Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blackberry experts! Help mij alsjeblieft :)

Amelie_
17-03-2010, 11:48

Beste Blackberry experts please help me ik heb een 'probleem' met mijn BB (8900 Curve) Ten eerste: Soms gaat mijn telefoon 'vanzelf' op vergrendelen, en dat is niet het normale vergrendelen dat ik dan weer even links boven druk en dat ie weer aan is, maar anders. Er word dan weergegeven: uw telefoon is vergrendeld druk op vergrendelen om te ontgrendelen terwijl bij de normale vergrenndeling zegt ie: toetsenblok is vergrendeld druk op de knop om te ontgrenden ( met dat plaatje van dat slotje erbij) bij de andere mededeling ziet het er niet zo uit. Ik kan em ook met geen mogelijkheid van die vergrendeling afhalen ik moet dan helemaal me batterij eruit halen en er weer in en dan weer lang wachten met dat klokje en dan gaat ie weer normaal aan. Ten tweede: Als ik mijn BB uitzet, dan krijg ik em niet meer op de normale manier aan. Hoe lang ik ook op dat rode knopje druk hij gaat gewoon niet aan, pas als ik de batterij eruithaal en er weer indoe gaat ie aan. weer lang wachten met klokje en al Het is een heel verhaal, maar ja ik ben tenslotte een vrouw en snap ik niks van dit soort dingen Ik hoooop zo erg dat iemand me kan helpen (heb em trouwens net 2,5 maand, nieuw gekocht) xxxxx D

Amelie_
17-03-2010, 22:15
nou zeg :(

Amelie_
18-03-2010, 12:19
ja hoooooooor