Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verdrietig

LZN
03-12-2002, 15:49

:confused: :confused: hallo,kan er iemand mij helpen? Ik ben weet niet wat ik moet doen ik heb nu al 6 maanden een vriend en de eerste maanden gingen heel erg goed,we hadden het erg leuk en we hadden het zelfs al over trouwen,maar sinds hij van vakantie terug is gekomen is hij zo erg veranderd,hij belt me 1keer in de maand en spreekt af wanneer hij maar zin heeft en tijd heeft.Als ik hem bel heeft hij vaak nits te melden of heeft hij het druk en vraagt me of ik later wil bellen,bel ik later op heeft hij het nog steeds druk(hij werkt als taxichauffeur).Als ik hem vraag of hij geen ander heeft zegt hij NEE anders was ik hier niet bij jou. Ik weet echt niet wat ik moet doen.Ik hou van hem en ik wil hem niet kwijt en hij geeft mij een gevoel van onzekerheid,heeft iemand dit ooit meegemaakt.kan iemand me adviseren wat ik het beste kan doen,ik heb hem nu al meer dan 2 maanden niet gezien,hij heeft me 1 maand geleden nog een berichtje gestuurd,met ik mis je .maar dit hoort toch niet zo?Iedereen zegt dat ik gek ben dat ik nog bij hem ben ,maar zij hebben allemaal zo makkelijk praten.ik hoop dat het pijnlijke gevoel gauw weggaat,want ik kan er niet meer tegen,ik stort me nu alleen op trainen 5 keer per week,zodat ik hem kan vergeten,ik weet me geen andere raad meer kan iemand me helpen???????????????????????????? kusjes:een meisje die zich geen raad meer weet.koningsblauw :confused: :confused: :confused:.

jawhara1
03-12-2002, 15:53
ja ga eens lekker shoppen met je vriendinen en ga lekker uit de bol dus je weet wat ik ga zeggen vergeet hem .natuurlijk is dat moeilijk en vooral omdat je van houdt maar meisje dit is toch niet wat je wil .Is het dit wat je waard bent 1 smsje en dat een maand geleden er zijn lievere jongens op de wereld geloof me.Want als hij echt van je houdt doet hij dit toch niet .

sherine
03-12-2002, 20:14
meissie meissie ik maakte het zelfde mee als jouw hele zomer elke dag samen en toen opeens ging het fout all1 daar was een reden voor... ik hield van hem dus ik kon kiezen acc hem minder zien en minderaandacht of vrienden blijven....... vrienden blijven is veeeel beter als je een relatie heb met zo een druk iemand word je all1 maar onodig oncker en ongelukkig gaat all1 maar thuis op hem zitten w8en, en ook al ben je met vriendinnen gek doen lachen shoppen het is iets beter maar geen oplossing uiteindelijk je moet vastigheid hebben en weten waar je aan toe bent bel hem spreek af en praat goed erover hoe je je voelt ik hoop dat je de juiste beslissing maakt wil je anders er af en toe over praten prive mailen we een beetje hoe het gaat misschien dat ik je verder kan helpen... en anders sleuren we elkaar er doorheen heel veel sterkte :zwaai:

Boo
03-12-2002, 23:01
Meid vergeet deze jongen zo snel mogelijk. Hoe moeilijk het ook voor je is, JIJ verdiend veel beter hoor!!! Wallah ik haat dit soort jongens, werkelijk waar. Laat je niet gek maken OKE!! Kom op meid ga leuke dingen doen of zo, zodat je hem zo snel mogelijk vergeet. Er zwemmen genoeg visjes in de zee die jouw wel waard zijn. Dit noem ik namelijk geen relatie "Een smsje in de maand" die jongen weet gewoon niet wat hij wil, hij wil met je gevoelens spelen. P.s ik voelde mij geroepen om ff te reageren....ik hoop dat je er verder uit komt, en de juiste keuze maakt. Gegroet, Fa

Teaser
04-12-2002, 01:39

duidelijk heeft hij op de stranden van marokko een andere meisje ontmoet. Skotten die hap, loser eerste klas, hij is je niet waard. Bel hem niet meer, je streelt er alleen zijn ego mee. Als hij je niet belt dan moet jij ook geen moeite doen om hem te bellen. Waar is je eer gebleven. Hij laat duidelijk merken dat hij niet meer geinteresseerd is. Als hij werkelijk van je hield dan belde hij je wel elke dag. sterkte en shop ze.

Socky
04-12-2002, 15:32
Probeer hem te vergeten en ga verder met je leven!

hbieba
04-12-2002, 22:11
Salaam wel lieverd als je hem graag ziet, en je ziet er toekomst in dan zou ik met hem praten! Spreek eens met hem af en kijk wat er aan de hand is, misschien zit hij met iets dat hij van niemand iets wil horen! Maar kijk eerst wat de fout is voor dat je een stap neemd! Allah mhaak a gti oe li nija hoewa li gadi i gleb! boesa boesa

saidaaatje
06-12-2002, 11:19
hmmm ik snap iets niet je zegt dat je 6 maanden met hem hebt....dus ong julie/juni en sinds hij van vakantie is terugegekomen is ie veranderd maarreee je zegt ook dat jullie ook over trouwen begonnen enzz maarr dat klopt toch niet dan???want hij is veranders toen ie op vakantie ging dus rond juni/julie neem ik aan...dan hebben jullie tich maar wenig tijd gehad om elkaar te leren kennen en over trouwen te beginnen