Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Telefoonabonnement Ben?

Pagina's : [1] 2

La_Vida
14-03-2010, 17:58

Momenteel heb ik een abonnement bij Telfort lopen, maar wil graag veranderen. Ik kwam een abonnement van Ben tegen op het internet (zie link), maar nu is mijn vraag wat is jullie ervaring met deze provider? Is de verbinding goed etc.? Wie van jullie heeft dit abonnement: http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig Hoe bevalt het en houden zij zich aan afspraken? Wat zijn de voor- en nadelen van dit abonnement? Ik zie jullie reacties tegemoet.

Larache86
14-03-2010, 18:01
Momenteel heb ik een abonnement bij Telfort lopen, maar wil graag veranderen. Ik kwam een abonnement van Ben tegen op het internet (zie link), maar nu is mijn vraag wat is jullie ervaring met deze provider? Is de verbinding goed etc.? Wie van jullie heeft dit abonnement: http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig Hoe bevalt het en houden zij zich aan afspraken? Wat zijn de voor- en nadelen van dit abonnement? Ik zie jullie reacties tegemoet. Wat wel positief is, dat ze maandelijkse contracten aanbieden !!!

appie_tha_Don
14-03-2010, 18:45
niets te klagen, Houd er wel rekening mee dat je je minuten niet meeneemt naar de volgende maand dus als je wat overhoudt wat tegenwoordig al een luxe is dat je het dan gewoon kwijt bent, maar voor de rest goede ervaring

moker030
14-03-2010, 19:57
Ik vond het helemaal niks. Doe mij maar een andere bekende provider

La_Vida
14-03-2010, 20:36

Wat wel positief is, dat ze maandelijkse contracten aanbieden !!! Ja, dit is idd ideaal. niets te klagen, Houd er wel rekening mee dat je je minuten niet meeneemt naar de volgende maand dus als je wat overhoudt wat tegenwoordig al een luxe is dat je het dan gewoon kwijt bent, maar voor de rest goede ervaring Haha, klopt. Bij telfort is het zo dat alle gesprekken naar boven worden afgerond. Dus stel ik bel bijv. 30 seconden dan wordt dit afgerond naar 1 minuut. Is dit ook het geval bij Ben? Ik vond het helemaal niks. Doe mij maar een andere bekende provider Zoals?

maghrebia7
14-03-2010, 22:42
Sinds kort heb ik ook een abbonement bij Ben afgesloten. Heb tot nu toe geen problemen met ze gehad(hamdoelilah) Heb het abbonement puur afgesloten om het feit dat het maandelijks opzegbaar is. Je kan het proberen, en als BEN je niet bevalt de volgende maand opzeggen, ideaal toch? Nummerbehoud is ook mogelijk.

La_Vida
14-03-2010, 23:37
Sinds kort heb ik ook een abbonement bij Ben afgesloten. Heb tot nu toe geen problemen met ze gehad(hamdoelilah) Heb het abbonement puur afgesloten om het feit dat het maandelijks opzegbaar is. Je kan het proberen, en als BEN je niet bevalt de volgende maand opzeggen, ideaal toch? Nummerbehoud is ook mogelijk. Ja, het voordeel is dat het maandelijks opzegbaar is. Worden bij ben de seconden ook afgerond naar minuten net zoals bij telfort? Bij het abonnement ben regelmatig staat: Je betaalt voor bellen per seconde met een minimum van een minuut. Wat bedoelen ze hiermee?

missycaza
15-03-2010, 12:02
ben is de slechtste ik heb het gehad... en vond `t helemaal niets oplichterss wallah doe maar mij t-mobile is nu de beste voor mij...en teflort heb ik ook gehad.. was ook niet helemaal tevreden.!! maar ben is egt 1000x nietss!! teminste geen goede ervaring met ben

xxraraxx
15-03-2010, 12:22
Ja, het voordeel is dat het maandelijks opzegbaar is. Worden bij ben de seconden ook afgerond naar minuten net zoals bij telfort? Bij het abonnement ben regelmatig staat: Je betaalt voor bellen per seconde met een minimum van een minuut. Wat bedoelen ze hiermee? Volgens mij bedoelen ze daarmee dat als je onder 1 min belt dus bijvoorbeeld 00:45 min dat het dan wel wordt afgerond naar 1 min, maar als je bijvoorbeeld 3:21 hebt gebeld dat je dit gewoon op de sec betaald.. tenminste dit is wat ik eruit kan halen:kweetnie: :kweetnie:

