Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tampons????

Pagina's : [1] 2

roefaida
05-07-2004, 17:19

heey dames, ik had ff een vraagje wie van jullie gebruikt tampons en wie niet. Ik weet nie of dat wel mag en ik wil die zelf ook gaan gebruiken maar ik durf nie enzo je weet wel. Ik zou het fijn vinden als jullie me konden helpen!! ma3a salama zinia_nadoria :zwaai:

mariam89
05-07-2004, 18:47
ik gebruik gewoon maandverband ik durf tampons niet te gebruiken en mag het niet eens dus :zwaai:

Sardina
05-07-2004, 18:58
voor zover ik weet mag je ze niet gebruiken hoor als je nog niet getrouwd bent. je stopt er toch wat in, straks wordt je nog ontmaagd door die tampons. ik gebruik ze pas sinds ik getrouwd ben, het is wel fijner als maandverband moet ik zeggen.

roefaida
05-07-2004, 22:57
Dank jullie wel damse maar het mag wel Ga maar naar islam daar staat wel dat het mag beslama

jeama
07-07-2004, 10:55

volgens mij bedoelen ze dat je dan jezelf ontmaagd, maar als je al getrouwd bent, dan zie ik er geen probleem in. ik zelf gebruik ook tampons vind het ideaal, je hoeft je nooit zorgen te maken dat je lekt.

Nissa
07-07-2004, 11:01
Ik gebruik sinds ik getrouwd ben ook tampons vind ik veel fijner!! Ik heb het daarvoor nooit durven/mogen gebruiken . Of het echt niet mag heb geen flauw idee je kan ervan ontmaagd worden zeggen ze als je de kleinste gebruikt kan ik me niet voorstellen dat je daar ontmaagd van word. nissa

feleur
07-07-2004, 22:17
Van tampons kan je wel degelijk ontmaagd worden want het maagdevlies sluit niet je vagina af. Het is een randje aan de wand van je vagina dus een tampon kan als het diep genoeg zit het randje raken. En als je ongesteld bent zal je niet weten of dat niet beschadigd is geraakt. Anyway ik ben getrouwd maar ik gebruik het niet omdat je er ziek van kan worden. In tampons kunnen bepaalde schimmels/bacterien zitten die als die in je lichaam binnen komen bloedvergiftiging kunnen veroorzaken. In maanverband kunnen die schimmels uiteraard ook zitten maar dat breng je niet inwendig in. Met tampons doe je het wel en is de kans dus groter dat de schimmel in je bloedbaan terecht komt en bloedvergiftiging veroorzaakt. Het word ook wel tamponziekte genoemd. Dus ik hou het maar bij maandverband!!

Nissa
08-07-2004, 09:54
feleur waar heb je dat gehoord?? en komt dat vaak voor?? Ik gebruik het nu 2 jaar en heb er nooit last van gehad. nissa

safiyarabia
08-07-2004, 16:35
Meid, tampons, gewoon gebruiken. Ze zijn veel hygienischer dan maarndverband. Je moet ze ook meer verschonen, dus die bacterien worden veel vaker verweidert, ze krijgen geen kans zich te nestelen of zo. Die ziekte waar ze het hierboven over hebben is het toxic shock sindrome en de stof die toen in de tampons zat is tegenwoordig verboden. Het is veel makkelijker te gebruiken dan maandverband. Het mag gerust, het is niet verboden i.v.m de islam. JIk las net dat je door tampons ontmaagd kan worden, wat een onzin! Je kan alleen maar door een man ontmaagd worden. een penis dus. Ik gebruik zelf ook tampons,al vanaf mijn dertiende, ik ben getrouwd en ik bloedde ook gewoon, (zoals ieder ander). Maar je dus niet druk.

Nadordame
08-07-2004, 17:01
Sooooooooo mensen als ik jullie was zou ik het niet gebruiken want dat gaat je huwlijksnacht kosten man Wallah si slecht voor je tampons!!!

Sardina
08-07-2004, 17:33
die tamponziekte waar hierboven over gepraat wordt kan alleen worden veroorzaakt als je de tampon te lang erin laat zitten. (in de bijsluiter van bijvoorbeeld 'ob' staat het, het heet inderdaad tss) dus het is heel belangrijk dat je regelmatig verschoont maar dat is logisch is ook hygienischer. en een tampon kan je wel degelijk ontmaagden. je brengt wat in, en je kan het randje aantasten. maar hier kun je nog lang over discussieren. ik heb t in ieder geval niet gebruikt voor dat ik getrouwd was, om risicos uit te sluiten. ik gebruik het pas sinds ik getrouwd ben, en ze zijn echt ideaal moet ik je zeggen. bij een maandverband heb ik t gevoel dat je een pamper tussen je benen heb zitten, ookal is het een dunne always.

tonk
08-07-2004, 21:00
Tampons zijn veel fijner! Ik raad alle dames hier aan om vroeg te trouwen, kun je ze eerder gaan gebruiken. http://www.click-smilies.de/sammlung0304/mini/small-smiley-017.gif

DaNGeRouZLy
09-07-2004, 01:00
mensen kom op nou even je kan heus niet ontmaagd worden door een tampon. Hou eens op met die fabeltjes. Maagd zijn/kuisheid is dat geen man je heeft aangraakt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=213451&perpage=15&display=&highlight=tampons&pagenumber=1

mocrohabibi
10-07-2004, 21:11
ik heb nog nooit tampons gebruikt alleen maar maandverband want door tampons kan je echt ontmaagd worden ik ga pas tompons gebruiken als ik getouwd ben ik mag niet eens tampons gebruiken van mijn moeder als ik dat zou doen zou ze mijn ook killen net zoals bij misterious denk haahah.. bay bay bye bye..beslama

roefaida
11-07-2004, 21:41

Origineel gepost door DaNGeRouZLy mensen kom op nou even je kan heus niet ontmaagd worden door een tampon. Hou eens op met die fabeltjes. Maagd zijn/kuisheid is dat geen man je heeft aangraakt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=213451&perpage=15&display=&highlight=tampons&pagenumber=1 Juist daar heb ik het gelezen en meiden ... ontmaagden door een tampon kan nie ontmaagden kan alleen door een man!! Je kunt je aagdenvlies wel een beetje inscheuren maar dat wil niet zeggen dat je geen maagd bent!! mohim ik weet nie of ik ze ga gebruiken, ik twijfel nog.. en meiden die tampons gebruiken hoe was juliie eerste keer??pijnlijk of nie.. mohim ik hoor nog van jullie en allemaal bedankt voor jullie tips!! beslama zinia_nadoria

Pagina's : [1] 2