Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : abou jah jah is vrij

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-12-2002, 18:17

salaam alaikoem allemaal.met deze wil ik jullie meedelen dat abou jah jah weer een vrij man is.en wie zij er ook al weer hij riskeert 5-10 jaar cel?????????maar ja diegene dat heeft gezegd spreekt uit ontwetendhied.maar ze hebben abou jah jah verboden om 3 maaden aan publieke demonstratie's mee te doen maar dat is het probleem niet want zijn rechterhand ahmed azzuz is er ook nog.ma'a salama allemaal.

fatimab
03-12-2002, 18:28
Origineel gepost door abdelsamad salaam alaikoem allemaal.met deze wil ik jullie meedelen dat abou jah jah weer een vrij man is.en wie zij er ook al weer hij riskeert 5-10 jaar cel?????????maar ja diegene dat heeft gezegd spreekt uit ontwetendhied.maar ze hebben abou jah jah verboden om 3 maaden aan publieke demonstratie's mee te doen maar dat is het probleem niet want zijn rechterhand ahmed azzuz is er ook nog.ma'a salama allemaal ja ahmed is nu nog vrij wacht maar ze zullen wel iets vinden om hem ook te doen stoppen,(tijdelijk tenminste) spijtig genoeg besseffen ze niet dat we nooit gaan stoppen!!!! :o

fatimab
03-12-2002, 18:43
Origineel gepost door abdelsamad ja dat is wel waar.maar toch ze hadden gewoon geen reden om het vast te houden en volgens mij hebben ze hem opgepakt zodat hij de aan bergafenis niet kon meedoen zodat hij zijn mond houd ja, de waarheid kunnen ze niet verdragen en ook zodat hij op de begrafenis niet zou praten, en door hem aan tehouden heeft hij de sympathie van veel mensen gewonnen!!!!!

Jemal2002
03-12-2002, 18:46
Origineel gepost door abdelsamad salaam alaikoem allemaal.met deze wil ik jullie meedelen dat abou jah jah weer een vrij man is.en wie zij er ook al weer hij riskeert 5-10 jaar cel?????????maar ja diegene dat heeft gezegd spreekt uit ontwetendhied.maar ze hebben abou jah jah verboden om 3 maaden aan publieke demonstratie's mee te doen maar dat is het probleem niet want zijn rechterhand ahmed azzuz is er ook nog.ma'a salama allemaal jammer........maar als ze hem de bak in sturen dan moet dewinter ook mee vind ik...........zieke mensen horen in de bak!

Jemal2002
03-12-2002, 18:56

Origineel gepost door abdelsamad wil jij hiermee zeggen dat abou jah jah ziek is of wat????verduidelijk je mening anders zwijg je gewoon ok klein onbenullig ventje wie ben jij om tegen mij te zeggen als ik mag praten ja of nee.......please jah jah en dewinter zijn 2 of a kind, in andere woorden ze zijn uit hetzelfde hout gesneden...........allebei fascisten als je niet weet wat een fascist is zoek het maar op in een woordenboek

Nadia25
03-12-2002, 19:22
Origineel gepost door Jemal2002 klein onbenullig ventje wie ben jij om tegen mij te zeggen als ik mag praten ja of nee.......please jah jah en dewinter zijn 2 of a kind, in andere woorden ze zijn uit hetzelfde hout gesneden...........allebei fascisten als je niet weet wat een fascist is zoek het maar op in een woordenboek Ben jij ook al door de media gehersenspoeld! :rolleyes:

Jemal2002
03-12-2002, 19:28
[QUOTE]Origineel gepost door Nadia25 Ben jij ook al door de media gehersenspoeld! :rolleyes: [/QUOTE ] brainwashed..........er zijn zelfs marokkaanse vaders die hem haten en nisk met hem te maken wilt hebben omdat hij hun kinderen meer in de problemen brengt dan nodig is........ en als je een normalen persoon was zou je ook al lang door hebben dat jah jah eigenlijk niks goeds doet voor die jongens....... maar ja jij weet het beter......... voor dat je een oordeel maakt over mij opmerking ga eerst mijn andere berichten lezen dan weet je waar ik mijn mening opbaseer.......niks te maken met de media maar op de islam