Maroc_Tresure
15-03-2010, 12:52
Ben is de slechtste die ik ken. Na 4 maanden te zijn opgelicht heb ik het opgezegd.

maghrebia7
15-03-2010, 22:06
Ben is de slechtste die ik ken. Na 4 maanden te zijn opgelicht heb ik het opgezegd. Echt waar:wow: Wat is er dan slecht aan Ben? Wat hebben ze dan gedaan?

maghrebia7
15-03-2010, 22:10
Ja, het voordeel is dat het maandelijks opzegbaar is. Worden bij ben de seconden ook afgerond naar minuten net zoals bij telfort? Bij het abonnement ben regelmatig staat: Je betaalt voor bellen per seconde met een minimum van een minuut. Wat bedoelen ze hiermee? Eerlijk gezegd weet ik het niet. Ik denk dat je per seconde betaalt als je minimaal 1 minuut belt. Wanneer je minder dan 1 minuut belt dan betaal je standaard voor 1 minuut.

Maroc_Tresure
15-03-2010, 22:14
Echt waar:wow: Wat is er dan slecht aan Ben? Wat hebben ze dan gedaan? Ben rekent af per minuut.. 5 seconden bellen is 1 minuut. Daarnaast vallen veel kosten buiten de bundel wat gauw 25 cent per minuut kost. Het enige voordeel wat ben te bieden heeft is dat het maandelijks opzegbaar is want als het gaat om de tarieven zijn ze hartstikke duur. Sms bundels heb je niet je betaalt dus vanuit je bundel en buiten je bundel is dat 25cent. Je kan je minuten niet meenemen naar de volgende maand die je over hebt.

Danita
15-03-2010, 22:29
Ik heb een bundel van 500 belminuten en 100 smsjes gratis en geloof me, snel buiten je bundel bellen zal wel niet lukken. In ben verknocht aan mijn telefoon en ben niet in staat deze 500 minuten op te maken! En van de 100 smsjes blijven er ook nog zat over. Als je dus veel belt, neem dan de bundel met de meeste minuten, dan weet je zeker dat je er niet overheen komt (mits je een extreem belgedrag hebt of course, maar dan is het probleem bij de beller te zoeken en niet bij BEN) Wat de service betreft, ik heb nog geen problemen met deze provider ondervonden. Succes :D PS : de prijs is 15,99 (incl de 100 smsjes)

Maroc_Tresure
15-03-2010, 22:38

Ik heb een bundel van 500 belminuten en 100 smsjes gratis en geloof me, snel buiten je bundel bellen zal wel niet lukken. In ben verknocht aan mijn telefoon en ben niet in staat deze 500 minuten op te maken! En van de 100 smsjes blijven er ook nog zat over. Als je dus veel belt, neem dan de bundel met de meeste minuten, dan weet je zeker dat je er niet overheen komt (mits je een extreem belgedrag hebt of course, maar dan is het probleem bij de beller te zoeken en niet bij BEN) Wat de service betreft, ik heb nog geen problemen met deze provider ondervonden. Succes :D PS : de prijs is 15,99 (incl de 100 smsjes) die 100 smsjes krijg je dr enkel bij omdat het gaat om een actie. En daarbij zijn de tarieven die ben heeft gewoon veel duurder dan de andere providers kijk maar na bij de verschillende providers. En ook niet geheel onbelangrijk ben heeft een slechte dekking ook al wordt er gezegd dat het niet zo is maar het komt vaak voor dat de verbinding verbeekt in een omgeving waarbij het bereik slecht is.

Pagina's : [1] 2