Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!!!!!!!!!!schrik!!!!!!!!!!!waarschuwing

shakirabouss
05-07-2004, 23:28

Ik heb een verhaal uit mijn zeeeer naaste familie. er waren twee mensne die mij na staan en trouwden met elkaar. De familie van de man ging shor doen om ze uit elkaar te halen ondanks dat ze kinderen hadden. Ze deden de zwaarste shor en vertelden de ergste en verschrikkelijkste leugens ook spoorden ze de man aan tot erge dingen. De vrouw in kwestie onderging alles stilletjes en zei ik klaag ze aan bij God. Ook nadat ze drie jaar lang door de verschrikkelijkste shor was geveld. de mensne die logen en shor deden....ze zijn op de verschrikkelijkste en afgrijselijkste manier stuk voor stuk aan hun einde gekomen. allemaal jong gestorven. En de twee die nog leven hun kinderen hebben alles wat ze aan die vrouw toeschreven is in hun dochters uitgekomen....letterlijk hoeren en bastaardkinderen waarvan men niet weet wie de vader is en ouders die nog dagelijks naar de gezzana rennen ipv de moskee, HUn kinderen schelden hun ouders uit en slaan hun blinde oma in elkaar, een vrouw die oevrigens de vrouw in kwestie ook erge dingen heeft aangedaan..Lajjhfed!!!!! Dit heb ik met mijn eigen ogen gezien en ik ben heeel bang voor God SWT en ik durf niemand iets ergs aan te doen want de belofte die God heeft gemaakt is geen leugen!!! A sterfirullahSobhanou!!! Zoals ik dit nu typ en jij dit nu leest zal ook het ogenblik aankomen dat we terugblikken op dit leven en zeggen wat heb ik gedaan en had het zin? Allah heeft ons alleen maar UITSTEL gegeven tot een bepaalde tijd. mensen aub hou jullie zelf in bedwang ook en vaaral jullie tongen en doe andere mensen niets ergs aan want de mensen die ik het over heb gehad waren allemaal mijn familie en ik ken ze stuk voor stuk!!!!

BintElmagreb
05-07-2004, 23:37
Allah yastoer! Het is niet voor niks haraam! Als ik eerlijk moet zijn dan verdienen ze al deze ellende die zu nu meemaken. Ik begrijp echt niet waarom mensen shor erbij halen. Laat mensen die getrouwd zijn bij elkaar en probeer ze nimmer en nooit uitelkaar te drijven. Gun ze het beste en je zult ervoor beloond worden. Ik hoop insha allah dat niemand dit meer overkomt. Stelletje onwetenden! :jammer: Wassalaam.

BintElmagreb
05-07-2004, 23:38
ps: Je schreef dat het je zeer naaste familieleden zijn. Ik geef je een tip: Pas erg goed op voor ze, want you never know! Doe ook altijd dou3a en pas op!!!

MoEtJe_MoEtJe
05-07-2004, 23:42
raar dat jij de tijd neem om dit nog te typen !! echt raar

Skoen_Ana
06-07-2004, 09:37

Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe raar dat jij de tijd neem om dit nog te typen !! echt raar Hoezo raar....ze wil haar verhaal gewoon kwijt, en mensen waarschuwen!

chayenne
06-07-2004, 14:20
what comes around, goes around.......

moppi
06-07-2004, 14:48
Origineel gepost door chayenne what comes around, goes around....... what goes around, comes around:hihi:

chayenne
06-07-2004, 14:52
Origineel gepost door moppi what goes around, comes around:hihi: oja :D :D :D

esma
06-07-2004, 18:49
Zieke mensen, trouwens ik heb het gevoel dat die shoer allemaal dikke vette bijgeloof is. Meer zo een placebo effect als je bang bent dat je iets overkomt gebeurt het ook echt.

zianymo
06-07-2004, 22:06
shoer bijgeloof??dus jij gelooft niet wat allah in zijn boek(de coran)zegt?lees en word wijzer oghtie,voor je met bijgeloof afkomt.