Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen ???

Pagina's : [1] 2

LZN
05-07-2004, 18:58

:zwaai: kijk dit gaat over me tante me tante is getrouwt geweets en nu is ze geschijden maar nu heeft ze een vriend ze kenne elkaar heel lang heel goed humdoelileh ik ben blij voor haar nu willen ze samen verder gaan maar me tante heeft een kindje van haar ex man maar haar vriend heeft er geen moeite mee want hij snapt het wel kijk ze willen nieuwe leven opbauwen samen dus met andere woorden samen zijn en trouwen willen ze de jongen is berbers en me tante is een sousia duss uit agadir maar haar vriend is met zijn ouders gaan praten maar ze moeder wil wel maar ze vader niet niet dat ze sousia is maar het is moeilijk een meisje die getrouwt is en gescheiden en de jongen gaat voor ze eerste keer trouwen duss ouders willen natuurlijk een maagd meisje of niet zou neter zijn dan denk ik tenmiste er is niks mee met een meisje die getrouwt is geweest en geschieden want dat is wat god wil wij weten wat er gaat gebeuren in ons leven maar mohim mijn vraag is wat zij jij zijn als meisje dan en je bent gelukig met je vriend en de moeder wil en zijn vader niet mij jou ouders zijn het mee eens alleen ze wachetn op de ouders wat ze willen wat zou jij doen me tante zecht er kom hoop inchallah duss de moeder van de jongen geeft gezecht naar de zomer vacatie kijken we wel maar wat denke jullie zelf dan kijk van mij knat hoop ik dat ze goed kom maar wat zij jullie als meisje doen dan :zwaai:.

Oem_Ayoub
05-07-2004, 19:02
Wat een lange zin...Ik ben blij dat ik weer adem kan halen :D Maar wat is je vraag precies?

abdul_Hakeem
05-07-2004, 19:06
LOL hahaha ik snap hem ook niet echt

chahidaatje
05-07-2004, 19:06
Ik vind het zelf geen reden van die vader dat hij niet wil dat zijn zoon gaat trouwen met je tante, want profeet mohammed vzmh is ook met vrouwen getrouwd die geen maagd meer waren. En ik vind gewoon dat als zij van elkaar houden moeten zij gewoon gaan trouwen. Ik wens je tante in ieder geval het alle geluk toe, en alles gaat wel goed komen inshallah.... grt Chahida

abdul_Hakeem
05-07-2004, 19:07

Hoe heb je dat gedaan zuster Chahidaatje? want wij snappen die tekst niet van haar

abdul_Hakeem
05-07-2004, 19:21
ooh zo, tja jullie marokkanen hebben vaak iets van trots en dat moet eruit! zoals ik ben sous en ik ben Riffie of arabier of berbers noem maar op . Laten we trots zijn dat we moslims zijn want dat is het enigste wat telt!

chahidaatje
05-07-2004, 19:32
Als ik die jongen was zal ik mijn pa het verhaal gewoon vertelen van profeet mohammed vzmh , dat hij ook getrouwd was met een vrouw die ook al getrouwd is geweest. En anders aan een imaan vragen..... Als je iets wil moet je ook alles voor over hebben en geven. En dus alles proberen.

chahidaatje
05-07-2004, 19:33
Origineel gepost door abdul_Hakeem Hoe heb je dat gedaan zuster Chahidaatje? want wij snappen die tekst niet van haar Beter lezen, dan begrijp je het wel, vooral als je de onderwerp ziet, dan moet je het toch wel begrijpen a dompie....:hihi: grt Chahidaatje

chayenne
06-07-2004, 13:59
Origineel gepost door wilie oke dan ik kan er niks aan doen misschien beter typen komt nog maar jah maak niks uit als je het niet snapt thala fi rasik punten en komma's zouden het een heel stuk makkelijker maken......

esma
06-07-2004, 18:54
Nu begrijp ik de nut van hoofdletters, punten en komma's . Maar goed je tante kan niet veel doen dan afwachten. Als zijn vader een beetje normaal is en ziet dat zijn zoon ook gelukkig is. Zou hij tot een inkeer moeten komen. Doet die vader dat niet dan zal die zoon een keus moeten maken. Eentje die moeilijk zal zijn, maar goed hij zal doen wat hij denkt dat goed voor hem is. En je tante kan niet veel doen dan afwachten. Wat voorgeschreven is is voorgeschreven. Ze moet vooral niet op die jongen gaan inspelen. Ik wens haar veel succes, Esma

chahidaatje
06-07-2004, 19:12
Origineel gepost door wilie ik weet dompie kom op ben ik dat nee joh haha ewa kan toch als je niet iets snapt z3ma jij noooit een foutje gemaakt Ikke niet tegen jouw hoor dompie, ik tegen een andere :hihi: grt Cha

assia21
06-07-2004, 19:25
salaam ik zou als man zijnde me vader overhalen en lukt dat niet dan vraag ik het aan de imaam en of hij met me vader zou praten. als vrouw zou ik afwachten en zekr nit op hem inspelen ja als het ment to be is zal alles inchallah goed komen. heb geloof. groetjes assia

Pagina's : [1] 2