Bekijk originele versie : Geil én vroom, gaan die twee termen niet samen?
LisaSimpson
16-03-2010, 17:49
:confused:
het lijkt alsof seksualiteit en vroomheid niet samen kunnen gaan want als je openlijk over sex praat, dan ben je geen goeie moslim? klopt dit?
ik vind van niet:o
Amaltje020
16-03-2010, 17:54
la haya fi dien zeggen ze toch...
Der zijn grote geleerde die spreken over wat de rechtsregel is mbt zelfbevrediging binnen de Islam. Dan hebben ze het over sex, maar mijn inziens zijn ze er geen betere moslims door. Dus het is erg belangrijk in welke context je het plaats.
Als jij als vrome moslim man met je broeders praat wat je in de slaapkamer hebt gedaan met je vrouw, dan ben je inderdaad niet goed bezig.
MarocStar
16-03-2010, 18:22
natuurlijk niet. Moslims kunnen onderling ook over sexualiteit spreken, al heerst er een bepaalde schaamte.
LisaSimpson
16-03-2010, 19:09
ik denk dat het taalgebruik vooral belangrijk is. je kan niet spreken van beffen of pijpen maar van "oraal bevredigen". Je spreekt niet over néuken maar over "de liefde bedrijven". etc.
Koning-1
16-03-2010, 22:26
Als moslimzijnde dien je te weten waar je over praat, dus als je begint te praten over seksualiteit dien je jezelf af te vragen: Wat bereik ik hiermee ? Haal ik hiermee mijn voordeel uit, om bv mijn geloof sterker te maken ? Als het antwoord daarop nee is, dan zou ik vrezen om bij deze groep te horen:
In tuinen (wonende) vragen zij:
41. Aan de schuldigen
42. "Wat heeft u in de hel gebracht?"
43. Zij zullen antwoorden: "Wij behoorden niet tot hen die plachten te bidden.
44. Noch voedden wij de armen.
45. En wij plachten ijdele gesprekken te voeren met hen die ijdele gesprekken voerden.
46. En wij plachten de Dag des Oordeels te loochenen.
47. Totdat de dood ons overviel."
Seksualiteit en vroomheid zijn absoluut geen vijanden van elkaar, integendeel: seksualiteit kan zoals meerdere dingen, aanbidding zijn. Één van de voorwaarden om het als een aanbidding te laten tellen is dat het in overeenstemming moet zijn met de shar3(wetgeving). Dat zie je jammer genoeg bij weinige terug.
LisaSimpson
16-03-2010, 22:30
Als moslimzijnde dien je te weten waar je over praat, dus als je begint te praten over seksualiteit dien je jezelf af te vragen: Wat bereik ik hiermee ? Haal ik hiermee mijn voordeel uit, om bv mijn geloof sterker te maken ? Als het antwoord daarop nee is, dan zou ik vrezen om bij deze groep te horen:
In tuinen (wonende) vragen zij:
41. Aan de schuldigen
42. "Wat heeft u in de hel gebracht?"
43. Zij zullen antwoorden: "Wij behoorden niet tot hen die plachten te bidden.
44. Noch voedden wij de armen.
45. En wij plachten ijdele gesprekken te voeren met hen die ijdele gesprekken voerden.
46. En wij plachten de Dag des Oordeels te loochenen.
47. Totdat de dood ons overviel."
Seksualiteit en vroomheid zijn absoluut geen vijanden van elkaar, integendeel: seksualiteit kan zoals meerdere dingen, aanbidding zijn. Één van de voorwaarden om het als een aanbidding te laten tellen is dat het in overeenstemming moet zijn met de shar3(wetgeving). Dat zie je jammer genoeg bij weinige terug.
:goedzo:
:confused:
het lijkt alsof seksualiteit en vroomheid niet samen kunnen gaan want als je openlijk over sex praat, dan ben je geen goeie moslim? klopt dit?
ik vind van niet:o
altijd maar braaf blijven en je lusten onderdukken, zo lijkt t wel...
moslima's zijn ook mensen, hoe gelovig ze ook zijn en hoeveel ze maar van hun geloof houden. maar elke meid is geil, elke meid wil wel goed gene.ukt worden. de meeste meiden houden van harde sex!
vroom of niet, ik ne.uk elke vrouw standaard hard! en geef r goed van langs!
was jij niet diegene die beweerde dat je nooit een penis hebt gezien.. maar je opende wel een topic er over en nou open je weer zo een topic die over sexualiteit gaat...
moet ik nou echt daadwerkelijk geloven dat je nooit een penis hebt gezien..
:lol:
Natuurlijk gaan die 2 samen.
Het iis alleen zo dat je je seksuele bedgeheimen tussen jou en je partner moet houden en dat is niet meer dan normaal. :)
LisaSimpson
19-03-2010, 17:56
altijd maar braaf blijven en je lusten onderdukken, zo lijkt t wel...
moslima's zijn ook mensen, hoe gelovig ze ook zijn en hoeveel ze maar van hun geloof houden. maar elke meid is geil, elke meid wil wel goed gene.ukt worden. de meeste meiden houden van harde sex!
vroom of niet, ik ne.uk elke vrouw standaard hard! en geef r goed van langs!
Ben jij hermafrodiet?:confused:
LisaSimpson
19-03-2010, 17:57
was jij niet diegene die beweerde dat je nooit een penis hebt gezien.. maar je opende wel een topic er over en nou open je weer zo een topic die over sexualiteit gaat...
moet ik nou echt daadwerkelijk geloven dat je nooit een penis hebt gezien..
:lol:
:rolleyes:
Ben jij hermafrodiet?:confused:
nopes!
heb een lul waarmee ik alleen in kutjes ga, ben dus een hetero man! ;)
LisaSimpson
19-03-2010, 18:46
nopes!
heb een lul waarmee ik alleen in kutjes ga, ben dus een hetero man! ;)
Je bent wel dom, een hermafrodiet staat niet tegenover een heteroseksuele.:nerd:
Ga terug naar de schoolbanken aub.:rolleyes:
en weg uit mijn topic aub, je bent een rare
Je bent wel dom, een hermafrodiet staat niet tegenover een heteroseksuele.:nerd:
Ga terug naar de schoolbanken aub.:rolleyes:
en weg uit mijn topic aub, je bent een rare
volgens mij ben je de domme persoon hier!
hermafrodiet is iemand met 2 geslachten. de mannelijke en de vrouwelijke.
ik heb een lul die ik uitsluitend voor kutjes gebruik, niet voor kontjes!
LisaSimpson
19-03-2010, 19:10
volgens mij ben je de domme persoon hier!
hermafrodiet is iemand met 2 geslachten. de mannelijke en de vrouwelijke.
ik heb een lul die ik uitsluitend voor kutjes gebruik, niet voor kontjes!
Je bent gaan googlen, niet waar:hihi: goed zo, je leerde tenminste wat bij.. dus onthoud, de vraag of iemand al dan niet hermafrodiet is, hoeft niet noodzakelijk iets te maken met iemands seksuele geaardheid.:)
En pm me niet meer, ik antwoord toch niet, ik lees jouw pm's zelfs niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.