Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jeuk als je nat bent..niet doordenken...

Amira77
05-07-2004, 20:54

Wie heeft ook last van jeuk op lichaam,vooral benen ,na het douchen?? Komt het door het hete water of door de douchegel die je gebruikt?? wie weet hier meer over..graag wat informatie graag...is vaak douchen wel goed voor je lichaam etc...

zoya
05-07-2004, 21:34
Origineel gepost door Amira77 Wie heeft ook last van jeuk op lichaam,vooral benen ,na het douchen?? Komt het door het hete water of door de douchegel die je gebruikt?? wie weet hier meer over..graag wat informatie graag...is vaak douchen wel goed voor je lichaam etc... :p Hier heeft mijn zus ook altijd last van. Elke ochtend moet ik het weer aanhoren :o Ik weet niet hoe het komt, douche je niet te heet? Als er te heet word gedouched word de huid droog. Een droge huid veroorzaakt ook jeuk. Als iemand nog andere mogelijke oorzaken weet hoor ik het graag

maghrebgirl20
05-07-2004, 21:37
heb ook een x gehoord dat dat komt als je te heet doucht.. maar weet niet, misschien kan t wel meerdere oorzaken hebben

zoya
05-07-2004, 21:43
Ik heb net ff via een zoekmachine gezocht en vond het volgende stukje op een forum. Ik weet alleen niet of het aansluit op jou. Sinds enige tijd heb ik na het douchen last van ontzettende jeuk. Wat is hiertegen te doen? Uw huid is waarschijnlijk erg droog. Ons advies: douche kort, 3-5 minuten, met lauw water, zonder zeep of eventueel met een oliebevattende zeep of douchecrème. Dep de huid droog, dat is beter voor de huid dan wrijven. Smeer de huid direct in met een vette crème zonder geneesmiddel, geur- of kleurstoffen, bijvoorbeeld vaseline-cetomacrogolcrème. Succes ermee. :zwaai:

Amira77
05-07-2004, 22:20

Dank jullie wel meiden voor jullie reacties..en erg bedankt voor je zoekopdracht zoya.. om nog even te reageren ..ik gebruik zelf dove showerdouche, douche vaak toch wel met warm water, niet heet, misschien moet ik meer naar lauw water gaanen , met afdrogen wrijf ik heel erg met mn handdoek, omdat dan al de jeuk begint, ik zal proberen te deppen wat je zei zoya...en wat je schreef over die vaseline, toevallig ik heb m in de kast liggen, maar gebruik t nooit, heb zo ene hekel aan constant smeren vooral omdat ik ongeveer 2 keer per dag douche..word tijd dat ik aantal dingen ga veranderen want die jeuk is zoo erg..... goede tips van de meiden..nogmaals bedankt...

ClassyCasaouia
05-07-2004, 23:24
Krijg je ook van die rode bultjes na het douchen of is het echt alleen jeuk?

Mariyah
05-07-2004, 23:40
Ikzelf heb ook een tijdje Dove gebruikt en een vriendin van me ook en wij beiden hadden ook last van een geirriteerde huid en het ging behoorlijk jeuken. Toen ik overging op een ander product is het bij mij ook gelijk overgegaan...misschien dat je toch niet tegen Dove kunt meid...probeer eens een ander product..

Gremling
06-07-2004, 00:58
En ik maar denken dat ik de enige was :hihi: Wallah dat is echt vervelend, na het douchen zit ik wel een uur lang te jeuken aan mijn benen, ik heb het ALTIJD of ik nou met lauw of warm water douch. En ik heb ook al mijn benen ingesmeerd met creme of vaseline, maar wallou :( :( Ik denk dat ik maar een bezoekje aan de huisarts ga brengen :(

ikram_diza
06-07-2004, 20:14
Hai dames, Jeuk na het douchen, ik ken het verhaal. Ik kan jullie één ding aanraden en dat is goed smeren na het douchen. Mijn zus zeurde ook altijd en toen was ze naar de apotheek. Ze hebben haar de producten van vichy aangeraden. Ik kan je zeggen het is hypoallergeen en kan dus geen kwaad. Het zijn wel prijzige producten maar ze gaan heeeeeeeel lang mee. Ik kan alleen maar zeggen ga naar de apotheek en vraag naar vichy producten en dan krijg je vaak van die testers en dan kan je kijken wat er bij je huid past. De bodylotion is echt aan te raden. Groetjes. :zwaai:

miss_kaftan
06-07-2004, 20:19
Origineel gepost door Amira77 Wie heeft ook last van jeuk op lichaam,vooral benen ,na het douchen?? Komt het door het hete water of door de douchegel die je gebruikt?? wie weet hier meer over..graag wat informatie graag...is vaak douchen wel goed voor je lichaam etc... Nou ik had ook altijd jeuk maar niet tijdens het douchen maar tijdens het afwassen...van die stomme afwasmiddel :kwaad:

imzouren21
07-07-2004, 00:51
je kunt na het douchen je hele lichaam insmeren met olijfolie en de volgende ochtend moet je het wegwassen je gaat dan wel stinken maar als je het sávonds doet en smorgens er weer af wast merken anderen er niets van. je komt uit de douche je moet je dan NIET gaan afdrogen je gaat meteen beginnen met olijfolie smeren dat olie trekt dan in je huid en je huid droogt dan dus geen handdoek nodig en als je heel je lichaam hebt ingesmeerd wacht je even twee minuten en dan pas gaan aankleden, je krijgt een babyzachte huidje die niet jeukt

Amira77
07-07-2004, 20:22
Ik heb dus ook van die rode pukkels dat klopt, bedankt wat jullie allemaal hebben geadviseerd, ik zal beginnen met stoppen met dove helaas want het is een heerlijk zacht produkt. Vichy produkten ken ik wel, alleen die bodylotion niet, maar voordat ik weer wat ga kopen(en dat vaak de prullenbak in gaat) zal ik langs huisarts gaan en wat advies vragen.. thxx allemaal, ben n hoop wijzer geworden.. oja die olijfolie zal zeker wel helpen, alleen ooh wat ene gedoe steeds dat insmeren, ik heb n hekelaan mn lichaam insmeren pfffff, maar ja als het moet...

zoya
14-07-2004, 01:08
Origineel gepost door Sinem scrubben!! Daar word haar huid toch alleen maar droger en gevoeliger van. Als de huid dan gaat schilveren...krijgt ze alleen maar meer jeuk. :confused: