Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : programma dat je kan zien welke sites op je computer bezocht worden

Pagina's : [1] 2

missWhatever
15-03-2010, 19:33

weet iemand dat programma dat je kan zien welke sites op je computer bezocht worden? en je hebt ook een programma dat als iemand op jou computer inlogt op zn hotmail account, dat ie het wachtwoord onthoud.. ???

missWhatever
15-03-2010, 20:03
niemand?? of zijn jullie aan het eten ofzo

Younes.
15-03-2010, 21:01
Vertrouw je iemand niet...? :hihi:

brooklyn
15-03-2010, 21:13
Keylogger.

moslima_meisje
15-03-2010, 21:23

Nod32

Ahmedmocro
15-03-2010, 21:25
Nod32 yek virusscanner :maf: grappenmaker

AliH
15-03-2010, 21:26
Een keylogger ja.

moslima_meisje
15-03-2010, 21:29
yek virusscanner :maf: grappenmaker Klopt, alleen kun je daarmee ook zien wat er gedaan is op de computer. Ik weet heus wel wat ik zeg hoor;)

missWhatever
17-03-2010, 13:59
Oke en hoe werkt dat? is dat betaald programma of kan k gewoon downloaden?? shokraan en idd vertrouw iemand niet.. helaas

AliH
17-03-2010, 14:31
Oke en hoe werkt dat? is dat betaald programma of kan k gewoon downloaden?? shokraan en idd vertrouw iemand niet.. helaas Als je op Google naar Free Keylogger zoek zullen er vast een aantal voorbij komen. Ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee, maar vrienden die het gebruiken zeggen dat het wel handig is zoals: http://www.actualkeylogger.com/download-free-key-logger.html

Douka
17-03-2010, 14:37
Heb je geen programma voor nodig... je kan geschiedenis bekijken van internet explorer of Mozilla firefox :confused:

AliH
17-03-2010, 14:47
Heb je geen programma voor nodig... je kan geschiedenis bekijken van internet explorer of Mozilla firefox :confused: Maar om te zien wat iemand typt .. op msn, mail etc ( als die persoon steeds alles verwijdert ). Heb je daar niks aan en heb je wel een keylogger nodig.

missWhatever
17-03-2010, 14:47
oke thnx:o Als je op Google naar Free Keylogger zoek zullen er vast een aantal voorbij komen. Ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee, maar vrienden die het gebruiken zeggen dat het wel handig is zoals: http://www.actualkeylogger.com/download-free-key-logger.html

missWhatever
17-03-2010, 14:48
Maar om te zien wat iemand typt .. op msn, mail etc ( als die persoon steeds alles verwijdert ). Heb je daar niks aan en heb je wel een keylogger nodig. ow kan je daarmee ook zien wat iemand schrijft en mailt?? ja dat is wat k zoek haha en idd geschiedenis kan je makkelijk verwijderen maar je kan dan tog niet op de comp zien dat ik zon programma heb?

AliH
17-03-2010, 15:08

ow kan je daarmee ook zien wat iemand schrijft en mailt?? ja dat is wat k zoek haha en idd geschiedenis kan je makkelijk verwijderen maar je kan dan tog niet op de comp zien dat ik zon programma heb? Dat ding onthoud alle toetsen die iemand heeft ingedrukt, dus je kan ook zien wat iemand schrijft en mailt. Het programma werkt op de achtergrond dus je kan niet zien dat het programma op de computer aanwezig is. Tenzij die persoon alle mappen van je PC gaat uitvogelen. Een paar punten van de website: - All the information is stored in the encrypted log file. - Generates the report in the text and html format. - Works in the standard and hidden mode. - In the hidden mode it is invisible in all operating systems (in Windows NT/2000/XP processes as well). - Provides the opportunity to protect keylogger with the password, so that nobody except you could view the logs. - s not detected by antivirus software.

Pagina's : [1] 2