Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shoppen!!!

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 15:00

Ewa mensen wie heeft de inkoop voor suikerfeest al gedaan???? En wat hebben jullie gekocht als ik vragen mag???? Ik ga zo met me gurl lekker shoppen dus dan vertel ik later wel wat het is geworden misschien als ik zin heb thallazzzzzzz :zwaai:

GekkeTurk
03-12-2002, 15:03
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ewa mensen wie heeft de inkoop voor suikerfeest al gedaan???? En wat hebben jullie gekocht als ik vragen mag???? Ik ga zo met me gurl lekker shoppen dus dan vertel ik later wel wat het is geworden misschien als ik zin heb thallazzzzzzz :zwaai: Koop iets moois oke je weet wat mijn smaak is :D en ik bel je als ik thuis ben over anderhafl uur en dan ga ik eten tot 5 uur en dan bel ik je wel dus kwart over 5 ofzo je weet tog nou dushi veel plezier met het winkelen ik spreek je strax en ohw ja canan rustig aan ouwe hadi laterzzz :zwaai:

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 15:05
Dank je dushiiiiiiiiiii aaaaaah je bent egt een schatjuh!! En alleen MIJN schatje natuurlijk :D Is goed lieverd eet smakelijk voor strax ik denk dat met canan in stad eet dus bel me op me pocket oke dushi laf joe Koezzzzzz Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :zwaai: En ook koezje van CaNaN:D

jawhara1
03-12-2002, 15:05
ik heb een mooie lange klassieke broek gekocht met een vestje in de ZARA heel knap is het . ja schoenen had ik nog maar net gekocht (anders word mijn ma gek als ik het deed heb er genoeg) en heeeeeeeelllllll veeeeeeeeelllllllll snoep voor mijn neven en nichtjes .

GekkeTurk
03-12-2002, 15:08

Origineel gepost door NaDoR ZiNa Dank je dushiiiiiiiiiii aaaaaah je bent egt een schatjuh!! En alleen MIJN schatje natuurlijk :D Is goed lieverd eet smakelijk voor strax ik denk dat met canan in stad eet dus bel me op me pocket oke dushi laf joe Koezzzzzz Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :zwaai: En ook koezje van CaNaN:D is goed bollle eh trouwens zullen we morgen samen in het centrum eten je weet tog :) ik bel je strax nog maar we moeten een keer samen eten in het centrum met de ramadan tijd je weet tog

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 15:09
Origineel gepost door jawhara1 ik heb een mooie lange klassieke broek gekocht met een vestje in de ZARA heel knap is het . ja schoenen had ik nog maar net gekocht (anders word mijn ma gek als ik het deed heb er genoeg) en heeeeeeeelllllll veeeeeeeeelllllllll snoep voor mijn neven en nichtjes . Ohw netjes hoorz :D hmm denk dat ik het dit jaar maar niet te netjes doen haha gewoon normaal ik zie wel :rolleyes:

Itsjustme
03-12-2002, 15:09
hmm heb een camel/beige blousje gehaald en een diesel broek thatss all!!

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 15:11
Origineel gepost door Itsjustme hmm heb een camel/beige blousje gehaald en een diesel broek thatss all!! Jah hmm aan zoiets denk ik ook gewoon simpel :rolleyes:

Itsjustme
03-12-2002, 15:18
van titanic?? hmzz ken ik niet maar nador zina hoe simpeler hoe beter coz itsjustme!!! :)

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 21:45
Origineel gepost door GekkeTurk is goed bollle eh trouwens zullen we morgen samen in het centrum eten je weet tog :) ik bel je strax nog maar we moeten een keer samen eten in het centrum met de ramadan tijd je weet tog Jah tuurlijk :D hmm Morgen jou laatste dagje he stinkerd hmm ik denk ik niet maar jah ik hoor je strax nog wel ciao ciao :zwaai:

NaDoR.ZiNa
03-12-2002, 21:50
Origineel gepost door Itsjustme van titanic?? hmzz ken ik niet maar nador zina hoe simpeler hoe beter coz itsjustme!!! :) Jah je heb helemaal gelijk ;) Heb net ff een heeel licht roze blouseje gehaald en dan haal ik morgen nog een lichte spijkerbroek met roze puntlaarzen lekker simpel en tog wel netjes!! :zwaai:

Itsjustme
04-12-2002, 10:00
nice nice sounds good girl!! ciaoo

Anya
04-12-2002, 10:33
bij mij is het altijd shoppen dus moest ik nu nog es iets gaan halen dank ik dat ik mijn lange haren kwijt ben, mama heeft een goede greep

sihemB
04-12-2002, 12:48
Ik koop geen kleding meer voor suikerfeest hoor, deed ik vroeger maar nu niet meer.....ik zit toch alleen maar thuis en anders heb ik genoeg leuke kleding in de kast hangen..... sihemB :D

Nadia_
04-12-2002, 13:03

wahed only broek en een vestje bij h&m

Pagina's : [1] 2