Bekijk originele versie : Uiterlijk Of Innerlijk? Waarop Ga Je Eerst Af??
NadoriAmin
03-12-2002, 18:12
He allemaal,
De meest mensen zeggen dat ze innerlijk belangrijk vinden dan uiterlijk, maar ik geloof daar echt NIKS van.
Zeg eerlijk geef je iemand een kans als je hem lelijk vind. ik ken hele lieve en kwa innerlijk meisjes die bij me zullen passen maar omdat ze kwa uiterlijk niet an me wensen voldoen, vind ik ze niks.
Ik zeg innerlijk is later belangrijk maar je moet een meisje eerst kwa uiterlijk leuk vinden dan pas kan je verder.Ik weet dat schoonheid zal vergaan. maar t oog wil ook wat vind ik. IK wil wel trots naast me vriendin lopen en niet me hand uit haar hand ****** als ik mensen zie aankomen.
Geef eerlijk toe wil je allebei of gaat t toch om innerlijk?
Groetjes
AmIn
Toufik19
03-12-2002, 18:14
het uiterlijk verandert,innerlijk niet
Onslaught
03-12-2002, 18:21
HAHAHAHAH NOU SORRY BEN ZWAAR NIET MEE EENS, IK GA VOOR INNERLIJK ALTIJD EN DAT BLIJF ZO, EN ALS ZIJ DIE HEEFT DAN LOOP IK ZEKER MET HAAR HAND IN HAND, WAAROOM ELKE MEISJE IS MOOI VOOR ANERE, DE ENE VINDT HAAR MOOI EN DE ANDERE NIET, MAAAR INNERLIJK ZAL JE ALTIJD MOOI VINDEN EN ZEG EERLIJK HEB JE NOU MEISJE DIE JOU HART RAAK T OF LIEVER EEN MEISJE DIE ZO LEKEKR IS ALS WEET IK EHT, NOU SORRY OOK AL IS ZIJ LELIJK ALLAH HEEFT ONS GEMAAKT DUS NIEMAND IS LELIJK VRIEND, MAAAR SNAP JE WEL BEETJE, MAAAAR BEN NEIT MET JE EENS, EIGELIJK HET IS NIETEENS EEN MEINING HET IS EEN FEIT VOOR MIJ, MAAR HE DANK BEN IK DUS:D, MAAR JA PEACE EN EEP SMILING BROEDER :zwaai:
Maryam_Iglouzan
03-12-2002, 18:24
ik ga op uiterlijk af[dat hoeft niet perse supermooi te zijn ]
maar hij moet wel uitstraling hebben
maar ik knap sowieso op iemand af als ie een verrot uiterlijk heeft
maar ik kan iemand superleuk vinden door zijn innerlijk maar als je die persoon niet aantrekkelijk vind dan blijf je die persoon als vriend zien
Maryam_Iglouzan
03-12-2002, 18:35
vind ik ook
mar het is best oppervlakkig om te zeggen dat je alleen op innerlijk afgaat
je voelt je toch eerst aangetrokken door iets
en dat kan niet de innerlijk zijn wat zelfs na jaren kun je soms iemand niet kennen
weet je pas wat oppervlakkig is??? Om alleen op mensen te vallen die er goed uit zien en zodra je zie dat zij ook hun gebreken hebben dat je gelijk afknapt doesss een puist ofzo, ik had dit vroeger heel erg nu ook een beetje, maar innerlijk is 60% belangrijker!!
kickboxgirl
03-12-2002, 18:43
:( innerlijk hmmm ik denk het wel wulah ik zou wel naar innerlijk kijken en dan uiterlijk voor mij als ie maar goed is en goede moslims
want ik heb ervaring met mooie jongens blijken niet altijd goed te zijn
dus nu maar naar innerlijk kijken en dan uiterlijk
ik heb veel fouten gemaakt maar vanfouten leer je veelll
beslama :zwaai: :o
Maryam_Iglouzan
03-12-2002, 19:02
weet je pas wat oppervlakkig is??? Om alleen op mensen te vallen die er goed uit zien en zodra je zie dat zij ook hun gebreken hebben dat je gelijk afknapt doesss een puist ofzo, ik had dit vroeger heel erg nu ook een beetje, maar innerlijk is 60% belangrijker!!
ik viel jouw niet aan hoor als je dat denkt ik vind dat je gelijk hebt
Ik ga absoluut voor het innerlijk, een jongen kan Ooooo, zo knap zijn, maar als hij zich niet volgens mijn geloofsovertuigingen (Islam) leeft, dan kan hij het schudden. Hij hoeft dan geen perfecte moslim te zijn, maar hij moet zoieze aan de ramadan mee doen en bidden. En een baard dragen.......grapje...Nee effe serieus ik let echt op innerlijk.
Er zijn sommige jongens, die niet zo knap zijn, maar toch hebben ze wel wat, wat aantrekt, vraag me niet wat..Maar ze hebben wel wat.
Ik kan jullie een voorbeeld geven, mijn zus bijvoorbeeld ze is echt een mooie meid, dat zag ik zelf niet zo, maar dat merk je aan hoeveel mensen haar wel niet hand hebben gevraagd, en als ze op staat loopt wordt ze 9 van de 10 keer altijd na gegaapt door mannen. (nu moeten jullie niet denken dat ze er zo uitdagend bij liep, nee ze is gewoon knap) Zij is nu met een man getrouwd die niet zo super knap is, maar ze houden wel van elkaar, en daar gaat het om.
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
ik viel jouw niet aan hoor als je dat denkt ik vind dat je gelijk hebt
ik voelde me ook niet aangevallen meid, ik wou alleen uitleggen wat ik onder oppervlakkig versta
Jah, ik vind beide wel belangrijk. De eerst indruk die je krijgt van iemand wordt toch bepaald door de uiterlijk. Als die persoon een goede indruk maakt ga je verder. Een meisje hoeft van mij er niet super mooi, leuk uit te zien(er zijn maar weinig modellen in de wereld), als ze er maar verzorgd uitziet . Verder moet ze aardig en eerlijk zijn.
Itsjustme
06-12-2002, 10:53
Origineel gepost door Tarik18
Jah, ik vind beide wel belangrijk. De eerst indruk die je krijgt van iemand wordt toch bepaald door de uiterlijk. Als die persoon een goede indruk maakt ga je verder. Een meisje hoeft van mij er niet super mooi, leuk uit te zien(er zijn maar weinig modellen in de wereld), als ze er maar verzorgd uitziet . Verder moet ze aardig en eerlijk zijn.
helemaal mee eens!! maar dan een jongen he :D :zwaai:
SamiaGirl
06-12-2002, 12:57
Origineel gepost door independent
ik zelf vind het innerlijk belangrijker maar op uiterlijk let ik ook bewust of onbewust , maar hij hoeft niet perse tha bomb te zijn... als hij maar lief is en ik goed met hem kan praten :)
maar als deze persoon echt lelijk is dan heb ik wel zo iets van "hij kan wel wat zelfverzorging gebruiken"ook al is hij lief,grappig of aardig.
uiterlijk speelt toch wel een grote rol ook al doe je het niet bewust je bent er wel mee bezig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.