin in midar.. ik was in Juni in antwerpen voor een dagje.. ik zwerfde daar met een paar klasgenoten rond.. en ja aan ons accent kun je hore dat we alles behalve belgisch zijn en ja we werden nogal vies aangekeken maar ja hier izjn we gewend om te zeggen kijk andere kant op of.. heb ik iets van je aan en daar zag je gewoon dat mensen schijt hadden en je echt Viess aan keken..
Belgie is niet mijn FAVO Land
Bent Dagilia
SweetRose
03-12-2002, 19:17
Belgie is niet mijn FAVO Land
Bent Dagilia
De mijn ook niet hoor...:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.