Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ladyshave

Amira77
05-07-2004, 20:31

Salaam dames..ik wilde vragen of jullie een ladyshave gebruiken..en wat jullie ervaringen zijn..ik heb gehoord dat t namelijk nogal pijnlijk is..kunnen jullie me de voor en nadelen vertellen?? alvast bedankt.. Ohja indien ja..welke merk kunnen julie me aanbevelen??

Misslai_d
05-07-2004, 20:37
ja zou ik ook graag willen weten, wil er ook 1 aanschaffen, maar dan met 2 koppen epilator en gewone scheerkop.

Amira77
05-07-2004, 22:22
gebruikt niemand een ladyshave of epileerapparaat??

SaraZena
06-07-2004, 12:12
Ik gebruik een epilator van Braun. Is errug pijnlijk, maar de haartjes blijven echt lang weg. Bij de bikinilijn is echt dodelijk, maar het resultaat is echt wow. Geen stoppels geen rode bultjes niks. Mijn oksels heb ik geropbeerd, maar dat trek ik echt niet dat is gewoon te pijnlijk.

doc25
06-07-2004, 12:27

Origineel gepost door SaraZena Ik gebruik een epilator van Braun. Is errug pijnlijk, maar de haartjes blijven echt lang weg. Bij de bikinilijn is echt dodelijk, maar het resultaat is echt wow. Geen stoppels geen rode bultjes niks. Mijn oksels heb ik geropbeerd, maar dat trek ik echt niet dat is gewoon te pijnlijk. :stout:

LuvYou
06-07-2004, 12:55
Ik heb er ook eentje van Braun maar heb er nog steeds noooiit mee geschoren....omdat ik alleen maar pijnlijke ervaringen over hoor.... Misschien probeer ik het nog wel eens...ik moet tegen de pijn kunnen... :zwaai:

SaraZena
06-07-2004, 12:59
die pijn gaat snel over. En het is het waard hoor! Doc :zwaai:

doc25
06-07-2004, 14:15
Origineel gepost door SaraZena die pijn gaat snel over. En het is het waard hoor! Doc :zwaai: halloo

Amira77
07-07-2004, 20:32
oke mensen, ik heb vandaag geprobeerd met zo een epylady, ff geleend van iemand..... op benen lukt t wel, klein beetje gevoelig, mijn benen werden wel n beetje rood, maar misschien moet ik daarna meteen inmsmeren met iets verzachtends, bij bikinilijn en oksels niet aan beginnen, daar is de huid zo dun pffffffff.....tenzij je een zeer hoge pijngrens hebt..voordeel is dat t haartje met de wortel weg wordt gehaald en zo blijven de haartjes langer weg.. Gillete sensor xcel gewoon scheren die is heel goed, alleen de haartjes komen zo snel terug...jammer.. dus ja of het de moeite waard is om voor alleen de benen zo een apparaat te kopen...je ne sais pas...ik denk er nog evene over na...hoop dat jullie ook wat meer weten nu...

alyana
12-07-2004, 20:58
hallo dames, ik heb een ladyshave en het doet helemaal geen pijn. ik kan em gebruiken onder de doche of het kan gewoon zo zonder dat je iets nodig hebt daarvoor. het is echt ideaal. Ik gebruik em alleen voor me benen. lekker makkelyk.ik ga insallaah binnenkort een epilator halen en die gebruik ik dan voor de bikinilijn, heb gehoord dat ie kei goed is. sterkte :zwaai: