shakirabouss
05-07-2004, 23:28
Ik heb een verhaal uit mijn zeeeer naaste familie. er waren twee mensne die mij na staan en trouwden met elkaar. De familie van de man ging shor doen om ze uit elkaar te halen ondanks dat ze kinderen hadden. Ze deden de zwaarste shor en vertelden de ergste en verschrikkelijkste leugens ook spoorden ze de man aan tot erge dingen. De vrouw in kwestie onderging alles stilletjes en zei ik klaag ze aan bij God. Ook nadat ze drie jaar lang door de verschrikkelijkste shor was geveld. de mensne die logen en shor deden....ze zijn op de verschrikkelijkste en afgrijselijkste manier stuk voor stuk aan hun einde gekomen. allemaal jong gestorven. En de twee die nog leven hun kinderen hebben alles wat ze aan die vrouw toeschreven is in hun dochters uitgekomen....letterlijk hoeren en bastaardkinderen waarvan men niet weet wie de vader is en ouders die nog dagelijks naar de gezzana rennen ipv de moskee, HUn kinderen schelden hun ouders uit en slaan hun blinde oma in elkaar, een vrouw die oevrigens de vrouw in kwestie ook erge dingen heeft aangedaan..Lajjhfed!!!!! Dit heb ik met mijn eigen ogen gezien en ik ben heeel bang voor God SWT en ik durf niemand iets ergs aan te doen want de belofte die God heeft gemaakt is geen leugen!!! A sterfirullahSobhanou!!! Zoals ik dit nu typ en jij dit nu leest zal ook het ogenblik aankomen dat we terugblikken op dit leven en zeggen wat heb ik gedaan en had het zin? Allah heeft ons alleen maar UITSTEL gegeven tot een bepaalde tijd. mensen aub hou jullie zelf in bedwang ook en vaaral jullie tongen en doe andere mensen niets ergs aan want de mensen die ik het over heb gehad waren allemaal mijn familie en ik ken ze stuk voor stuk!!!!