Bekijk originele versie : Wat betekend het???????
Salem,
Ik heb namelijk een brandende vraag: Mij zus gaat binnenkort bevallen en wil haar kind Romaysa noemen, alleen wil ze graag weten wat de naam betekent?
Kan iemand mij helpen met de betekenis????!!!!!
Alvast bedankt.
Peace.
Miss_Wafae
05-07-2004, 23:39
Ik Heb Op Deze Site Gekeken Maar De Naam Romaysa Staat Er Niet Bij..
http://www.sudairy.com/arabic/fem.html
Is Het Wel Een Islamitische Naam..?
Nissrine_1983
05-07-2004, 23:41
Romeesa Female Heavens beauty.
Dat is de enigste wat ik kon vinden.
Link: http://www.muslim-names.co.uk/index.php?section=2&page=3&letter=R
Kan je zelf ff kijken :D
deze naam in wat voor taal is het misscien kan ik je helpen?
VirtualAngel
12-07-2004, 11:17
Origineel gepost door thepeacemaker
Salem,
Ik heb namelijk een brandende vraag: Mij zus gaat binnenkort bevallen en wil haar kind Romaysa noemen, alleen wil ze graag weten wat de naam betekent?
Kan iemand mij helpen met de betekenis????!!!!!
Alvast bedankt.
Peace
Als ik later inshallah een dochtertje krijg wil ik haar ook zo noemen.. ik vind het echt een prachtige naam :Iluvu:
maar Ik weet eigenlijk ook nie t wat t betekent.. :confused:
:zwaai:
nounours_lima
13-07-2004, 00:14
Romaysa
Helaas kan je je kind bij de Marokkaanse consu niet inschrijven onder de naam Romaysa. Dat weet ik, omdat mijn nichtje ook zo heet. Het is volgens hun geen islamitische naam. Bullshit vindt ik dat, maar ja niet aan te doen. Helaas weet ik niet wat het betekend, sorry.
Groetjes
Nounours_lima
sorry dat ik het zeg meissie, maar je kan bij de marokkaanse consulaat wel romaissa noemen. zelf ben ik zwanger en vind een aantal marokkaanse namen mooi waaronder ook romaissa.ik wou zekerheid en belde dus de marokkaanse consulaat op in den bosch. mij is verteld dat je romaissa wel mag noemen.
dus ik weet nie naar welke consulaat jullie gaan?
inderdaad mijn neef heeft pas zijn dochtertje Romaissa genoemd en heeft haar gewoon ingeschreven bij de marokkaanse consulaat!
Ze doen eerst wel moeilijk maar je moet gewoon voet bij stuk houden het is jouw dochtertje en je mag het noemen zoals jij het wilt! Het is trouwens een islamitische naam wat de betekenis betreft weet ik dat romeesa haevens beauty betekent en rumaisa en bos bloemen betekent
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.