Bekijk originele versie : Mensen die op de HES Amsterdam zitten...
BentDagilia
03-12-2002, 18:29
kunnen jullie me helpen met het maken van mijn opleidingskeuze???
Ik wil op de Hes maar ik wil aan jullie vragen of het een leuke school is.. hoe is de sfeer enz....???
Ik wil Internationaal Management doen is het een aanradertje of vinden de meeste het niks??
Help ik twijfel namelijk heel erg :rolleyes:
Bent Dagilia :zwaai:
Toufik19
03-12-2002, 18:31
het is een leuke school.bij het begin van het schooljaar krijg je een t-shirt met het logo van de school.
BentDagilia
03-12-2002, 18:32
Hmmm leuk om te weten.. voor iemand die uit belgie komt :D
Bent Dagilia
heee bent dagila dat wou ik al studeren toen ik op de mavo zat vandaar dat ik nun deze opleiding doe, maar ikw eet niet of ik dat nog ga doen, ik twijfel tussen die en reclame of pr:rolleyes:
Toufik19
03-12-2002, 18:34
betekent dat dan dat ik dat t-shirt krijg?stuur mij een pm en ik zal je het adres geven waarnaar je het mag opsturen.
BentDagilia
03-12-2002, 18:38
Hahaha.. hey toufik als ik eent shirt krijg dan ben jij de eerste die hem krijgt.. nu tevreden?? ( GIERR ) :D
Hey Nixie.. leuk dat je het ook wil doen.. ik zit echt te twijfelen tussen IM of Commercieel.. ik hoop dat we eruit komne.. wanneer ga jij erop??of doe je het al
Bent Dagilia
Toufik19
03-12-2002, 18:40
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hahaha.. hey toufik als ik eent shirt krijg dan ben jij de eerste die hem krijgt.. nu tevreden?? ( GIERR ) :D
Bent Dagilia
nee,ik ben pas tevreden als ik die t-shirt in handen heb.
BentDagilia
03-12-2002, 18:41
Als je nou een paar maadnjes wacht dan kom ik het Persoonlijk brengen :D
Bent Dagilia
Toufik19
03-12-2002, 18:46
Als je nou een paar maadnjes wacht dan kom ik het Persoonlijk brengen :D
Bent Dagilia
waarom kun je het niet opsturen?smacht je dan zo naar mij dat je het per se wil brengen?
BentDagilia
03-12-2002, 18:49
Kennelijk smacht ik naar je ;).. maar ja als jij een of ander freak bent dan wil ik me tshirt terug dus...aleen knappe mensen moegn mijn t shirt aan :D en als jij me t shirt mag hebben dan wil ik ook iets van jouw... Dat noem je RUILENNNN ;) heb je ooit gehoord marokkaan gefet iets voor niks??? Ik niet :stout:
Bent Dagilia
ik doe nu marketing en communicatie tweede jaar dus nog 1,5 jaar en dan wil ik wel comemrcieel doen denk ik amar ik twijfel heel erg ik wil ook reclame of pr doen ik zie wel maarw at doe je nu dan of wat heb je gedaan? en welke school zit of zat je??
Toufik19
03-12-2002, 18:55
Kennelijk smacht ik naar je ;).. maar ja als jij een of ander freak bent dan wil ik me tshirt terug dus...aleen knappe mensen moegn mijn t shirt aan :D en als jij me t shirt mag hebben dan wil ik ook iets van jouw... Dat noem je RUILENNNN ;) heb je ooit gehoord marokkaan gefet iets voor niks??? Ik niet :stout:
Bent Dagilia
ik krijg jouw tshirt en jij krijgt een van volgende zaken:
*de ingewanden van het schaap dat geslacht wordt met grote l'eid
*tandenborstel (amper gebruikt en nog in goede staat)
*een man(hij heet achmoed,is 30jaar en woont in marokko)
wat kies je?slechts 1 ding.
Enrique20
03-12-2002, 19:00
HEAO is tha best!!! Neem maar van mij aan... :D
Origineel gepost door GEBROKEN
waar zijn die tijden gebleven dat er nog huishoudscholen bestonden :melig:
Die zijn er nog onder de Marokkanen : voor een meid van de wieg tot aan de dag dat ze rijp is om te trouwen ;)
....
:giechel:
hahahah maar waar de hes in amsterdam in oost?? Daar wil ik ook naar toe is het daar leuk? lees: leuke jongens:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.