Nadia25
03-12-2002, 19:34
Origineel gepost door bezoeker99182 aan Abu Jahjah: van harte gefeliciteerd, de bak is maar niks. nou, wat vinden jullie nou van het belgische rechts systeem ? heeft wel een deukje opgelopen he ? maar uiteindelijk blijkt het toch te werken. Hij kan in ieder geval nog proberen om een schadeclaim in te dienen ! Het Belgische rechtssysteem SUCKS!!!!!En dat hebben ze meermaals bewezen! Ja wees maar zeker van dat de AEL om een schadevergoeding gaat vragen, hoe zou je zelf zijn, onterecht beschuld +nog een paar dagen in de bak zitten :rolleyes:

Jemal2002
03-12-2002, 19:36
Origineel gepost door abdelsamad ok sommige vaders haten hem ok.maar waarom???????die vaders met alle respect zijn hier gekomen om te werken en ze deden of doen nog steed wat hun baas zegt.terwijl ze onderdrukt worden maar ze beseffen het niet eens want ze zeggen als ik niet werk en zwijg kunnen ze me terugsturen en dat is de grote fout die de meeste ouders hebben gemaakt.ze knikten alleen maar ja ook al hadden ze gelijk of niet.beslama alllemaal ik zeg niet dat dat goed is maar jah jah zo ik nooit voor me leven achter hem staan......... zijn manier van doen is fout.....en hij houdt van zijn aandacht.........zulke mannetjes hou ik niet van. doe wat je moet doen zonder slappe gelul, maar zij doen dit en zij doen dat..kijk wat je zelf doet en verander dat dan moet je andere gaan veroordelen ..........

Nadia25
03-12-2002, 19:37
Origineel gepost door Jemal2002 [QUOTE]Origineel gepost door Nadia25 Ben jij ook al door de media gehersenspoeld! :rolleyes: [/QUOTE ] brainwashed..........er zijn zelfs marokkaanse vaders die hem haten en nisk met hem te maken wilt hebben omdat hij hun kinderen meer in de problemen brengt dan nodig is........ en als je een normalen persoon was zou je ook al lang door hebben dat jah jah eigenlijk niks goeds doet voor die jongens....... maar ja jij weet het beter......... voor dat je een oordeel maakt over mij opmerking ga eerst mijn andere berichten lezen dan weet je waar ik mijn mening opbaseer.......niks te maken met de media maar op de islam Je bent echt gebrainwashed!!! Nu ben ik er 100% zeker van And for god sake, Haal de ISLAM er niet bij!

Jemal2002
03-12-2002, 19:46
Origineel gepost door abdelsamad maar jij woont in nederland dat is iets anders vind ik.in nederland is er meer dialoog tussen allochtonen en autochtonen dat is hier in belgie zeker niet het geval jemal2002. ik heb inderdaad zoiets gehoord dat het anders aan toe gaat in belgie.......ik snap het ook, maar er moet een andere manier zijn dan hoe het nu gaat.......en ik (mijn mening) vind dat jah jah niet de oplossing is. nu in nederland zijn mensen bang dat hij hier ook problemen gaat veroorzaken, dat de vlam van belgie over slaan naar nederland....... wij als moslims hebben het al niet zo goed in nederland, de angst tussen autochtonen en allochtonen (voor namelijk moslims) groeit met de dag.....

Jemal2002
03-12-2002, 19:48
Origineel gepost door Nadia25 Je bent echt gebrainwashed!!! Nu ben ik er 100% zeker van And for god sake, Haal de ISLAM er niet bij! hou op a.u.b .........

Nadia25
03-12-2002, 19:54
Origineel gepost door Jemal2002 hou op a.u.b ......... Ophouden met wat????? :eek: Het wordt je toch niet te veel?

Jemal2002
03-12-2002, 20:05
Origineel gepost door abdelsamad ja dat is zo.maar hij gaat daar in ned.ook een ael oprichten zoals jullie zelf al hebben gehoord in nederland. einde van de wereld komt er aan, La hawla wa la qoewwata iella billah!

DINIM3AK
03-12-2002, 20:08

Origineel gepost door Jemal2002 jammer........maar als ze hem de bak in sturen dan moet dewinter ook mee vind ik...........zieke mensen horen in de bak! waarom zit je dan niet in de bak??? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3