Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NOVA debat vanavond: hoe ver mag je gaan in een rap?

onderduiker
05-07-2004, 17:57

(#) Debat: hoe ver mag je gaan in een rap? De leden van de Haagse rapgroep DHC zijn voorgeleid op beschuldiging van bedreiging van Kamerlid Hirsi Ali. Volgens de rappers moet je hun teksten niet letterlijk nemen. En ook andere beoefenaars van rap zeggen dat beledigen en bedreigen nu eenmaal hoort bij de rapcultuur. 'Dissen' noemen ze het en dat gaat nu eenmaal samen met overdrijving.

moppi
05-07-2004, 18:17
:hihi: ben benieuwd

Heiba
05-07-2004, 18:54
Ik vind dat dat mens zeurt. :moe:

appie666
05-07-2004, 19:18
Hopen dat Ali- B van de partij is, kunnen we een beetje lachen :D

LadyBerkania
05-07-2004, 19:31

:hihi: leuk .......ben nieuwsgierig.... Wil ook wel kijken... En inchallah is AliB van de partij

AlHoceima_Leila
05-07-2004, 20:45
Ik vind dat ze mogen rappen wat ze willen of ze er nou iemand bij bedreigen of niet.

batata112
05-07-2004, 21:05
Origineel gepost door LadyBerkania :hihi: leuk .......ben nieuwsgierig.... Wil ook wel kijken... En inchallah is AliB van de partij whats next? inshaAllah wordt er meer bier gedronken? la hawla waala qoewatta ilah bileh

onderduiker
05-07-2004, 21:09
ik las vandaag een berichtje.....een man sloeg zijn vriendin in elkaar in bijzijn van zijn zoon (9 jaar) midden in een winkel. De winkeljuffrouw wilde helpen en sprong er tussen. Deze werd vervolgens (ook) in elkaar getimmerd door deze man........wat denk je dat de straf was die hij opgelegt kreeg.......we spreken hier wel van zinloos geweld toch........150 euro boete........ nu het hier over mevrouw hirschi ali gaat en maar over een rap.... die over het algemeen nog al hard zijn word het opeens artikel ?? van het wetboek tja wat deugt er dan wel in nederland?

rnaj
05-07-2004, 21:11
Origineel gepost door papa Op politiek gebied erg weinig in ieder geval met die clowns die er nu lopen. Dat schiet niet op weet je...:D Pas maar op papa, dit begint al redelijk op een rap te lijken. Zal het als eerste regel goed doen..... :D Ik vind dat ze mogen rappen wat ze willen of ze er nou iemand bij bedreigen of niet. Dat vind ik dus niet, is helemaal nergens voor nodig :(

rnaj
05-07-2004, 21:19
Ik denk dat ze een paar jaar geleden erg geschroken zijn. Toen kwam nederland er achter dat naast zware criminelen ook (aanstormende) politici risico lopen.... Verder denk ik dat die jongens wel een aantal grenzen hebben overschreden, maar ik denk ook dat ze die jochie's gewoon thuis bij mama moeten slapen en het geen enkel nut heeft om ze vast te houden... En dan zoekt de rechter het maar uit....