Bekijk originele versie : Dr. Dre f/ Timbaland
wajooow dit is zeker toppie!!!
Timbaland en Dr. Dre zullen SAMEN een album opnemen, met tracks die zij zullen produeren...het zal Chairmen of The Boards heten en volgens de geruchten zal het in 2003 droppen...aaay vers die ga ik zeker halen!!!:D:boogie:
WOW toppie man ik had nooit egdacht dat zij samen een song wilden maken alat staan een hele abum top man hoe weet ej dat?:boogie:
GekkeTurk
03-12-2002, 15:44
Wejoooowww 2 top producers met 2 totaal aparte stijlen dat wordt zeker gruwelijk die moet ik honder procent hebben
Origineel gepost door nixie
WOW toppie man ik had nooit egdacht dat zij samen een song wilden maken alat staan een hele abum top man hoe weet ej dat?:boogie:
ewa je weet tog...ik ben in de underground :bril:....neej mang het stond in The Source...maar ey, deese album moet wel dope worden!!!:goedzo:
Origineel gepost door Kadir
Ej, een ding, ze gaan toch niet zelf Rappen he, want ze kunne voor geen reet rappen.
hey timbaland heeft wel een nice flow hoor..ik stoor me niet daaraan, zolang de beats maar goed zijn, dan haal ik dat album 100%...
Ej, een ding, ze gaan toch niet zelf Rappen he, want ze kunne voor geen reet rappen.
He said this, and he said that, he said that timbaland can't rap
But i dont give a....., cause i make dope tracks.
I'll make you bounce and wiggle
I'll make you do this and that.....
Respect...
Hij heeft goede stem, dat wel, vooral die rare shit die hij doet, maar ik hoop echt niet dat ze zelf gaan rappen, of tenminste dat ze veeeeeeeeel featuring artiesten hebben.
dat si zeker, want ze zijn tenslotte PRODUCERS...Swizz Beatz had ook zo'n album uitgebracht...G.H.E.T.T.O. Stories Vol.1...is ook een vet album geworden...alleen hij kan egt niet rappen...
Hij heeft goede stem, dat wel, vooral die rare shit die hij doet, maar ik hoop echt niet dat ze zelf gaan rappen, of tenminste dat ze veeeeeeeeel featuring artiesten hebben.
Dat gaat zeker gebeuren van alletwee de kanten, like Snoop, eminem, xibit, Missy, Tweet, ginuwine.
Wajaaaauuuuw, moet je voorstellen dat de neptunes ook nog meededen, Dodelijk!!!!!
Origineel gepost door N_E_R_D
He said this, and he said that, he said that timbaland can't rap
But i dont give a....., cause i make dope tracks.
I'll make you bounce and wiggle
I'll make you do this and that.....
Respect...
precies...
"If it's money to be made, I guess I'm the printer
If it's ice to be rocked, I guess I'm the winner
You know my crew, Ginuwine, not the pretender
One in a million like Aaliyah
Burn like Gonorrhea, what?
I beat the beater, snares everywhere
Cris' like the diamonds in the watch on my wrist
Audiences growing like a newborn
You must be on some new and improved
Lyrically I murder tracks, put two in a crew
Tell me, who wanna mo'
Catch me in the studio, what? Doing a do
Give me 10 minutes, I'll hook you up with joint that's mean
From New York, VA to Cali, all points in between"
Origineel gepost door N_E_R_D
Dat gaat zeker gebeuren van alletwee de kanten, like Snoop, eminem, xibit, Missy, Tweet, ginuwine.
Wajaaaauuuuw, moet je voorstellen dat de neptunes ook nog meededen, Dodelijk!!!!!
klaar, dat is zeker een muzikale droom die uitkomt...the best from VA en Cali bij elkaar...:goedzo:...nu alleen nog DJ Premier om alles nice aan elkaar te mixen, en het perfecte album is geboren...:D
Ok, nu een ding, denk jij nou echt dat hij dat zelf heeft geschreven, dacht t niet, gewoon ghostwriter, net als met Dre, toen hij Still Dre maakte, toen had Eminem voor hem geschreven.
hmmm...dat weet ik nog niet zo..want in dat boekje staat er geen andere naam in dan die van timbaland...dan zou hij eigenlijk plagiaat plegen...
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
hmmm...dat weet ik nog niet zo..want in dat boekje staat er geen andere naam in dan die van timbaland...dan zou hij eigenlijk plagiaat plegen...
Timbaland a.k.a. Thomas Crown :Iluvu:
Als ik een chick was, he could F... me day and night....
Hahahaha
Heet niet voor niets Ghostwriter, luister, als hij dat zou toegeven, zou hij geen respect meer krijgen, want dat is echt gewoon de zwakste ding wat je kan doen in de hiphop wereld, want je lyrics zijn gewoon je gevoelens, weet je, maar jah, je mag geloven wat je wil.
tja...u got a point...maar dan nog...het wordt ZEKER dope!!!:D
Jah zeker wel:goedzo: Ik zal t wel downloaden:D Betaal alleen maar voor Nas en Tupac en Eminem, de rest kan oprotte
neej,,,ik dwl Better Dayz, want zo goed is hij niet...maar 17/12 ga ik "God's Son" halen...en die van tim en dre ga ik ook kopen...:D
CLeOpaTrA01
03-12-2002, 16:21
aaaaaaaaahh..bterrrrrr.. :wijs: ..ik had ook al zoiets gelezen in "Tha Source".. maar toen was het nog niet cker ofsjo...
word ckerzzz :Iluvu: album...no doubt.. :o ...
BIG KIZZAAAA CLEO...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.