Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips Voor Onderweg

koffieleut
05-07-2004, 21:33

Hallo allemaal, Eindelijk is het zover!!! met de auto op vakantie naar Marokko! voorheen altijd met het vliegtuig. Een vraagje aan jullie, waar moet ik allemaal aandenken betreft benodigdheden voor onderweg?? alle tips zijn welkom! groetjes

sonya24
05-07-2004, 22:00
* schone kleren,toilettas * afwasmiddel en schuursponsje * bestek of plastic borden, pannen, bekers * lucifers, aanstekers om iets te koken * handdoeken evt. theedoeken * veel water, frisdrank, eten voor de eerste dag en nacht,koelbox *dekens, kussens, slaapzak * emmertje (kan je gebruiken voor je woodoo) * zonnebril, * alle papieren (kijk dit drie keer na) En nog veel meer............volgens mij ben ik veel dingen vergeten

Misslai_d
05-07-2004, 22:01
wij nemen altijd een slaapzak mee :D en voor de rest eten,geld en je moet die veiligheidsvestjes hebben! voor t geval dat je nog niet wist:o. WC paPier zeker niet vergete!..je zou die wc's moete zien:hihi:

Miss_Wafae
05-07-2004, 22:30
Neem Van die Glorix WC-doekjes Mee..Zijn Erg Handig Voor Als Je Nodig Naar Het Toilet Moet En Het Daar Niet Echt Fris En Schoon Is.. Is Leuk Hoor Met De Auto..Al Die Mensen Die Je Ziet Die Ook Op Weg Zijn Naar Hun Vaderland..Echt Leuk..;) Veel Plezier En Doe Rustig Aan.. Allah Ie Weselkoem 3la Geer Insha'Allah..

zoya
05-07-2004, 22:32

Origineel gepost door koffieleut Hallo allemaal, Eindelijk is het zover!!! met de auto op vakantie naar Marokko! voorheen altijd met het vliegtuig. Een vraagje aan jullie, waar moet ik allemaal aandenken betreft benodigdheden voor onderweg?? alle tips zijn welkom! groetjes -koelbox, met elementen. -Als je onderweg gaat eten, haal dan eten bij drukbezochte zaken, zodat het vers is. - bewaar medicijnen koel. -drink zuiver water. -laat je bagage/ auto nooit onbeheerd achter, ivm diefstal. -controleer oliepijl goed. -reserveonderdelen, pechlamp, - eventuele check up van de auto bij de garage. -toilletpapier -toilletartikelen. -washandje-handdoek, schone kleding en ondergoed. -eten, afwasgerei, bestek -paspoort, verzekering , rijbewijs en dergelijke. -mobiel, beltegoed of abbonoment, telefoonnummers voor noodgevallen. bijv. nummer voor reisverzekering als je die hebt. En familie/ naasten/ Okeej ik hoop dat ik je hiermee geholpen hebt. Inshallah zal de reis naar Maghreb goed verlopen. :zwaai:

_SiMa_FoR_LiFe_
06-07-2004, 20:43
Mijn koffer en ik..:p Sima.

nazib
06-07-2004, 21:26
eselaam ouelekoum, en niet vergeteen een hoop moed

maghrebgirl20
07-07-2004, 08:59
wat te lezen..... errug belangrijk

koffieleut
07-07-2004, 09:47
Dank jullie wel voor jullie tips!! Miss Lai; die veiligheidsvestjes waren toch niet verplicht voor toeristen??! Of heb ik het nou verkeerd? Groetjes

achie25
07-07-2004, 12:12
gebedskleed

Misslai_d
07-07-2004, 18:26
Origineel gepost door koffieleut Dank jullie wel voor jullie tips!! Miss Lai; die veiligheidsvestjes waren toch niet verplicht voor toeristen??! Of heb ik het nou verkeerd? Groetjes kzou t niet weten..het is een verplichte regel vanaf frankrijk dus wij hebben het zekere voor het onzekere genomen, en toch gekocht. je weet maar nooit met die franse :o

lela_Hanan
07-07-2004, 19:04
Origineel gepost door Misslai_d kzou t niet weten..het is een verplichte regel vanaf frankrijk dus wij hebben het zekere voor het onzekere genomen, en toch gekocht. je weet maar nooit met die franse :o Hmmzzz..ik weet van niks :(

achie25
07-07-2004, 21:48
Origineel gepost door Misslai_d kzou t niet weten..het is een verplichte regel vanaf frankrijk dus wij hebben het zekere voor het onzekere genomen, en toch gekocht. je weet maar nooit met die franse :o Het is alleen voor de bewoners van het land waar het geldt. Voor toeristen is het niet mogelijk om verlicht te stellen omdat de europese commissie dat verboden heeft. In Nederland is het niet verplicht en dus hoef je het niet te hebben. In Duitsland is het ook verplicht om een verbanddoos en een brandblusser in de auto te hebben, maar als ze mij aanhouden daar vragen ze daar echt niet naar.